To je to ...ortodoksni Kinez , racing , tako pise na sajtu sa koga je uzet ...kopija Dell-a ...zavrsna obrada kao kod svih Kineza , losa , ofarban u crno , da bi bio BLACK ADITION , naravno copy ,
E, sad , sta je dobro , a sta lose u svemu tome ...ono najbolje je da je poklopac sibera od aluminijuma , na navoj , pa se ne moze desiti lom uvodnika sajle kao sto se meni desilo na TNT-u ,,,da je radjeno od dobre plastike , a ne od sto puta reciklirane , verovatno se ne bi desilo ...dobra strana je i to sto ima sisicu za vakum i za doziranje ulja ...
Siber je od aluminijuma , masivan , sto je dobro ...
Uporedjenje sibera sa TNT 13 i OEM 21 ...levo OEM , desno TNT , isti su u dlaku ...
Ali , nesto je razlicito - igle ..
Levo OEM , desno TNT... ova leva znatno ostrija i malo duza , vidi se golim okom ...
OEM je napakovan glavnom diznom 90 , pilotka je koliko sam uspeo da ocitam 38 , slabo se vidi ,,,
Ono dobro na OEM- u je da ima dole na loncetu centralni saraf koji omogucava brzu i laku zamenu glavne dizne bez otvaranja lonceta ,,,
Saug je manuelni , mora se doraditi , zakaciti sajla za klipcic sa oprugom , cijim povlacenjem se oslobadja dizna sauga koja salje extra gorivo u difuzor ...
Kako sam ja prosao ...posle manjih problema sa sajlom , podesio sam duzinu umetanjem bakarne cevcice , siber se montira relativno lako , ali malo je proslo vremena dok nisam shvatio kako , ipak ne radim ja to bas svaki dan ,,,proverio sam, otvara siber do kraja...
Onaj uvodnik od plastike na zadnjem delu difuzora koji ide na air box sam jednostavno prebacio sa TNT-a , u potpunosti odgovara ...i na prednjoj strani lako se ubacio u onu gumu prema lamelarnom ventilu ...
Prvo paljenje , saug ...gorivo pusteno , ja imam slavinu od APN- a ...moram na kurblu , na alnaser nesto nece , kao da je slab acu , ali nije do njega , ili alnaser , ili automat alnasera , slabo vrti i kad spojim veliki od kola , to moram videti sta je ...moram na kurblu ...
Nece ni da cuje , otpade mi noga od kurblanja ...odustajem ...u injekciju malo benzina i kroz sisicu vakuma ubrizgam porciju otprilike ...E , tu je na prvu kurblu upalio ...jak ler gas preko 3000 obrtaja , smirim ga malo na sarafu , zadimio zbog viska goriva , al` se brzo i ocistio ...malo na brzinu postelujem da se moze voziti i u probnu voznju ...
Hmmmmmm, povukao dobro , ima zustrine , ne smem se puno udaljavati od garaze za svaki slucaj , i kao da sam znao u jednom trenutku simptom kao kad nestaje goriva , poceo da prekida sa napajanjem ...sreca , pred samom sam garazom ...stajem , gledam , dole curi benzin ...stanem pred garazu , zavrnem slavinu , prestalo ...slinem sediste , kadicu , odvrnem ponovo , ciri na ona dva preliva sto ima na telu karba ...zavrnem ...verovatno zaglavio iglicasti ...
Skinem karb , odvrnem lonce, prepuno je benzina , plovak identican u dlaku kao na TNT-u , iglicasti isti ...ono sto me iznenadilo je da je hod plovka jako mali , jedva milimetar , dva , verovatno je zato na punom gasu ostao bez napajanja , ali zasto je zaglavio , pa je curilo ? Tu nesto nije u redu ...proverim , resim da ostavim tako pa cu videti ...sve smontiram , kompletiram ceo karb , namaknem crevo za dovod , pustim gorivo , nista ne curi ...namontiram u prirubnice , kurblam i na drugu , trecu je upalio ...
Isteram na ulicu i proba ...polako ...do pola gasa ...na igli nije dobro , osetim po radu motora , dosao je spakovan sa iglom na najvisem utoru , resio sam da probam tako pa cu videti , ali nije dobro ...
Posle tridesetak sekundi punog gasa . prekid dotoka ...definitivno iglicasti nije dobro podesen , ne obezbedjuje dovoljno goriva za pun gas , jbo Kineze koji su ga stelovali ...mali hod plovka , morace se malo pokriviti onaj limic na njemu da dozira malo vise ...eto , morao sam se uveriti da je to - to ...
U poredjenju sa TNT-om , skoro da sam sasvim siguran da su ovi karbovi pravljeni u istoj kuhinji , siber isti u dlaku , opruga sibera , plovak i iglicasti potpuno isti , plasticni uvodnik sa zadnje steane u potpunosti odgovara , skoro sve pozicije iste , vrlo malo ima razlike ...
Mora se podesiti nivo goriva , ustelovati na igli , mislim da ce glavna dizna odgovarati , pa cemo videti ...ovako ne mogu da formiram neke utiske dok se ne usteluje ...
I da ...cena ...sa svim provizijama oko cetrdesetak evra , cekao sam oko pet nedelja dok nije stigao ...
Edited by ALIEN SM, 09 September 2015 - 23:19.