←  Moj skuter

svet-skutera

»

YIBEN SUPER POWER YB50QT-15

Locked

SaleB's Photo SaleB 23 Sep 2015

"YIBEN SUPER POWER YB50QT-15" ili kako se prodaje kod nas kao "KROKUS" , 4T motor kitovan na 80cc , za sada presao oko 5000 km . Lepo sluzi i zavrsava ono za sta je namenjen. Po informacijama koje vidjam na internetu , sama sasija je pravljena za skutere snage 125cc i 150cc, ali eto ima ih i od 50cc. Potrosnja ovako pojacan se krece od 2.8L do 3.4L ukoliko se malo vise odvrce gas.
Uglavnom ono sto mene zanima , a naravno ako mi vreme i novac takodje dozvole da jednog dana napravim ekspreiment "upgrade" na 150cc. ... ako ne , doradice se makar one male stvari za bolje kotrljanje.

Kubikaza: 49.9 ccm | Snaga motora: 1,8 KW
Kocnice: Disk napred - Dobos pozadi

OSNOVNO



Zapremina motora (ccm)
49.9



Snaga motora (Kw)
1.8



Automatsko mešanje ulja i goriva
/


KOČNICE



Disk napred - Disk pozadi
/



Disk napred - Doboš pozadi
DA



Doboš napred - Doboš pozadi
/


PALJENJE



Kurbla
DA



Električni starter
DA


HLAĐENJE



Vodom
/



Vazdušno
DA


OPREMA



Analogna komandna tabla
DA

Attached Files

Quote

mareNP's Photo mareNP 23 Sep 2015

Jel moze da stane tu masina od 150cc
Quote

ALIEN SM's Photo ALIEN SM 23 Sep 2015

Meni nesto nije jasno ...4 -T masina - automatsko mesanje ulja i goriva ?
Quote

mareNP's Photo mareNP 23 Sep 2015

Hehe vidi stvarno
Quote

Pita's Photo Pita 23 Sep 2015

ovakvih kineza nema baš puno ili ih ja jednostavno nisam viđao na ulicama!!

Ružan je do zla boga, da se ne uvrediš, mada bitno je da on služi i nosi gde treba! Koji kit od 80cc si stavio na njega?
Ako ima isti ovakav od 125 i 150cc verujem da bez problema možeš te mašine da staviš na ovaj ram!
Quote

goggyso's Photo goggyso 23 Sep 2015

Heh, pa to je ista šasija i plastike kao Falcon-Phantom tj Falcon iz 2006/7, samo što je mašina 4T.
Quote

Razredni's Photo Razredni 23 Sep 2015

Da te pozdravim i u tvojoj temi..

Vidjao sam ovakav model skutera u BG-u u zelenoj boji pod markom Baotian. Ja verujem da su identicni, vecina kineza to stancuje na milione i samo menjaju logo firme..
Jes malo ruznjikav al ima i nekih prednosti, u smislu gabarita, udobnosti, 4 migavca itd.
Agregat je klasican 4t, odnosno gy6 50ccm, kopija honde odnosno kymca.

Kit je verovatno neki kineski i siguran sam da je 72 ili 77ccm, toga trenutno ima na trzistu za 2 crvene..

Sto se tice tvoga pitanja u vezi povecavanja radne zapremine, najveci kit koji sam uspeo da pronadjem je 89ccm i nema kod nas da se kupi.. 125ccm (kit na 150 i 200ccm) nose druge blokove, sve (termogrupa, radilica, variomat, kvacilo) je drugacije, ali su tacke kacenja bloka ba ram iste, pa je moguce izvrsiti konverziju..
Quote

VlatX's Photo VlatX 24 Sep 2015

GY6 152qmi(125) i GY6 157qmi(150) imaju kacenja slicno minarelli 50ke a gy6 50tica ima kao kod piaggio blok nemoze da se montira bez prepravke drzaca
Quote

Razredni's Photo Razredni 24 Sep 2015

Da GY6 139qmb (50) je nosac dole. Medjutim ako se uzme i nosac zajedno sa blokom imaju ramovi vec predvidjena mesta pa je moguce vrlo lako postaviti, sa minimalnim prepravkama
Quote

SaleB's Photo SaleB 24 Sep 2015

gde da se vredjam , nije maken ... a sto se tice kita , u pitanju je klasican kineski kinez , a CDI fabricki i ostalo sve standardno za sad

 Pita, on 23 September 2015 - 22:45, said:

ovakvih kineza nema baš puno ili ih ja jednostavno nisam viđao na ulicama!!

Ružan je do zla boga, da se ne uvrediš, mada bitno je da on služi i nosi gde treba! Koji kit od 80cc si stavio na njega?
Ako ima isti ovakav od 125 i 150cc verujem da bez problema možeš te mašine da staviš na ovaj ram!
Quote

SaleB's Photo SaleB 24 Sep 2015

Mislim da za plastiku imaju " namensku " koja pravi masovno te plastike za sve zivo . Inace bas oko ovih skutera isao sam do sitnih detalja ... mislim da to nije bas ona stara prica koju znamo !
Ovo je neka malo ozbilnjija Bruce Lee i pesnica smrti varijanta .
Imaju fabriku koja je za mene dovoljno visoko tehnoloska i mislim da je velika zabluda je da su to "oni kinezi". Tehnologija cini svoje , sada imas i kod njih kategorije evropa , azija , USA , ostali ...
Drugar koji radi razlicite stvari u kini kaze da se i same legure koje koriste razlikuju od trzista do trzista ... Pogledaj video , kako god na mene su ostavili utisak

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qes59pqEpT8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 goggyso, on 23 September 2015 - 22:50, said:

Heh, pa to je ista šasija i plastike kao Falcon-Phantom tj Falcon iz 2006/7, samo što je mašina 4T.
Quote

SaleB's Photo SaleB 24 Sep 2015

Da malo proguglam , pa stavljam video da vidis da moze ! Znaci sam ram ovog modela je 125cc - 150cc bez da se prepravlja drzac

 VlatX, on 24 September 2015 - 01:11, said:

GY6 152qmi(125) i GY6 157qmi(150) imaju kacenja slicno minarelli 50ke a gy6 50tica ima kao kod piaggio blok nemoze da se montira bez prepravke drzaca
Quote

SaleB's Photo SaleB 24 Sep 2015

izvini dok malo udjem u stos , kako sta fercera ... video Yiben fabrike

 goggyso, on 23 September 2015 - 22:50, said:

Heh, pa to je ista šasija i plastike kao Falcon-Phantom tj Falcon iz 2006/7, samo što je mašina 4T.
Quote

SaleB's Photo SaleB 24 Sep 2015

Upravo tako , evo ovde moze da se vidi i sam proces sklapanja istog modela , razlika u odnosu na moj skuter je prednja rasveta. Covek sklapa modele od 50cc , 125cc i 150cc prosto samo kao potvrda da je to taj ram do detalja isti u sraf.

 AcaPostar, on 24 September 2015 - 01:23, said:

Da GY6 139qmb (50) je nosac dole. Medjutim ako se uzme i nosac zajedno sa blokom imaju ramovi vec predvidjena mesta pa je moguce vrlo lako postaviti, sa minimalnim prepravkama
Quote

SaleB's Photo SaleB 24 Sep 2015

sto nema kod nas moze da se naruci preko interneta ... zanimljivo da je on stavio glavu sa 4 cilindra , pogledaj ovo ... ovo je ista sasija i totalno je ludo na kraju videa covek objasni sta je poredjao :) qq

 AcaPostar, on 23 September 2015 - 22:54, said:

Da te pozdravim i u tvojoj temi..

Vidjao sam ovakav model skutera u BG-u u zelenoj boji pod markom Baotian. Ja verujem da su identicni, vecina kineza to stancuje na milione i samo menjaju logo firme..
Jes malo ruznjikav al ima i nekih prednosti, u smislu gabarita, udobnosti, 4 migavca itd.
Agregat je klasican 4t, odnosno gy6 50ccm, kopija honde odnosno kymca.

Kit je verovatno neki kineski i siguran sam da je 72 ili 77ccm, toga trenutno ima na trzistu za 2 crvene..

Sto se tice tvoga pitanja u vezi povecavanja radne zapremine, najveci kit koji sam uspeo da pronadjem je 89ccm i nema kod nas da se kupi.. 125ccm (kit na 150 i 200ccm) nose druge blokove, sve (termogrupa, radilica, variomat, kvacilo) je drugacije, ali su tacke kacenja bloka ba ram iste, pa je moguce izvrsiti konverziju..
Quote

SaleB's Photo SaleB 24 Sep 2015

Nema mesanja kod 4t , kao kod automobila sipas posebno ulje i ono je za hladjenje / podmazivanje ... sipas i ne mislis , vec samo kontrolises .
Na vreme zamenis i to je to :P

 ALIEN SM, on 23 September 2015 - 21:48, said:

Meni nesto nije jasno ...4 -T masina - automatsko mesanje ulja i goriva ?
Quote

SaleB's Photo SaleB 18 Oct 2015

Na primeru rada koje je hiruski predstavio Mario oko Rieju Toreo 50 -> 90 4T ja lagano motam oko mog 4T.
Nisam mehanicar ali obzirom da vozim kineza moram da ucim polako od svega.
Kao sto sam rekao uradjen mi je kit sa 50cc na 80cc i pokusacu da podelim ovde moja iskustva oko 4T motora/skutera , "uobicajene kvarove" i resenja ali na onom amaterskom nivou prosecnog vozaca . Takodje molim clanove koji imaju znanja i vremena da ovde podele svoja resenja za neke od problema.
Namera mi je da na osnovu onoga sto se ovde nakupi , a vezano je za moj skuter i 4T motore napravimo neku vrsta GY6 uputstva / informatora i tako dalje obzirom da su GY6 motori od 50cc slicni skoro u dlaku Pocinjem samu pricu ovih dana taman da pripremim i nesto fotografija.
Quote

VlatX's Photo VlatX 18 Oct 2015

4V Glavu imas i za 50cc agregate,bas sam ja radio jedan model,motor ide mnogo bolje nego onaj sa 2V

Posted Image
Posted Image
Quote

SaleB's Photo SaleB 18 Oct 2015

Vidjao sam na internetu tipa big bore kit 50cc -> 150cc za ove glave , ali ne od ljudi iz okruzenja :) Da`l ide komplet zamena ( kit 72cc, 80cc, 90cc , 100cc ) ili se radi samo zamena glave cilindra. Sve uglavnom vezano za taj cilindar sto sam nalazio je na primer "Performance 4 valve cylinder head for 125cc GY6 engine " ali ne za 50cc . A ovde imam video 4V cilindar za 50cc

 VlatX, on 18 October 2015 - 13:45, said:

4V Glavu imas i za 50cc agregate,bas sam ja radio jedan model,motor ide mnogo bolje nego onaj sa 2V

Posted Image
Posted Image
Quote

VlatX's Photo VlatX 18 Oct 2015

Vidi sad najvise sto moze da se nabudzi na 139qmb agregat je 52mm clilinder i tu dodje skoro 90cc, vise od toga nemoze,e sad mislim da ima i stroker radilice koji povecavaju kubikazu.
Quote
Locked