Prvobitno je namjenjen za gileru runner, ali kod nje je problem sto ima 32000km, zapravo nije problem nikakav sa masinom, ali ne zelim riskirati, pa mi se ne isplati stavljati na tu masinu, neka radi sa 50ccm koliko moze.
Zato sam ugradio kit na masinu ovog nrga i ako budem zadovoljan lako je prebacim na runnera. Za sada sam zadovoljan i ta masina ce ici na runnera.
Zasto sam se odlucio na ovo? Pa iz znatizelje zbog necega novog jer sam slabo dolazio do ikakvih informacija o tom tipu agregata na 70ccm, osim gogija ostali izvori su bili sasvim neprovjereni i nejasni, i jer mi je to izazov, ali vazniji razlog je sto pretpostavljam da je to kit koji ce me duze sluziti od karb varijante, kako sam sa 50ccm u globalu bio jako zadovoljan i nisam uvidio nikakve potencijalne probleme da ce se svaki dan nesto novo kvariti, odlucio sam probati 70ccm.
Tih 70ccm od purejeta meni osobno je jednostavno draze i bolje od karb varijante. Masina u mehanickom pogledu je trajnija, izlozena je manjim okretajima, vibracijama, bolji sistem podmazivanja ima, nema karburatora i izgubljenih dana oko podesavanja istog. Svi oni potrosni dijelovi duze traju, i manje su sanse da ce ih biti potrebno iznenadno mjenjati. I preostaje jos potrosnja benzina i ulja, sve je to manje, a kada nakon PJ sjednem na karb, imam osjecaj da ce se sve raspasti i znam da bi me trazio dosta vise vremena nego ovaj kada bi izvlacio pod konac.
Nadam se da ce potrajati

Nemam neke slike osim ove gdje je frisko osposobljen i slozen na 70ccm

Edited by dajteh, 01 October 2015 - 01:27.