Jump to content


Duzi prijenos za piaggio 50


9 replies to this topic

#1 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 October 2015 - 09:45

Kome treba duzi prijenos za piaggio hyper 2 masinu, moze se snaci da uzme polovnu od skutera Derbi GP1 Racing (verzija sa lancem).

U tom skuteru je klasicna 2T piaggio 50 masina koja ima duzi prijenos zbog lanca.
Sveukupno gledajuci primar + sekundar su zajedno 55% duzi od piaggio LC varijante.

Ako izvadite samo primar, dobivate +7.14% produljenje, a samo sekundar 48% produljenje u odnosu na klasicni LC.

Zupcanici ne proizvode nikakve zvukove, sve ostaje kao tvornicko.


Ja sam se tako snasao i bas mi je dobro doslo jer polini prodaje isto oko 7% produljenje za nekih 80€.

#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 October 2015 - 11:44

Daj molim te koji je tacan broj zubaca, isto tako je moguce koristiti primar i sekundar sa zip-a 2000 (2t-4t-sp). Prenos je duzi posto ide 10' tocak, ali ne mogu napamet da kazem koliko, moram da izbrojim.

#3 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 October 2015 - 13:33

Jedini je problem pronaći prenos od Derbija, ja to još nisam sreo na oglasima.

#4 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 October 2015 - 21:57

Evo prva slika unesao sam vrijednosti orginalne i derbijeve getribe
http://forum.pyrothe...dpost__p__75757

Uglavnom, 14/46 je primar od derbija, cini mi se da polini pravi isti takav.

Edited by dajteh, 02 October 2015 - 22:00.


#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 October 2015 - 22:27

Hvala puno. Ima i polini i malossi 14/46 ali su 60-70eura pa i vise. Odlicno je ovo da znamo. A sekundar kada sam procitao, otpala mi je vilica :D
Prebrojacu i ja na zip-u da imamo na gomili sve zupcanike.

#6 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 October 2015 - 22:40

Ja sam eto kacio sekundar na serijalu, kvacilo je lovilo tek na 45, 50kmh :D

#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 November 2016 - 21:46

Da se nadovezem na temu, konacno sam nakupio dovoljno razlicitih reduktora i prebrojio zubce.

Hi per pro 2 agregati (posle 1998 godine):

Dugi blok - remen 811x18.5

AC ( nrg2,3,4, runner1, free )
Primar 13/46
Sekundar 12/50

LC ( nrg3,4, extreme, runner2,3, sr3 )
Primar 13/46
Sekundar 13/48

Kratki blok - remen 732x18.5

AC (zip50/2t/4t, sfera, vespa 50 et2/4 , lx, s)
Primar 14/46
Sekundar 13/49

LC zip sp
Primar 14/46
Sekundar 15/48

Primari su 7, sitno % duzi na kratkom bloku koji nosi 10cola tocak dok se sekundari razlikuju za AC i LC agregate. Jedino zip sp nosi sekundar 13% duzi od dugog bloka LC pa je ukupno produzenje primara i sekundara, ukoliko se montira na dugi blok sa 12-13coli felnom, ravno 20%.

Osovine, lezista, lezajevi i deklica su identicni, moze se usrafiti kompletan reduktor za 20% produzenja.

Medjutim ako se zeli uzeti samo primar, mora se skinuti sredisnji zipcanik i raspresovati, zatim upariti zelejeni primar sa zeljenim sekundarom, jer parnjaci (koji igrom slucaja imaju isti broj zuba) nisu fizicki istih velicina pa sami tim ni korak zuba nije isti. Da pojasnim, sekundar od dugog LC bloka je 13/48 a sekundar LC kratkog bloka je 15/48, medjutim, ova dva zupcanika osovine tocka koji nose 48 zuba nisu istih dimenzija. 48 zuba od dugog bloka je precnika 78mm a 48 zuba od kratkog bloka je 73mm, pa shodno tome nisu kompatibilni za mesanje, vec je potrebno raspresovati medjuzupcanik i upariti zeljene prenosne odnose ponovnim presovanjem.



#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 06 November 2016 - 08:17

Svašta nešto se izmenjalo kod pia blokova, dobro bi došle slike

#9 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 07 March 2017 - 18:24

Piaggio zip ac - hyperpro1
Primar 11/39
sekundar 15/48

#10 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 September 2017 - 20:16

Evo razlike slikovito. Na stolu su dva kompletna reduktora, u nasem slucaju za kratki piaggio blok.

Levo je AC prenos, primar 14/46 sekundar 13/49
Desno je LC prenos primar 14/46 sekundar 15/48.

Attached File  uploadfromtaptalk1506625694252.jpg   333.5K   45 downloads

Ako bi kompletne reduktore prebacivali na dugi blok sa 12/13 cola felnom dobili bi produzenje od 5 do 20% zavisno koji je prenos u dugom bloku.

Uglavnom, ono o čemu sam pisao gore, razlika u prečnicima medjuzupčanika shodno veličini sekundara:

Ac sekundar
Attached File  uploadfromtaptalk1506625858317.jpg   279.54K   47 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1506625884109.jpg   289.69K   38 downloads
Ac parnjak na medjuzupčaniku
Attached File  uploadfromtaptalk1506625920857.jpg   322.97K   37 downloads

Lc sekundar
Attached File  uploadfromtaptalk1506625946611.jpg   284.7K   34 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1506625958978.jpg   261.7K   30 downloads
Lc parnjak medjuzupčanika
Attached File  uploadfromtaptalk1506626007442.jpg   339.66K   29 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1506626019659.jpg   328.45K   27 downloads

Dakle male su razlike, moguće ih je izmešati ali će zubići da drobe prilikom okretanja, za uzimanje primara ili sekundara i apliciranje u neki drugi reduktor potrebno je raspresovati medjuzupčanik i postaviti svaki sa svojim parnjakom.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users