#21
Posted 03 November 2015 - 23:10
#22
Posted 03 November 2015 - 23:41
a ovi snimci s drona su fenomenalni!!!
#23
Posted 04 November 2015 - 01:21
Na 1:41 je drag race nrg150 vs sr172
Edited by dajteh, 04 November 2015 - 01:25.
#24
Posted 04 November 2015 - 01:23
#25
Posted 04 November 2015 - 20:36
Unutra su 14gr bile i pokazale su se odlicnima za propinjanje i tockaranje, medjutim poslje 80kmh kao da malo prevrtava.
Pa sam stavio 15.5gr i dobio malo tromiji motor u samim startu (trebali bi tvrdji federi), medjutim na test dionici imam vecu izlaznu brzinu, i to osjetno.
Pa sam probao 14.7gr, i na kraju zavrsio na 15gr, pokazale se najoptimalnije.
14gr su za divljanje, a 15.5gr za opustenu brzu voznju.
Dok je glava bila stock nije mogao gurati 15.5gr, a sada ih gura samo tako.
Razlika prije i poslje je veoma izrazena, i na testnoj dionici je to 8-10kmh vise.
Konacni setup:
*AC BB 150, spustena glava, squish 1.1mm
*Karburator serijski Mikuni VM20, dizna 85, igla 2 zub
*Malossi multivar 15gr
*Remen SP180 Runner
*Auspuh bojler, mislim da nema kat, trebam pogledat
*Serijsko kvacilo, zvono i sve opruge
Edited by dajteh, 04 November 2015 - 20:37.
#26
Posted 04 November 2015 - 21:26
Sada imas pravog gradskog ubicu, koji s'obzirom da je AC nema nekog velikog odrzavanja i izdataka sem potrosnje, a opet trosi kao neki posteni midrace, samo sa mnogo vise momenta a napravljen za manje para. Prava stvar za izivljavanje!
#27
Posted 04 November 2015 - 22:07
Samo moram priznati da sam se vec zasitio ovog, ko muva bez glave, nicega se ne sjecam poslje voznje.
Ovaj je miran barem 10tkm, sve potrosno sam stavio novo, sve je na svom mjestu.
Preostaje da se prebacim na nesto drugo, a to bi mogao biti runner, ima par stavki za dotjerati jer nisu po mom
E da, uzeo sam greskom nove malossi klizace.
Na malossi store.com lijepo pise sifra za klizace od multivara za BB, i ja ih uzmem.
Kad sam poceo s montazom, ono ne pase.
Provjerim na drugim mjestima kad ono neka druga sifra za te klizace.
Tako da imam viska nove klizace za multivar leader 125 200
Edited by dajteh, 04 November 2015 - 22:14.
#28
Posted 06 November 2015 - 13:56
Zadovoljan sam, posto sam bio slepao jednog skuterasa kojem je zaribao cilindar, i mnogo sam se zurio.
#29
Posted 09 February 2016 - 14:24
Posto pravim mjesavinu, iskoristio sam i rezervar od ulja za povecanje kolicine benzina.
Spojio sam ga u paralelu i dodao externu vakum pumpu.
Sada ima preko 7 litara.
[attachment=7267:20160209_142315.jpg]
Za sad testiram jel igdje ista pusta, senzor od ulja sam dodatno zaljepio sa diht masom za svaki slucaj.
I evo video snimka trenutnog stanja, od nule ne mogu sa jednom rukom jel hoce propet i izbacit, a i kasnije je jako rizicno posto masina ne popusta skroz do maksimale koja iznosi oko nekih 115kmh po gpsu, kazaljka izadje iza slova sport series, i ulazi u race zonu.
Edited by dajteh, 09 February 2016 - 14:32.
#30
Posted 09 February 2016 - 21:08
#31
Posted 02 March 2016 - 13:30
#32
Posted 02 March 2016 - 15:27
#33
Posted 03 March 2016 - 01:19
#34
Posted 29 April 2016 - 10:37
Druga stvar koja je zapravo prvi problem je regulacija nivoa plovka, lonce ostaje prazno i ostajem bez gasa na fullu. Pa sam morao malo korigirati s tim da sam ovaj puta vidio kako je u originala. Mjenjao sam iglu, a prije toga pokusao spasiti staru...
Eliminirao sam dupli rezervar goriva, iz razloga sto je kineski vakum ventil crko isti dan, a i sta ce mi kineska stvar samo probleme radi.
Zato ce u rezervaru od ulja biti SOS gorivo pa kad stane, samo prestekam crijevo...
I bila je jedna dilema, podici iglu za 1 zub ili ne, reko koga jebe neg trosi, ali je i jaci.
Ne znam jesam rekao, stavio sam prosireni serijski piaggio usis, isti je kao kod 50ccm, samo su maknute pregrade i skidan je ulaz. Osjeti se jaci start i odaziv na gas.
Mozda jednom prilikom stavim gljivu.
Ide sasvim kulturno za jedan prosjecan 50cm gradski skuter. Okretnost je na razini. Dusu dao za hitne intervencije.
#35
Posted 11 May 2016 - 17:57
I tako, morao se naci na kolodvoru, postalo je hitno, a kisica jedva da pada, taman mokra cesta, i to ona najgora. Za hitne intervencije je zaduzen nrg, i to ne bilo kakav. Onaj koji odvali vxra sa multivarom i 21ks do 90kmh. Oces novog ili starog, svejedno je.
Znao sam da ce biti blanjanja, zato odmah u startu ispisujem prvi zavoj, cisto da dobijem osjecaj kakve su gume i dokle je kriticno. Mora se vjezbati, inace kad te prevari u voznji prije ces pasti, nego ostati. Stoga mamicu mu...
Cuvam se zebri, ali opet nesvjesno na 50kmh zna ispisati cijelu zebru ako je pun gas, pa kad uhvati asfalta hoce da odvali prijenos. Gume su vec za otpis, jos nekako ovu sezonu i nema vise igre.
Vozim oko 90kmh po gpsu, ali malo je, osjecaj je kao da stojim, razmisljam mora se nesto jace uzeti, ali i 500 je malo, stoga odustajem, ionako mislim za minimalno dvoje drugih u autima, a da imam nesto jace morao bi za barem 10, minimalno, hoce li se izbaciti ili nece, pitanje je sad jer sutra mozda ne postoji. Jer ako ne mislis za druge, lako postanes pokojni. Stoga opusteno, 60, ali i to je bilo mnogo. Sta se desilo, vozim 60 i napucam gasa do 70, kad ono ispred mene na sred ceste bez zmigavca se ukopo fiat seicento, ali jos je daleko, medjutim brzo se primicem, nikako da se stabiliziram i pripremim za obilazak, pica boj istovara picu, i to ne onu u kartonskoj kutiji, nego na 2 noge, sigurno komsinica neka. A ja po kocnici, klizim 20m i pustam kocnicu, vidim nema nista od zaustavljanja, mogao bi neocekivano utrcati medju pice, raznih vrsta, dok je primio asfalta, taman u zadnji cas obilazim i opusteno nastavljam dalje.
Uf dobro je, sad sam na duze vrijeme miran, ne treba nista jace.
#36
Posted 12 May 2016 - 09:13
Cekam, nista se ne desava, odbrojavam sekunde do pocetka sviranja da krene vise, ali danas je stoperica podesena dosta visoko. Ubacujem u rikverc, medjutim iza se nacrtala neka zenska u miniću, kuperu. Ni naprijed ni nazad, sta sad. Cekam i dalje. Odjednom se upale sva 4 zmigavca u golfu koji i dalje stoji. Cekam i dalje, vidim u retrovizoru kolonu. U jednom trenutku se otvaraju vrata i zena istrcava prema meni do prozora, reko sigurno hoce pare, ma mrs.
Nesto mase rukama, ajde da da cujem sta hoce, pita ona mene di je emezeta, trgovina.
O majku ti j**em, maloumnu, stajes na sred ceste bez ikakvog upozorenja da bi pitala prvog koji naidje iza tebe gdje je trgovina.
Pisem zato jer se situacija desila 50m od jucerasnjeg ukopavanja pica boja zbog zene.
Bojim se zena ko nikad, a i morati cu neki drugi put koristiti jer ovaj je opasan po zivot!
#37
Posted 22 June 2016 - 17:56
Za sve je kriv dobavljac guma jer zbog njega gilera visi u zraku.
Malo upalio adzaju i vidim rezerva upaljena, i nisam stigao do benziske.
Ebes takvu rezervu kad ne mozes barem 100km preci, a ja sam navikao na 150km na runneru.
#38
Posted 22 June 2016 - 18:00
Kako se ponasa na vrucinama, koliko si karb uspeo nastelovati?
Sent from my GT-I9192
#39
Posted 22 June 2016 - 18:10
Interesantno da trosi manje nego u stok izvedbi, prije je bilo 4.7l minimum kad se vozim kao 50ccm, a redovno 5.5l.
Sada je 5, a da se ohladiti na 4.5l bez problema posto ima vise momenta sa spustenom glavom i manje okretaja, a i prikenos je dosta odradjen, ide 116kmh max. po gpsu.
U godinu i po dana pregazio sam preko 6000km i nikad nista.
Tesko je meni preci na karb, a i nemam zivaca svako malo ici na benzisku, a ovu 150tku sam gurao vec jedno 5 puta jer je ostala bez goriva.
Stavljen je u prodaju za 800€, ja ne razumijem ljide koji tandrkaju 50ccm, a ovo ne mozes zaklat i da hoces, a ide ko monstrum, treba opasan midrace biti da se poravna sa ovim cudom.
#40
Posted 23 June 2016 - 09:22
Usput odradio jos neke poslove, izgazio oko 70km. Odlican je cim nije zalepio.
Vozio sam bez rukavica pa imam posljedica, jbg treba adzaju obuzdavati
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users