Kupljen je za nekih 45€ i planiran je za ugradnju u gileru runner karb, 2002 god. (dr evo 70, 17.5 karb, top radilica, arrow extreme auspuh).
Dolazi u ovakvom pakiranju bez ikakvih papira

Dobiju se 2 seta rolica koje su dimenzije 19x15.5mm, jedne su 5gr, a druge 7gr. Djeluju ok, ali su od neke obicne plastike, kao najjeftinije rolice.
Sam variomat izgleda solidno, kanali su ok nisu grubi, ali sami kanali izgledaju mi pomalo cudno, njihov nagib mi nije jasan sto se na kraju i pokazalo nejasnim.
Uz variomat dolazi jedna velika podloska koja se stavlja umjesto orginalne do zupcanika remena i onda se stavlja ovaj variomat. Ona je 1mm uza od tvornicke.
Bolcna je za 0.9mm duza od tvornicke, a sam promjer variomata je isti kao i serijski sto ne obecava veliku krajnju brzinu i predstavlja razocarenje u samom pocetku.
[attachment=5873:20151017_133734.jpg]
[attachment=5874:20151017_133801.jpg]
[attachment=5875:20151017_133835.jpg]
[attachment=5876:20151017_133841.jpg]
[attachment=5877:20151017_133847.jpg]
Promjer
[attachment=5878:20151017_133928.jpg]
Promjer serijskog
[attachment=5879:20151017_133955.jpg]
Usporedba motoforcea i serijskog
[attachment=5880:20151017_134013.jpg]
Motoforce sa pavese rolicama
[attachment=5881:20151017_143347.jpg]
Posto je skuter imao serijski variomat i 5.5gr unutra, serijski remen koji je vec blizu granice za zamjenu po potrosenosti i serijsku centralnu, situacija sa podesavanjem MF je otisla u neocekivanom smjeru.
Prvo su stavljene njegove 7gr rolice i motor se prevrtavao. Pa 7.5gr, pa 8gr, i na kraju konacno skoro prihvatljive, a to je ova tezina:
[attachment=5882:20151017_144742.jpg]
Zahvaljujuci pavese rolicama, zacas se nadje prava tezina, a kasnije sam se spustio na 9gr i to je bilo super. Medjutim ipak ce se prvo kupiti novi remen da se poso zavrsi kako treba.
Ali ima problem, taj Motoforce Racing variomat, na navedenom setupu nista skoro nevalja. Slabiji start, nema momenta, jedino eto malo duze drzi nize okretaje prije krajnje brzine koja je bila jedva 90kmh po gpsu, nisam mogao vjerovati, a motor se hoce raspasti.
Tu mora novi remen za pocetak pa cemo vidjeti dalje, uglavnom variomat je bezveze i skoro nista ne donosi osim jako dobrog odaziva na gas, stalno je spreman na trenutnu reakciju, kao da variomat miruje, ne radi brzo, zato i nedostaje momenta da povuce kako spada. Da li ta osobina mozda odgovara nekom motoforce kitu ne znam, ali na ovom dr evo 70 gusu nikako ne pase taj variomat jer je serijski momentniji.
Slicnu stvar imam ja ali od BGMa onaj supertune, e taj je vec malo veci i blize je multivaru, dobar variomat, za razliku od ovog koji kao da je promasen, i trazi kamionske rolice.