#21
Posted 03 December 2015 - 01:49
fala lauda,samo ovo je quasar masina
podjela je u biti jednostavna na 3 glavne i najcesce skupine piaggio 4t agregata;
- leader masine;
125 ac karb,125 ac karb 3v glava,125 ac 3v ie,125 lc, 125lc ie (lc su 4v)
150 ac
180 lc (alu cil)
200 ac (to samo na librty stavljaju,neznam zast)
200 lc (alu i gus cilindri)
- quasar
250 karb
250 ie
300 ie (more se slozit i karb sa magnetom i paljenjem od 250 karb masine)
- master
400
460 (zaokruzeno na 500,stariji agregat)
493 (noviji 500)
#22
Posted 03 December 2015 - 01:51
#23
Posted 03 December 2015 - 02:07
Lauda, on 03 December 2015 - 01:51, said:
ne,sad sam videl da se i gogi zaebo
skupine su po blokovima tj bazi,koja je ista na 250 i 300cc..razlika je u hodu i provrtu..
svi leaderi imaju isti blok,tj karter,tak i quasari (leader i quasar postoji dugi i kratki blok,ko i na pedesetkama,zbog velicina straznjeg kotaca,tak da svi do 14 cola i 14 cola idu na kratki bloka a sve vece od toga ide na dugi..)
masteri su svi iste duljine..
#24
Posted 03 December 2015 - 09:11
Mislim da mali broj članova uopšte ima pojma o ovim Pia 4T mašinama pa je svaka tvoja edukacija dobro došla. Možda bi bilo dobro otvoriti novu temu gde bi se malo detaljnije prezentovale te mašine propraćeno fotografijama i tehničkim detaljima.
#25
Posted 03 December 2015 - 10:30
leader masine imaju najvise medjusobne podudarnosti..isti hod radilice i na 125 i na 150 i 180 i 200..tak da se lako more napravit swap sa 125 na 200 samo sa zamjenom klipa i cilindra,glave su iste..
cak se lako slozi ac na lc..
glave i ventili su istih dimenzija na svim lc masinama od 125-300..
125 i 150 imaju i identicne komponente prijenosa,tak imaju i 250 i 300 (razlike u gramazi rolica)
fazni lanci,lanci uljne pumpe,njihovi zupcanici itd su isti na svim leaderima..
i quasari imaju slicnosti ali manje..(glava,blok,prijenos,vodena pumpa,zupcanici,uljna pumpa i lanac uljme pumpe)
leader 200 i quasari 250-300 imaju isti variomat,straznje polutke,kuplung i zvono..
masteri nemaju nist slicno sa leader i quasar masinama
#26
Posted 11 December 2015 - 13:38
plastike kad se to pokitaju i poravnaju spremne su za sprickit..
plastike pošmirglane pa opet prekitane da se dobije oblik kakav treba biti..dok se to suši igram se s bravicama..
nexus i runner imaju skroz različite brave i nemoguće je nexusovu ubacit na runnera..
ali i cilindrici su skroz različiti tak da se nemre nexusov prebacit u runnerovo kučište..
runnerova bravica je prodana skupa sa ključevima i cdi-em tak da trebalo je nabavit bravu od novog runnera bez ključa da se u nju prebace limići sa nexusove brave tj cilindra pa da nexusov ključ može radit poso..
taj dio nije problem..veći problem bila je brava na čepu rezervaru,nexusovog čepa sa bravom nije bilo na skuteru kad je kupljen,ali imamo runnerov čep sa bravicom tak da budemo tu bravicu uspjeli presložit na nexusov ključ prebacivanjem limića u bravici na druga mjesta..
na prvoj slici vidi se razlika nexus i runner cilindrića bravice (gornji sa ključem je nexusov,donji je runnerov)
na drugoj slici vidi se bravica čepa rezervara i limići koje je potrebno presložit da paše nexusov ključ..
Edited by steeef, 11 December 2015 - 13:38.
#27
Posted 26 January 2016 - 21:08
stigle donje strazne bocne plastike od st-a,bez onih odvratnih narancastih katodioptera a.k.a. macje oci i poklopac vodene pumpe..kak se vidi na slikama,plastike su ko nove.
raskupusana kljesta sa vxa..imalo se kaj za vidit..
prijasnji vlasnik valjda nije cul sa mu straznja kocnica ruzi haha,od plocica ni P a na jednoj strani je cak i zeljezo poderano do kraja tak da je i klipic dobil po lampi..disk je mrtav al to nije ni bitno..
treba drugi klipic nabavit..
pumpice isto rastavljene,bice repariranja..
stigo i braking prednji disk..standard dimenzija 240mm ali malo fensi..
uzet je ipak zatamnjeni stop,da bude manje upadljiv nego ovaj sa clear look staklom..
dosli i novi klizaci za speedcontrol
dosle stelajuce rucice kocnica
nije se nešt preveč radilo,osim ovih pi*darija oko pjeskarenja i plastifikacije..
al zato su se trošile pare i kupovali dijeli...dobro je to dok trošiš tuđe pare,kupuješ sve kaj treba bez da se pita za novce i cigani :icon_biggrin:
kupljene nove gume dunlop scootsmart,novi yss amortizeri,akumulator,ležajevi kotača,ležaj supportarma...gumene ručke,šarafi dekla i vodene pumpe novi oriđiđi from piaggio (to troje zadnje navedeno je još u dolasku)
pretapciran sic..
ispjeskarene felge,klješta,nogara i njen nosač,fuzići i nosači fuzića,support arm,glavčina stražnjeg kotača,utezi volana,poklopac vodene pumpe...
klješta plastificirana u crveno,sve ostalo navedeno u crno..
sic odrađen predobro...
amortizeri jebeno izgledaju..
#28
Posted 27 January 2016 - 22:52
Sve deluje vrhunski, biće bombona!
Sedište izgleda baš dobro, jel to tapacirano ili oriđiđi?
#29
Posted 28 January 2016 - 09:25
#30
Posted 28 January 2016 - 09:39
#31
Posted 28 January 2016 - 16:03
Edited by steeef, 28 January 2016 - 16:03.
#32
Posted 28 January 2016 - 16:21
Ja svaki put se odusevim pedantnoscu i posvecenosti da sve bude tip-top do detalja.
Tema za uzor iz koje se moze nauciti.
#33
Posted 28 January 2016 - 18:02
Lauda, on 28 January 2016 - 16:21, said:
Ja svaki put se odusevim pedantnoscu i posvecenosti da sve bude tip-top do detalja.
Tema za uzor iz koje se moze nauciti.
#34
Posted 28 January 2016 - 20:41
#35
Posted 28 January 2016 - 23:09
Grale, on 28 January 2016 - 20:41, said:
bilo je naravno,samo nije ušo u finansijski plan
bitno da ih ja imam
mada ovi yss djeluju baš ozbiljno,ima fino štelanje operuge rukom bez ključeva nekih itd,kombinarano plinsko/uljni sistem (povrat ne radi samo opruga)
puno su kvalitetniji i za klasu barem bolji od ovog kaj sam uzel za dragter (sve se čini da bude i na njega išel stražnji bitubo..samo da prvo riješim crijeva za hlađenje from pm tuning
#37
Posted 03 February 2016 - 12:11
#38
Posted 03 February 2016 - 17:10
#40
Posted 09 February 2016 - 23:33
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users