Stefane, da te pozdravim i u tvojoj temi, malo sam sebi dao vremena da vidim kako se odvija predstavljanje i planovi..
Ljubimac je zaista ocuvan i pleni svakim detaljem. Obicno skuteri stari 15 i vise godina imaju na sebi tragove koriscenja, normalno, jer su upotrebi svakodnevno, a cesto umeju i da spavaju po teskim vremenskim uslovima, prosto je lutrija naci ovakav primerak i neverovatno je koliko dobro izgleda!
Setup koji planiras je zaista zanimljiv i obradovace vecinu kolega vozaca na forumu a i nadahnuce mladje narastaje da se lakse odluce za prvi korak u tuniranju.
Oseca se ozbiljnost u planiranju, tema ima odlicne osnove da predje u projekte, pa te molim da sve lepo dokumentujes i slikas u toku planiranja, izvodjenja radova, i na kraju, prikaza rezultata. Mi cemo biti tu da podelimo savet ali i naucimo nesto novo ili se podsetimo na drugaciji nacin..
Par stvari vezanih za nedoumice. Posto f12 lc nosi 12' tockove (nisam upoznat sa edicijom ferrari), blatobran fabricki projektovano stoji na par mm od visine gume te malo mesta postoji za manevrisanje a da se nepreradjuje blatobran ili nosaci. 13 coli felna je u precniku veca za 2,54 cm od 12 coli, pa samim tim, bilo koja guma montirana na 13' osnovu nece moci da stane pod blatobran. Sa druge strane, sr-kine felne su 3 ili 3,5j sirine i fabricki su projektovane za gume sirine 130. Imas mogucnost izmedju 120/70-13, 130/60-13, 140/60-13. Kroz 70 nemas sirih 13ica izuzev gume 150/70-13 koju fizicki ne mozes da montiras ni na zadnji tocak jer po obimu kaci u usku malog bloka (nosac auspuha). Sa felnama 13 svakako moras prepravljati prednji blatobran. Mereno po spoljnom obimu gume, 120/70 je iste velicine kao i 130/60, odnosno obim im je isti pa imas i opciju za malo uzi pneumatik napred ukoliko postoji problem sa sirinom zbog cizama ili nosaca blatobrana.
Sto se tice usisne lule, svi dell phbg karburatori i kopije (17-19-21mm) su istog spoljnog precnika prihvata (24mm) i staju u serijsku prirubnicu, stim da za 21icu se mora malo obraditi i prilagoditi unutrasnja strana kolena prirubnice zbog pravilnog protoka smese.
Sto se tice samog karburatora, oznaka DS je znaci da je prihvat za okruglu prirubnicu (minareli-piaggio) sa rucnim sauhom i srafovima za stelovanje lera i smese sa leve strane karburatora gledano u pravcu protoka smese. Postavka je korektna sem atomizera, koji moze da se nasteluje na nekom otvorenijem filteru ili pecurci jer je dosta agresivan i osetice se na potrosnji. Na trzistu ima dosta originalnih dell 19 ili 21 u svakakvom stanju i mogu se pribavati za neke male parice samo zarad siromasnijeg AU atomizera, sa kojim bi mnogo lakse nastelovao konacni setup na nekom primirenijem airboxu i sa narvno, manjom potrosnjom.
Set pilot dizni, kao i set igala i glavnih dizni je obavezan i preko neophodan pogotovo kada unapred planiras auspuh koji je nepoznanica.
Moram da napomenem potencijalno slabu tacku minareli koncepta-prenos. Nisam procitao nista po tom pitanju, pa bih vole da cujem kakvi su planovi?
Jos jednom, dobrodosao, pratimo sa nestrpljenjem