Jump to content


Malaguti Phantom F12 Ferarri


29 replies to this topic

#21 Stefan93

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 19 November 2015 - 20:38

Felne od Sr-a skinuta plastifikacija,ceka se peskiranje i plastifikacija ..izbusena rupa za osovinu pinjona :)Attached File  IMG_20151119_184728.jpg   95.53K   26 downloadsAttached File  IMG_20151119_184750.jpg   103.36K   31 downloadsAttached File  IMG_20151119_184853.jpg   79.46K   29 downloadsAttached File  IMG_20151119_184924.jpg   80.78K   28 downloadsAttached File  IMG_20151119_184929.jpg   84.96K   26 downloads

#22 Stefan93

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 19 November 2015 - 20:47

Felne ce ici u plavu originalnu nijansu,mozda malo svetliju..videcu jos..sledece na redu su gume (140 60 13 i 130 60 13) posto bi 70 profil kacio prednji blatobran...

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 19 November 2015 - 21:17

ti sad prelaziš sa 12 na 13", obrati pažnju i na širinu, prednji blatobran kod f12 je baš zajeb**n

#24 Stefan93

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 19 November 2015 - 21:39

View PostMario, on 19 November 2015 - 21:17, said:

ti sad prelaziš sa 12 na 13", obrati pažnju i na širinu, prednji blatobran kod f12 je baš zajeb**n
pa merio sam ,mislim da ne bi trebalo da bude problema,to je po 5mm sa svake strane..nego u dilemi sam sad oko karba,na njemu je DS setup w9,262 an,ler je msm 45 a glavna nije bitna, i onako cu uzeti ceo set za stel.. .tripuje me taj AN atom. da li da ga menjam na AU ? I kakva je w9 igla..sve bi to na airboxu vozio sa red sp. ?

#25 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 November 2015 - 21:49

W9 i W7 igle su odlicne za base cilindar koji se vozi na airboxu. Imas kod mene u temi na koji nacin sam radio prepravke na airboxu i kako sam vrsio proracun otvora na airboxu i analizu postavki. Izgleda da je kod tebe MK1 verzija karba gdje su pakovali dosta ostriju postavku. Taj AN atomizer ce biti potencijalni problem, jer je on u sustini za 4T motore, dakle bice bogat u donjem spektru do polovine gasa. Sa tim atomizerom i istim karbom muke je mucio i pokojni Cvele, pa mozes naci kod njega u temi (Hurrican) na koji nacin je on prepravio taj atomizer. Ne znam koliko je jednostavnije naci AU262 i ubaciti ga umjesto AN262 atomizera. Ukoliko nisi siguran da imas AN atomizer, lako ces ga prepoznati jer ima rupice po svom tijelu dok AU nema. Uglavnom opremi se sa setom dizni, setom igala i setom pilotki (recimo 38, 40, 42, 44 pilotke).

#26 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 November 2015 - 22:10

http://forum.pyrothe...0651#entry90651
http://forum.pyrothe...2458#entry92458

#27 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 November 2015 - 00:02

Stefane, da te pozdravim i u tvojoj temi, malo sam sebi dao vremena da vidim kako se odvija predstavljanje i planovi..

Ljubimac je zaista ocuvan i pleni svakim detaljem. Obicno skuteri stari 15 i vise godina imaju na sebi tragove koriscenja, normalno, jer su upotrebi svakodnevno, a cesto umeju i da spavaju po teskim vremenskim uslovima, prosto je lutrija naci ovakav primerak i neverovatno je koliko dobro izgleda!

Setup koji planiras je zaista zanimljiv i obradovace vecinu kolega vozaca na forumu a i nadahnuce mladje narastaje da se lakse odluce za prvi korak u tuniranju.
Oseca se ozbiljnost u planiranju, tema ima odlicne osnove da predje u projekte, pa te molim da sve lepo dokumentujes i slikas u toku planiranja, izvodjenja radova, i na kraju, prikaza rezultata. Mi cemo biti tu da podelimo savet ali i naucimo nesto novo ili se podsetimo na drugaciji nacin..

Par stvari vezanih za nedoumice. Posto f12 lc nosi 12' tockove (nisam upoznat sa edicijom ferrari), blatobran fabricki projektovano stoji na par mm od visine gume te malo mesta postoji za manevrisanje a da se nepreradjuje blatobran ili nosaci. 13 coli felna je u precniku veca za 2,54 cm od 12 coli, pa samim tim, bilo koja guma montirana na 13' osnovu nece moci da stane pod blatobran. Sa druge strane, sr-kine felne su 3 ili 3,5j sirine i fabricki su projektovane za gume sirine 130. Imas mogucnost izmedju 120/70-13, 130/60-13, 140/60-13. Kroz 70 nemas sirih 13ica izuzev gume 150/70-13 koju fizicki ne mozes da montiras ni na zadnji tocak jer po obimu kaci u usku malog bloka (nosac auspuha). Sa felnama 13 svakako moras prepravljati prednji blatobran. Mereno po spoljnom obimu gume, 120/70 je iste velicine kao i 130/60, odnosno obim im je isti pa imas i opciju za malo uzi pneumatik napred ukoliko postoji problem sa sirinom zbog cizama ili nosaca blatobrana.

Sto se tice usisne lule, svi dell phbg karburatori i kopije (17-19-21mm) su istog spoljnog precnika prihvata (24mm) i staju u serijsku prirubnicu, stim da za 21icu se mora malo obraditi i prilagoditi unutrasnja strana kolena prirubnice zbog pravilnog protoka smese.

Sto se tice samog karburatora, oznaka DS je znaci da je prihvat za okruglu prirubnicu (minareli-piaggio) sa rucnim sauhom i srafovima za stelovanje lera i smese sa leve strane karburatora gledano u pravcu protoka smese. Postavka je korektna sem atomizera, koji moze da se nasteluje na nekom otvorenijem filteru ili pecurci jer je dosta agresivan i osetice se na potrosnji. Na trzistu ima dosta originalnih dell 19 ili 21 u svakakvom stanju i mogu se pribavati za neke male parice samo zarad siromasnijeg AU atomizera, sa kojim bi mnogo lakse nastelovao konacni setup na nekom primirenijem airboxu i sa narvno, manjom potrosnjom.

Set pilot dizni, kao i set igala i glavnih dizni je obavezan i preko neophodan pogotovo kada unapred planiras auspuh koji je nepoznanica.

Moram da napomenem potencijalno slabu tacku minareli koncepta-prenos. Nisam procitao nista po tom pitanju, pa bih vole da cujem kakvi su planovi?

Jos jednom, dobrodosao, pratimo sa nestrpljenjem :)

#28 Stefan93

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 20 November 2015 - 22:07

View PostLauda, on 19 November 2015 - 21:49, said:

W9 i W7 igle su odlicne za base cilindar koji se vozi na airboxu. Imas kod mene u temi na koji nacin sam radio prepravke na airboxu i kako sam vrsio proracun otvora na airboxu i analizu postavki. Izgleda da je kod tebe MK1 verzija karba gdje su pakovali dosta ostriju postavku. Taj AN atomizer ce biti potencijalni problem, jer je on u sustini za 4T motore, dakle bice bogat u donjem spektru do polovine gasa. Sa tim atomizerom i istim karbom muke je mucio i pokojni Cvele, pa mozes naci kod njega u temi (Hurrican) na koji nacin je on prepravio taj atomizer. Ne znam koliko je jednostavnije naci AU262 i ubaciti ga umjesto AN262 atomizera. Ukoliko nisi siguran da imas AN atomizer, lako ces ga prepoznati jer ima rupice po svom tijelu dok AU nema. Uglavnom opremi se sa setom dizni, setom igala i setom pilotki (recimo 38, 40, 42, 44 pilotke).
proverio sam, definitivno je AN. jbg sad mi ostaje da porucim taj AU atom,jer bi vozio na airboxu,onaj E5 mi je ostao od Atalinog setup-a i on je na prodaji..

#29 Stefan93

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 20 November 2015 - 22:18

View PostAcaPostar, on 20 November 2015 - 00:02, said:

Stefane, da te pozdravim i u tvojoj temi, malo sam sebi dao vremena da vidim kako se odvija predstavljanje i planovi..

Ljubimac je zaista ocuvan i pleni svakim detaljem. Obicno skuteri stari 15 i vise godina imaju na sebi tragove koriscenja, normalno, jer su upotrebi svakodnevno, a cesto umeju i da spavaju po teskim vremenskim uslovima, prosto je lutrija naci ovakav primerak i neverovatno je koliko dobro izgleda!

Setup koji planiras je zaista zanimljiv i obradovace vecinu kolega vozaca na forumu a i nadahnuce mladje narastaje da se lakse odluce za prvi korak u tuniranju.
Oseca se ozbiljnost u planiranju, tema ima odlicne osnove da predje u projekte, pa te molim da sve lepo dokumentujes i slikas u toku planiranja, izvodjenja radova, i na kraju, prikaza rezultata. Mi cemo biti tu da podelimo savet ali i naucimo nesto novo ili se podsetimo na drugaciji nacin..

Par stvari vezanih za nedoumice. Posto f12 lc nosi 12' tockove (nisam upoznat sa edicijom ferrari), blatobran fabricki projektovano stoji na par mm od visine gume te malo mesta postoji za manevrisanje a da se nepreradjuje blatobran ili nosaci. 13 coli felna je u precniku veca za 2,54 cm od 12 coli, pa samim tim, bilo koja guma montirana na 13' osnovu nece moci da stane pod blatobran. Sa druge strane, sr-kine felne su 3 ili 3,5j sirine i fabricki su projektovane za gume sirine 130. Imas mogucnost izmedju 120/70-13, 130/60-13, 140/60-13. Kroz 70 nemas sirih 13ica izuzev gume 150/70-13 koju fizicki ne mozes da montiras ni na zadnji tocak jer po obimu kaci u usku malog bloka (nosac auspuha). Sa felnama 13 svakako moras prepravljati prednji blatobran. Mereno po spoljnom obimu gume, 120/70 je iste velicine kao i 130/60, odnosno obim im je isti pa imas i opciju za malo uzi pneumatik napred ukoliko postoji problem sa sirinom zbog cizama ili nosaca blatobrana.

Sto se tice usisne lule, svi dell phbg karburatori i kopije (17-19-21mm) su istog spoljnog precnika prihvata (24mm) i staju u serijsku prirubnicu, stim da za 21icu se mora malo obraditi i prilagoditi unutrasnja strana kolena prirubnice zbog pravilnog protoka smese.

Sto se tice samog karburatora, oznaka DS je znaci da je prihvat za okruglu prirubnicu (minareli-piaggio) sa rucnim sauhom i srafovima za stelovanje lera i smese sa leve strane karburatora gledano u pravcu protoka smese. Postavka je korektna sem atomizera, koji moze da se nasteluje na nekom otvorenijem filteru ili pecurci jer je dosta agresivan i osetice se na potrosnji. Na trzistu ima dosta originalnih dell 19 ili 21 u svakakvom stanju i mogu se pribavati za neke male parice samo zarad siromasnijeg AU atomizera, sa kojim bi mnogo lakse nastelovao konacni setup na nekom primirenijem airboxu i sa narvno, manjom potrosnjom.

Set pilot dizni, kao i set igala i glavnih dizni je obavezan i preko neophodan pogotovo kada unapred planiras auspuh koji je nepoznanica.

Moram da napomenem potencijalno slabu tacku minareli koncepta-prenos. Nisam procitao nista po tom pitanju, pa bih vole da cujem kakvi su planovi?

Jos jednom, dobrodosao, pratimo sa nestrpljenjem :)
hvala na dobrodoslici :) jeste skuter je stvarno sacuvan, iskreno preko godinu dana sam trazio ocuvan i sto je meni najbitnije fabricki skuter sa mina LC blokom a konkretno moj F12 je vozila devojka i ona je bila prvi vlasnik,sve vreme je bio garaziran i nikada nije vozen po kisi i vlaznom vremenu,bukvalno svaki sraf sija na njemu :D sto se tice tockova proverio sam da odgovara jos pre nego sto sam uzeo felne ;) a za prenos imam morini 123mm S9E0 polutku od AH tip masine (pravi cistokrvni Franco Morini ) koji ide na formulu,malaguti crosser i jos nekoliko skutera i multivar koji ce mi drugarica doneti iz nemacke za nedelju dana ostaje mi jos da porucim kais polini 765x17x30 od peugeota speedfighta i to je to sto se tice prenosa,ne bih vise nista dirao ...

#30 Stefan93

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 20 November 2015 - 22:21

A za slike ne brinite, kad mi svi delovi budu na jednom mestu i kad krene projekat,sve ce biti biti detaljno islikano :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users