←  Projekti Base 2T - 50cc

svet-skutera

»

Aprilia sr 50 2006. karburator

Locked

goggyso's Photo goggyso 11 Feb 2016

Zameniti gumene dihtunge, oba.
Quote

Depe's Photo Depe 11 Feb 2016

Princip odzracivanja pumpe, odviti sraf dok motor ne radi i sacekati da procuri ulje ili odvrtanje srafa dok motor radi kroz rupu na dekliju. Nisam otvarao motor samo je posle ovog zimskog stajanja i nerada poceo pre neki dan da kaplje antifriz.
Quote

Pita's Photo Pita 11 Feb 2016

Provali odakle kaplje tacno pa ce nam stvari biti jasnije...
Quote

Depe's Photo Depe 11 Feb 2016

Koliko sam na pipanje osetio kaplje na spoju glave i stubline na donjem delu i kaplje pravo na cev od auspuha i sa nje na pod. Najgore sto sam to sad primetio kad sam postavio sve plastike pa je teze za rad. Da li je moguce da bi se promenila sijalica u faru mora komplet da se skida prednja plastika sa farom
Quote

Razredni's Photo Razredni 11 Feb 2016

Sto se tice pumpe, odzracuje se dok radi. Cim se popusti sraf, ulje ce krenuti, ali i neki vazduh zasigurno. Kod odzracivanja, oba kraja creva moraju da budu puna ulja. Najbolje pustiti da radi bar 5-10min, da stigne ulje do karba pa onda odzraciti.

Sto se tice dekle, treba izvaditi bendix, namestiti deklu i upaliti na kurblu, pa dok motor radi skinuti deklu. Nikako skidati ako je bendix u bloku, hoce od vibracija da izleti kao iz topa, ili da zaglavi i osteti ventilvar.

Moras da skines glavu i cilindar svakako i da zamenis dihtung i gumice.

Quote

Depe's Photo Depe 11 Feb 2016

Da li treba obratiti paznju na proizvodjaca dihtunga i gumica za dihtovanje ili kupiti bilo koje koje ima u prodavnici.
Quote

Razredni's Photo Razredni 11 Feb 2016

View PostDepe, on 11 February 2016 - 22:41, said:

Da li treba obratiti paznju na proizvodjaca dihtunga i gumica za dihtovanje ili kupiti bilo koje koje ima u prodavnici.
To je nauka po pitanju 2t agragata, sa aspekta proracuna. Debljina dihtunga pod cilindrom direktno je povezana sa uglovima usisnih i izduvnog kanala, stepenom kompresije, pa samim tim i elasticnosti i krajnje snage agregata.

Sto se tice kvaliteta proizvidjaca, kineski su najjeftiniji i naravno najlosiji. Originalnih piaggio na nasem trzistu nema, ali zamenski athena, malossi i slicni su odlicni.

Posto svakako moras da skines glavu i svuces cilindar da bi zamenio dihtung i gumice, savetujem da se lepo pregleda stanje, premeri klip karike, i da se eventualno zameni i iglicasti lezaj, tako ces biti miran na duze staze. Po merenju cilindra i ostalih delova, proracunacemo koja je najbolja debljina dihtunga da se aplicira.
Quote

Depe's Photo Depe 11 Feb 2016

Hvala Aco i svim ostalima na odgovorima idem dalje saradovima uz Vasu pomoc.
Quote

Mario's Photo Mario 12 Feb 2016

Proveri samo još jednom pre rasklapanja cilindra gde curi. Obriši sve lepo i dobro obrati pažnju, ume na spoju creva da slini pa se to tanko spušta i kaplje dole na cilindru. Ređe se dešava da popusti gimica na cilindru koji je dobro pritegnut...
Quote

Depe's Photo Depe 12 Feb 2016

Izgleda da si Mario bio u pravu najvise je mokro oko malog creva na vrhu glave i sa njega se spusta niz glavu i kaplje. Tu ima ona mala feder selna.Ne znam da li ima tako malih selni na sraf.
Quote

Pita's Photo Pita 12 Feb 2016

View PostDepe, on 12 February 2016 - 09:29, said:

Izgleda da si Mario bio u pravu najvise je mokro oko malog creva na vrhu glave i sa njega se spusta niz glavu i kaplje. Tu ima ona mala feder selna.Ne znam da li ima tako malih selni na sraf.

biće da tu curi...Uzmi novu feder šelnu možda je ta malo popustila...i promeni mesto stezanja na crevu jer se očigledno dosed rasklimao...
Quote

Razredni's Photo Razredni 12 Feb 2016

Heh, to malo crevce od prelivnog voda bas strci, pa ako se radi oko glave cilindra ume da zasmeta i lako se rukom ili alatom zakaci, a crevo, naravno nije novo, guma je porozna i verovatno se urezala selna i crevo je popustilo. Retko se desava da je selna problem. Za takve sitne i pipljive poslove, najbolje je raskaciti blok od rama i natenane utvrditi uzrok.
Quote

Mario's Photo Mario 12 Feb 2016

da da puklo je crevce, skrati i namesti ponovo sa starom šelnom, biće ona ok
Quote

Depe's Photo Depe 13 Feb 2016

Operacija uspesno izvrsena vise ne curi antifriz hvala svima na sugestijama oko problema. Uspesno sam ispustio i vazduh iz uljne pumpe samo jos da napravim biksnu za polumesec kurble dekli mi je kod strugara pa ide prvo paljenje posle duzeg sredjivanja skutera. Da li je bolje da biksnu napravim celicnu ili bronzanu, koliko sam video originalna je celicna. Zasto ne radi onaj deo za dodavanje slika kao pre da bih Vam pokazo moje radove.
Quote

goggyso's Photo goggyso 13 Feb 2016

View PostDepe, on 12 February 2016 - 09:29, said:

Izgleda da si Mario bio u pravu najvise je mokro oko malog creva na vrhu glave i sa njega se spusta niz glavu i kaplje. Tu ima ona mala feder selna.Ne znam da li ima tako malih selni na sraf.
Skrati crevce za 1cm pa natakni nazad, i vrati originalnu feder šelnu, dobro one drže, to sam i ja radio.
Quote

Mario's Photo Mario 13 Feb 2016

Nemas dovoljno postova da kacis u projektima slike.. jbg prerano smo ti prebacili temu iz mojskuter-a...

Ukljuci se malo u druge teme, uzmi ucesca u radu foruma pa ce te prekategorisati automatski
Quote

Depe's Photo Depe 13 Feb 2016

OK Mario koliki je to broj postova koje treba da imam.
Quote

Mario's Photo Mario 13 Feb 2016

Ne znam napamet, to je defnisano automatski, ako ti smeta vraticu ti temu u mojskuter
Quote

Depe's Photo Depe 13 Feb 2016

Nije problem videcu preko nekog servisa za ubacivanje slika. Citam dosta postova osim pohvala na radove nekih drugih komentara ne bih imao.
Quote

Depe's Photo Depe 14 Feb 2016

Posto sam stavio novi vario koji ima precnik od 100mm kad sam sad sve sastavio vidim da je vario vrlo blizu bendixa, da li ima opasnosti da kais dohvati,koji je isto nov 811x18.5
Quote
Locked