Jump to content


Naraku Sport 70cc Minareli LC

naraku sport

4 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 17 December 2015 - 21:12

Danas je pristigao na analizu gusani cilindar marke Naraku, koji se tretira kao Sport 70cc, i isporučuje na RP-u bez glave.. Zahvaljujemo se Stefanu Kajiću što nam je dao cilindar na analizu...

Na prvu loptu vidimo da se radi o kvalitetnom odlivku, prefarbanog u crno i kao i kod ostalih utisnuto 49ccm zbog informisanja kontrolora na teh pregledima...


Posted Image


po konceptu kanala vidimo da je prekopiran DR Evo odnosno Top Trophy, sa po tri prelivna kanala sa obe strane, svi kanali su pofarbani crnom bojom u svojoj unutrašnjosti, nalik velikim proizvođačima, koji prekrivaju pore odlivka glatkom farbom, dobijaju na brzini ali time i umanjuju površinu protoka... U našem slučaju farbe ima baš pošteno, a odlivak nije baš najprecizniji, reklo bi se vrlo dobar 4-, daleko je bolji od kineza po preciznosti ali mislim da kaska za italijanima, onako i poslednjim redovima...

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


Klip je kao i kod ostalih Naraku koncepata presvučen teflonskim premazom, koji će obezbediti bolje klizanje kod razrade, vidimo da su karike debljine 1,2mm i da su obe hromirane, Naraku isporučuje oprugu ispod donje karike kao i ostali tajvanci, ja sam na Kymco devetki u stock-u imao tako, i vidimo da se isporučuju svi zaptivači kao i gumice za glavu, koja je predpostavimo stock 50-ka

zakrivljenje čela klipa je 2,8mm kao i kod Malossi sport-a

Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


evo i portmape

Posted Image


iz koje ćemo imati sledeće analize

predpostavićemo da je početna

visinu C=0,5mm
ciljni obrtaji=9900 rpm
pritisak=162PSI
kalkulativna snaga=16,8KS
snaga na radilici=cca 13,4KS

Posted Image

Za sport cilindar reklo bi se da je ovo gornja granica raspoloživosti obrtaja, pre bi ga kategorisali u midrace..

gde će stepen kompresije biti u kombinaciiji sa stock glavom 16,3:1 što mi deluje malo previše

Posted Image


imam izmerene glave i AC i LC, ali mislim da postoji još vrsta, kako je i Dajteh rekao... kako god, uzeo sam da je zapremina 6ccm, što je nama samo bolje za kalkulacije

Posted Image Posted Image

Posted Image
Posted Image


Međutim hajde da proverimo kako bi se ovaj cilindar ponašao na nižim ppstavkama, recimo da ne ide sa stock glavom koja bi ovde diktirala preko 20:1 stepen kompresije... Recimo da imamo glavi sa većom zapreminom za 70cc cilindre

visinu C=0mm
ciljni obrtaji=8700 rpm
pritisak=184PSI
kalkulativna snaga=16,8KS
snaga na radilici=cca 13,4KS
Posted Image



visinu C=0,25mm
ciljni obrtaji=9100 rpm
pritisak=178PSI
kalkulativna snaga=17KS
snaga na radilici=cca 13,6KS
Posted Image

Vidimo da je cilindar u pristojnim granicama i da su pritisci u normalnim kvotama još uvek i naravno apsolutno izbalansirani zahvaljujući tri-tri preliva i jednim oarom velikih boost-ova.

Međutim snaga se ne menja i ukoliko bi ga pak podigli na 0,75 ovaj cilindar postaje polako nalik Top Due+ konceptu

visinu C=0,75mm
ciljni obrtaji=10200 rpm
pritisak=159PSI
kalkulativna snaga=17KS
snaga na radilici=cca 13,6KS
Posted Image

Na toj visini još uvek imamo 14,9:1 što je mnogo za gus pogotovo vazdušno hlađen, dakle mrtva trka..

Posted Image

Kako god ukoliko želimo da ga spakujemo sa stock glavom onda mora biti podignut na 1,35mm da bi imali stepen kompresije u normalnom domenu 13:1 i temperaturno stabilan cilindar

Mnogo snage, mnogo jakog iskorišćenja, ali mudro usklađenog govori nam da ovaj cilindar nije promašen, samo nije za stock glavu, odnosno može ali pod uslovima koje navodimo..

Sa druge strane cena je vrlo opravdavajuća, videćemo kako će se pokazati kroz vreme i eksploataciju...

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 December 2015 - 23:22

Kao i uvijek odlicna analiza, svaka cast Mario!
Po meni jako interesantan cilindar za eksperimentisanje, a snage mu ne fali. Ja bih samo predlozio kvalitetnije osigurace bolcne, u te G kineske osigurace nemam bas povjerenja.
Neka je sa srecom Stefane!

#3 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 18 December 2015 - 00:48

Razlika izmedju prelivnih i izduva ne bi trebala da bude preko 65 stepeni , pitanje kako bi se ponasao u praksi

#4 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 December 2015 - 00:50

Koja ono bjese uloga opruge ispod 2. karike? Jel neko imao problema zbog toga, cini mi se Aca? Inace imaju 2 vrste 50ccm glava kod minarellija, bas ovako kako su na slikama. S tim da nisam izmjerio zapremninu ove druge.

#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 December 2015 - 09:12

View Post.::SALLE::., on 18 December 2015 - 00:48, said:

Razlika izmedju prelivnih i izduva ne bi trebala da bude preko 65 stepeni , pitanje kako bi se ponasao u praksi
Zasto da ne, zavisi od koncepta prelivnih i njihovih povrsina. Ovaj ce u praksi odlicno raditi, pritisci se poklapaju kroz ceo radni spektar i drze se primerene kvote od 160 psi.

Hvala Mario na detaljnom opisu. Kvalitet zaista izgleda kao veliki pomak u odnosu na kinesko tajvanske jeftine cilindre. Drago mi je da su kopirali dobar cilindar a znamo da je dr evo odlican izbor za tunere pocetnike i da donosi dosta uzivanja za malo ulozenog.

Ovde nam se opet provlaci taj marketinski potez (kao kod airsala) gde se isporocuje bazni 70 kit bez glave. Masivno i robusno deluju zidovi, mislim da termika nece biti problem, i da je napravljen da istrp stepen od 13 - 13,5:1 u kombinaciji sa dodavanjem zaptivaca pod cilindar ili narucivanjem glave sa precnikom za klip za 70ccm.

Privlacna igracka za veoma nisku cenu!





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users