Jump to content


Moja makina - Aprilia Rally



424 replies to this topic

#261 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 08 July 2016 - 19:38

ok razumeo,hvala vam ,nego niste mi odg na pitanja sto sam postavio,da li je glava previse ostecena za obradu i koji iglicasti su kvalitetniji,posto video sam po forumu dosta slucajeva da se uzimaju losi iglicasti i npr lezajevi radilice pa se opet sve mora rastavljati,popravljati...

#262 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 July 2016 - 20:01

Glava se blago posmirgla ( squish band, ne dosed)

Iglicasti malossi 14e, polini 12e, jasil 10e (ako uzimas sa inostranih shopova) ili prox, athena oko 1000din, kod nas.

Koji je to bese cilindar? Koji klip planiras da kupis, brand, do kolkko novca?

Sent from my GT-I9192

#263 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 08 July 2016 - 20:33

ok konsultovacu se s obradjivacem cilindra za glavu
pa stock ..evo podataka iz servisne knjizice,valjda 40 klip ,sad ovo 39,2 sta znaci nisam siguranAttached File  13633234_265146803840951_1201852186_o.jpg   86.1K   18 downloads
Mislio sam meteor klip ,cuo sam da su kvalitetni,koji mi vi preporucujete?

Edited by m4rko, 08 July 2016 - 20:34.


#264 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 July 2016 - 20:50

39.2mm ti je hod radilice

Sent from my C5503 using Tapatalk



#265 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 July 2016 - 20:52

Prox je nesto najkvalitetnije sto imas na nasem trzistu, oko 4500 je komplet klip, busi se na 6/100.

Meteor je prosek kvalitet, oko 3400 din je i ume day se siri prilikom vece temperature, losije podesenog karba... ide se na malo vecu toleranciju, 7 ili 8 stotih.
Ispod njega po ceni ali mozda bolji po kvalitetu je phix ispod 2000din je... ostalo nije ni vredno pomena, pogotovo za vazdusne motore gde tolerancija treba da bude muška pa ako ces kupovati klip za 1000 din i placati majstora i busenje i honovanje dvostruko od cene klipa a busiti na 9/100 da bi izbegao lepljenje i ribanje, jasno je da takav motor nece dugo, jer po pravilu kada tolerancija predje 1/10 vec pocinju da zveckaju karike a malo kasnije i da klacka klip, sve dok se nesto ne odlomi, a to obicno ne traje ni 5000km...

Sent from my GT-I9192



#266 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 08 July 2016 - 21:25

nista,skupljaju se pare za taj prox,nasao sam ga sad na motobike,jos malo pa ce mi mesec dana od isteka registracije,moram srediti nesto da dobijem papir sa tehnickog ,da produzim reg.,javim sta sam uradio ,samo da nije ostalo neko parce kod radilice,nznm dal kompresorom da probam da izduvam..,mada cisto sumnjam

#267 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 08 July 2016 - 21:38

Moras ga otvarati na pola obavezno. Ima opiljaka i komadica sigurno. Kompresorom neces nista postici. Nemoj da rizikujes havariju ako radis specijalu i stavljas prox klip pa da ti posle 100km opet sve strada zbog opiljka.

#268 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 July 2016 - 22:25

Poslusaj sta ti Neso kaze. Moras otvarati blokove i ocistiti sve detaljno. Ne bilo s goreg i lezajeve na radilici zamijeniti i onda si miran.
Tu zaista ne treba stediti, jer u takvim situacijama u 99% jeftinije izadje skuplje. Dakle obavezno novi iglicasti, nove semeringe, nove osigurace bolcne klipa, nove dihtunge i naravno raditi sa strpljenjem, bez zurbe.

#269 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 09 July 2016 - 17:30

Tako sam i uradio.
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

I na strani varionata u bloku ima ovo, sad da li se i to nekako skida, ne mislim na semering nego na ovo metalno
Posted Image

I DA, nema lufta napred nazad na radilici

Послато са 5022X уз помоћ Тапатока

Edited by Lauda, 09 July 2016 - 18:44.
Popravio slike...


#270 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 July 2016 - 18:40

Lezaj grejes, kada se ugreje svlacis ga sa 2 poluge, recimo sa dva srafcigera, naravno, lezajevi i semerinzi idu novi...



Sent from my GT-I9192



#271 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 10 July 2016 - 11:02

sad gledam ,imam oznaku 6204 c3 na lezajima,i na netu sam saznao da je to oznaka za dimenziju 20x47x14 ..cuo sam da su koyo lezajevi medju najboljima,ima ih na motobike,760 din,preporucujete mi ih?

#272 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 10 July 2016 - 11:44

Moze dobri su ali gledaj da su opet sa c3 tolerancijom.

#273 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 10 July 2016 - 14:34

Ovaj lezaj na radilici zapekao bio strašno.. Na kraju je radila brusilica Posted Image sto sporije i preciznije sam radio i malo mi je izletilo i napravio sam malu crticu na radilici, nista strasno, nema udubljenja skoro pa nikako, Posted Imageposto nemam para odmah za sve kupicu prvo lezajeve, silikon, dihtung za blokove, pre sastavljanja ocistitti blokove i mislio sam unutra presmirglati pa kasnije uzeti klip, iglicasti...

Послато са 5022X уз помоћ Тапатока

Edited by m4rko, 10 July 2016 - 14:36.


#274 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2016 - 14:55

Pa druze zasto brusilicom po radilici? Taj dosed sto si ukopao brusnim kamenom vise ne moose da se spase. Imaces problem da stavis novi lezaj, a ako budes smirglao dosed povecaces toleranciju, opet ne valja. Pisao sam ti da grejes lezaj...

Sent from my GT-I9192



#275 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 July 2016 - 15:06

Pa nije bas mala crtica...

#276 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 July 2016 - 17:10

Pa sa jedne strane je mala crtica a sa druge rivovski prokop...

Postoji alat za skidanje, a ja sam i pravio od cetvrtaste cevi, sto brusilica majku mu...

Sreca imas tih minareli polovnih da kupis za 20e

#277 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 July 2016 - 17:40

Imam ti ja fabricku radilicu za minareli u dobrom stanju...javi se na pm

#278 m4rko

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoMali Zvornik
  • VozimAprilia Rally 50

Posted 10 July 2016 - 18:17

sta ,hocete reci da sam je upropastio? u dubinu skoro da nije nikako otisla..

#279 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 10 July 2016 - 18:31

Ahah jbt to je prsten ležaja na prvoj slici... ja sam pogresno konstatovao

#280 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 July 2016 - 18:33

Marko, vidi se okom, znaci udubljnje postoji. Tu su tolerancije 2-3/10 (deblja je radilica od lezaja) i lezajevi se skidaju i postavljaju metodom toplo-hladno, nema nista na silu..

Sad kako imas kanal koji ima ivice, novi lezaj ce da zapinje, neces ga navuci. A ako budes smirglao, ti rukom ne mozes precizno u krug da poravnas i da sve bude centrirano, u balansu. A i ne bi trebao da smirglas, jer ce onda lezaj da seta po dosedu kada se motor zagreje na radnu temperaturu, ici ce radilica levo-desno...

Mozes ti sve ovo ovako da sklopis sa sve starim lezajevima i semerinzima. I upalice, samo je pitanje da li ces preci 5, 50 ili 500km pa onda opet otvaranje i generalna...

Sent from my GT-I9192







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users