

#381
Posted 24 August 2016 - 21:39
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#382
Posted 25 August 2016 - 14:47


Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#383
Posted 25 August 2016 - 14:56
Ajd skini termogrupu pa da vidimo stetu...
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#384
Posted 25 August 2016 - 15:33
Nije nikako dobro
#385
Posted 25 August 2016 - 16:08
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#386
Posted 25 August 2016 - 16:39
Nema tog kvaliteta koji moze da pomogne kod neke greske u ugradnji.
Da ne nagadjamo sta je, otvori termogrupu.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#387
Posted 09 April 2017 - 16:52
Ps. Osiguraci bolcne klipa su bili ok..sve sem tog iglicastog










Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока
Edited by m4rko, 09 April 2017 - 16:55.
#388
Posted 10 April 2017 - 19:51
#389
Posted 10 April 2017 - 19:54
Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока
#390
Posted 25 April 2017 - 16:12
Uzeo sam dana airsal 70 t6r s jednom karikom,mada polovan,presao oko 1000 km kako kaze prodavac. I uz nagovore Postara da se takve stvari ne uzimaju bez merenja i provere nikasil kosuljice uzeo sam ga ,nije bio ni skup.Ako sam ppgresio-pogresio,imacu za nauk sl put mada ne verujem..kapiram da mu kupim nove osigurace a bolcnu bih ostavio,karika sasvim dobro izgleda po meni.Unutra nikasil deluje neostecen mada odneo bih ga kod nekog da subitorom to premeri. Sutra rasklapam blokove






Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока
Edited by m4rko, 25 April 2017 - 16:24.
#391
Posted 25 April 2017 - 19:09
Premeri zazor karike dok je u cilindru, klip u kosuljici i potrosenost cilindra.
Ovako "na oko" moze izgledati dobro, a realnost da bude totalno drugacija.
Savet je uvek ici sa novom bolcnom, osiguracima i iglicastim. Al' ajde, ako bolcna ne deluje toliko potroseno onda moze da prodje.
Na slikama se slabo sta vidi, nije bas u fokusu.
#392
Posted 25 April 2017 - 20:11

#393
Posted 25 April 2017 - 20:42
#394
Posted 25 April 2017 - 22:29
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#395
Posted 26 April 2017 - 08:56





Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока
#396
Posted 27 April 2017 - 16:21
Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока
#397
Posted 28 April 2017 - 09:23
Sto se tiče nove termo grupe, uz merenej u nekoj masinskoj radionici potrebno je da pribavis i nove propratne delove, set dihtunga, igličasti ležaj, osigurače klipa. Bilcna ima crne-prljave tragove i trebalo bi je ispolirati ali paziti da se ne obrusi. Treba je pazljivo pregledati i premeriti inače nema smisla pakovati nazad jer će uništiti novi igličasti ležaj.
Nisam siguran da li na Mtbjku ima dihtunga za Airsal, znam da ima na RP. Kada otvoris link ka cilindru, dole niže u rezervnim delovovima naćićeš sve potrebne stavke. I da, tvoj cilindar je 47,6 i ako zeliš da zadržiš fabrički predvidjene C parametar i strpen kompresije, ne mozeš da koristiš dihtunge biko kog proizvodjača za 47mm kao sto si me pitao.
http://www.racing-pl...p-127791-1.html
#398
Posted 02 May 2017 - 14:20

PS: Procitah negde da airsal teram s 3% mesavine..imam neke polusintetike ,ostala mi od prosle godine..da li bi nju mogao,dal nije izgubila sta na viskoznosti ili tako nesto? Ulje je iponovo ,boca od 1l,mesao sam skoro za motorku i lepo radi.
I koju predlazete pocetnu diznu da stavim kad ga budem upalio prvi put? Msm da mi je sad 65-ica (dellorto 17.5).




Edited by m4rko, 02 May 2017 - 14:33.
#399
Posted 02 May 2017 - 15:45
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#400
Posted 02 May 2017 - 15:56

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users