Jump to content


Quinqi trazi vatre

Zapalit cu ga matere mi

15 replies to this topic

#1 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2016 - 13:50

Pred kraj prosle godine sam nabavio Quinqija, iznenadio me nije los. Palio iz prve, sve dotjerano u red i pospremljen da isprati 2015.

To je ovaj kojem sam produvao auspuh da ide normalno.

[attachment=6787:Screenshot_2016-01-11-13-38-21.png]

Kako je privremeno proljece uranilo, sinula mi ideja da bi taj Qinqi mogao biti odlican skuter, perfektan, ma najbolji.

Za sta?

Pa za soljave ceste pune jaruga i vode, ubio se za to, a nisam lud da mi azaje rdjaju.


I stavim ja napunjen akumulator i pokusam da ga kresnem.

I tako proslo skoro 2h ja ga nisam kresnuo. Cekaj malo, palio sam spejs šatl prije toga, postajem mnogo sam nervozan.

Iskre na svijecici ima, goriva ima, kompresije ima i to opasne po zivot.

Izmjerena kompresija
[attachment=6788:20160111_130448.jpg]

A ovo napravi svakoj svijecici u 5 sekundi
[attachment=6789:20160111_133311.jpg]


Dakle muke su sljedece:
-motor je radio perfektno prije mjesec dana i ugasen je, palio je iz prve
-sada ga ne moze ni Bog upalit
-stavio sam mu barem 10 svijecica i svaku je zalio u sekundi
-niti jednom se nije javio, mrtav mrtav

Iskre ima, kompresije ima, goriva ima u potocima, smoci svijecicu gotovo trenutno.


Koji se k mogao desiti ovom djubretu zbog kojeg pripremam drva koja cu da nalozim ispod njega?

Edited by dajteh, 11 January 2016 - 13:54.


#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 January 2016 - 14:02

Iskurblaj bez svjecice da izbaci visak. Hoce to tako kod kineza da presauga nakon duzeg mirovanja...
Jesi gledao karb i polozaj plovka? Da li vakuum ventil drzi kako treba?
U krajnjem slucaju probaj upaliti bez airboxa, das mu malo vise vazduha ako vec ima previse goriva.

#3 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2016 - 14:35

Jesam sve sam to probao, ukljucujuci ispuhivanje cilindra sa 8 bara i upuhivanjem sa vrucim fenom unutra i NISTA.



Zatim sam krenuo sa sljedecim sta mi je preostalo, odlucio sam naliti friski benzin direktno u cilindar, I KRESNUO JE IZ PRVE. Ali je vrlo brzo crkao. Probam opet paliti ma nista, samo mi smoci svijecicu.
Nalijem opet friskog benzina i kresne iz prve, e tu sam ga isturirao odma koliko je god islo i sad je sve u redu, radi na gorivo iz rezervara bez problema.


ALI STA BI SAD DALJE BILO NEGO GREMLINI!!!!!!!!!!

[attachment=6790:20160111_142559.jpg]



Puce mi sajla gasa u rucki, nisam ga ni stigo provozati, a za ovo djubre gremlinsko ide neka posebna sajla ajmeeeeeeeee sto sam veseo.


Koji je ovdje tocno bio problem ja moram da priznam kako POJMA NEMAM, a to je nesto najgore.

Odoh traziti sajlu...





Na svu srecu glava je sa serafom, tako da je moj sretan dan.[attachment=6791:20160111_144243.jpg]


Nakon ovoga slijede nove gremlinske hardcore price, najavljujem ih jer sam 1000% siguran u to.

Edited by dajteh, 11 January 2016 - 14:40.


#4 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 January 2016 - 14:56

U kakvom su stanju lamelice na usisu?

#5 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 January 2016 - 15:40

Moguće je i da se nataložilo ulja u bloku pa ono zabrlja svećicu i ne može da upali smesu. Treba ga upaliti svežim benzinom i malo isturirati dok prestane dimiti, imao sam ja takvu situaciju sa Falconom posle zimske pauze, verglao a nije hteo da čuje da kresne i svećka stalno mokra, više nauljena nego mokra od benzina.

#6 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2016 - 15:41

KONAČNO,skoro pa gotovo. Ali ne sumnjam u daljnji tempo 0 kilometata 1000 radnih sati.

Lauda, nemam pojma kakve su lamelice posto motor sada perfektno radi, pali na zub i prima gas odlicno.


Izbunario sam sajlu gasa od Malagutija, cini mi se firefoxa, jos samo 99% njegovih dijelova i ovaj skuter ce biti savrsenstvo i uzitak.


Sajla klizi kao japanski vlak na 300kmh, tek sada vidim koliko je zapinjala i trula stara sajla, iako je bila ok.[attachment=6792:20160111_153213.jpg]


Skarabudzena nova sajla
[attachment=6793:20160111_153218.jpg]

I jos trebam provuci sajlu ispod plastika sto ce zahtjevati barem 3 dana posla i 30 novih gremlinskih popravaka, tako da ostavljam sajlu ovako kako jest za sada.

Da podvucemo crtu.

Sta je sve potrebno da se ovakvo skuterce upali poslje 1/10 zimskog sna.
- 15 svijecica
- 1 radni dan
- 1 gas sajla
- aku busilica
- akumulator od auta i kablovi
-silikonski sprej
-set gedora
-svi moguci srafcigeri
-izolir traka
-set rezervnih dijelova za reparaciju karba
-fen
-kompresor
-plinski plamenik
-nova gas sajla + bunarenje

I jos mnogo sitnica ukljucujuci usluge:
-psihijatra
-specijaliste za dusevne boli
-masazerke 1 mjesec
-lekara i tableta za smirenje

I trebati ce platiti njegov odvoz u otpad.


Zakljucujem da poslje svega ovoga odrzavanje jednog Ducatija je Dzabe. Iz razloga sto se ovo ponavlja svaki dan.

Edited by dajteh, 11 January 2016 - 15:43.


#7 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 January 2016 - 15:46

Sajlu mozes jednostavno provuci da ne skidas bas sve plastike. Skines prednju masku i plastiku sa kontrolne table, povezes sve kako treba. Onda jednostavno sa prednjeg dijela provuces sajlu prema karbu, provjeris da ne zapinje negdje, po potrebi vezicama ucvrstis i gotova prica...Tako sam ja uradio kod sebe, ukupno 30ak min slatke muke :)

#8 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2016 - 16:00

Eto ako vidis na prvoj slici posljednjeg posta, ima gas sajla koja ide poprijeko da je testiram, a vidi se i bijela spaga, e ona ce mi posluziti da lako provucem sajlu jer je vec provucena kako sam izvukao staru sajlu :) Iako moram da priznam, nikad se u zivotu nisam napatio, bas napatio da skoro izludim koliko oko kineza. 2x su me iznervirale gilere, jednom sam imao peh, a sa drugom vremenski pritisak. Jos malo i odricem se kineza, zauvijek, narusava idilu i kvalitetu zivota, a nije jos dokazano, mogao bi skratiti i godine zivota.

#9 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 January 2016 - 16:04

Lako je tjunirati gilere, aeroksice, itd...u kinezu je izazov! :D

#10 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2016 - 16:24

U kinezu je GREMLIN :D
Samo ga ne smijes probuditi.

PS komsija me nagovara da odem s njim na more

Edited by dajteh, 11 January 2016 - 16:26.


#11 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2016 - 19:16

OPET GREMLINI

Resio sam da provucem sajlu po staroj putanji pomocu spage, i desilo se to da mi fale 2cm sajle

O jbmti sve, moram skidati prednju plastiku i traziti najkraci put. A evo i zasto
[attachment=6794:20160111_165601.jpg]

Nakon skidanja prednje plastike i podnice da nadjem najkraci out, usljedilo je jos prilagodjavanja nastavka sajle.

Nakon sto sam odapeo, sada imam osjecaj kao da gasiram pravi skuter, nevjerojatno koja ke razlika izmedju kineske sajle i talijanske.

Kao sto to inace biva, cim ja otvorim plastike odmah moram vidjeti odvaljen komad sasije, na srecu ovdje nije pukao ram kao sto je to bilo nedavno vidjeno, vec drzac sajli i kablova.[attachment=6795:20160111_165822.jpg]
[attachment=6796:20160111_165832.jpg]


Skuterce je sklopljeno i radi za medalju, a ja sad odo u kafanu da zaboravim danasnji dan

#12 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 January 2016 - 20:06

Taj kinez je bas cudan...Sad vidim da koristi i pravi minareli tip reglera. I meni je otpao neki nosac sajle slican tome. Vec vidim sebe za koju sezonu da radim kompletno plastificiranje "sasije" Focusa.

#13 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2016 - 22:36

Imao sam na umu xenon, pa reko da ga demonstriram na kinezu. Inace ovaj qouinqi ima blicanje sa dugim svjetlom, i to direktno preko akumulatora, a moze se blicnuti i samo kad je kontakt ukljucen.


Ali nisam uspio, evo zasto...

Klimala se malo rucka gasa sa prekidacima, i reko idem malo dotegnuti sto obicno ne pomaze. I proklize mi jedan navoj jer je neka budala stavila jako kratak seraf. E tu sam na srecu bio pod utjecajem opijata pa je dobro proslo. Na srecu, duzi seraf je uhvatio zdravog navoja i to je super.

Ne znam jel ovo jedan od rijetkih skutera 50ccm kojem svijetle kazaljke, onako kao u kineskog audija, crvena kazaljka i bijela pozadina, mocno je.


Zakljucak je da za quinqija nema zimskog sna, taj ce se voziti svakodnevno, interesantno je da ima jako udoban ovjes, za razliku od drugih razbijaca bubrega, kocnice su vrh, zadnja mekana a grize ko luda, definitivno je iznad kineza sa kopijom minarelli masine.
Ima sijalice H4 35W, uglavnom interesantan primjerak, osjeti se da je premium kinez.

#14 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 January 2016 - 23:06

Prvi put cujem da moze duga paliti preko akumulatora neki kinez. Cek sad, jesi odustao od xenona zbog rucice?
Takvu instrument tablu sam slucajno nasao preko oglasa sa osvjetljenim kazaljkama i od tada sam u potrazi za jos jednim takvim primjerkom, jako je rijetko naci takvu tablu. Sebi sam napravio kao VW kombinaciju plava pozadina, crvene kazaljke.

Aj mi prodaj osvjetljenje za kazaljke? :D

Koji je tacno model tog Qingqi-ja kod tebe?

#15 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 January 2016 - 23:20

Da da, kazem ti ja da je premium kinez, osjeti se onako na dodir i ima dosta detalja i zanimljivih tehnickih rijesenja. Vidi se da je ulozeno vise truda. Slikat cu ti sat pa da vidis, on je jako jednostavan, ali kazaljke svijetle savrseno, ne rasipaju svjetlost niti malo, to mi se svidja.

Model je ovaj


Qingqi qm50t-10a sport 50 godiste 2009


Jest da mi je ukro 1 dan, ali sad je sve po starom, drva sam pospremio tako da nece biti nista od lozenja.

#16 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 January 2016 - 02:22

Ajde bas slikaj tablu ako stignes da vidim to osvjetljenje





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users