Kiwi je uspesno resen i odavno je vec na putu. Uradjeno je dosta posla oko njega planski i neplanski. Kao sto znate varen je blok kod lamelnog usisa, detaljno nastelovan karburator, zamenjen lanac i prednji lancanik, zamenjene zadnje plocice i napravljena osovinica koja osigurava plocice (originalna izgubljena), zamenjen semering salt osovine, zamenjeno ulje u menjacu,zamenjen antifriz,popravljena rucice gasa, popravljena sajla gasa, zamenjena rucica prednje kocnice, krpljenje i farbanje dekle paljenja, popravka kurble (bila klimava i zavrnuta u nazad), dotegnut prednji tocak i zadnja viljuska, detaljno ispravljeni fuzasteri jer su bili demolirani, ispravljena poluga zadnje kocnice, zadnja svetlosna grupa dovedena u red jer nije radila ni pozicija ni stop, usiven prednji blatobran jer je pukao ispod trougla viljuske, i jos dosta sitnica onako usput.
Kako je kiwi dosta vremena proveo kod mene malo sam ga istestirao i proterao cisto radi sticanja nekih utisaka o njemu. Par kracih tura i jedna duza ok 60-ak km. Utisci su sledeci.
-Sto se rama tice veoma je jak i robustan sa jakom prednjom USD vilom koja je mozda za nijansu tvrdja. Pozadi viljuska sa podesavajucim single shock amortizerom i klackalicom. Ciklistika odlicna sto je i za ocekivati od supermoto konstrukcije.
-Kocnice brutalne posebno prednja. Skripkaju plocice ali vlasnik nije hteo da ih menja. Mogu da zamislim kako bi tek kocio sa nekim malossi plocicama.
-Masina jaka za 50cc, zivahna i rado se vrti i preko (po mojoj proceni jer nema obrtaljku) 10000 rpm. Alu cilindar i vodeno hladjenje. Kopija minarelli am6.
-Karburator dobro poznati LEADER kopija mikuni karburatora 16mm difuzor. Steta mogao bi biti original mikuni.
To su dobre strane ovog motorceta ali ima i losih.
-Menjac tvrd na polugi i sa losim prenosnim odnosima. 1. i 2. su ok ali 3. je malo duza pa onda sok, 4. kratka toliko da se moze slobodno preskociti ali bukvalno. 5. je opet dobra i 6. kratka ali to je uobicajeno kod am6. Znaci braca kinezi su nesto ceprkali oko zupcanika jer originalni am6 ima bas lepo slozene prenosne odnose. Cak i CPI sm koji nosi kopiju am6 ima potpuno isti menjac kao i original.
-Auspuh spakovan ispod zadnjeg blatobrana je tih ali kovitla dim tako da posle 100m voznje smrdim kao prsuta ali sa jagodom . Pusta na spoju zadneg konusa i cevi topa i tako je konstruisan da ga je nemoguce zadihtovati bez neke vece operacije.
-Udobnost je jako losa ali ne zbog ogibljenja nego zbog presirokog rezervoara i pretvrdog sedista. Sve preko 10-ak km uzrokuje bolom u predelu zadnjice i cak i kukovi pocinju da bole jer je polozaj nogu nekako neprirodan. Usled tako siroko postavljenih kolena stopala stoje dosta siroko i vrlo je tesko zavrnuti ih da bi se pritisla poluga zadnje kocnice ili poluga menjaca. Prednji fuzasteri su maleni pa i stojeci stav nije bas najudobnije resenje ako ste u patikama. Visina sedista je tolika da ja sa 175cm jedva dodirujem pod i to samo jednom nogom. Volan je malo nize postavljen pa i to doprinosi neudobnom polozaju i zamoru. Prednji blatobran sluzi samo za ukras jer je voznja po vlaznoj podlozi bukvalno tusiranje.
Sve u svemu u tom cenovnom rangu ne bih preporucio kupovinu. Pre bih preporucio CPI sm jer sam imao prilike da vozim i njega i neuporedivo je udobniji. Neuspeli pokusaj supermoto masine.
kostenlos bilder hochladen
kostenlose bilder
3
Keeway X-RAY 50cc
Started by Nesa BG, Jan 18 2016 10:26 PM
25 replies to this topic
#21
Posted 07 July 2016 - 21:58
#22
Posted 09 July 2016 - 12:33
Po meni ti 50cc supermoto su promasaj.
Jeste da ima potencijala zbog konstrukcije rama i dobrih vila al to ne ide nikako. Drug ima apriliu, ne znam tacno koju al na taj fazon, dere se, ne vuce specijalno i max brzina oko 80 km/h, a on jos ima 19mm karburator i auspuh leovince a sve ostalo fabricko.
Pa tolku krajnju izvucem sa skuterom koji em je udobniji em nema saltanja i zajebavanja a cista serijala piaggio masina npr.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeste da ima potencijala zbog konstrukcije rama i dobrih vila al to ne ide nikako. Drug ima apriliu, ne znam tacno koju al na taj fazon, dere se, ne vuce specijalno i max brzina oko 80 km/h, a on jos ima 19mm karburator i auspuh leovince a sve ostalo fabricko.
Pa tolku krajnju izvucem sa skuterom koji em je udobniji em nema saltanja i zajebavanja a cista serijala piaggio masina npr.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#23
Posted 09 July 2016 - 12:48
Svaka cast Neso na radovima i veliko hvala sto si podelio utiske sa nama!
Ja generalno nisam nesto probao ovakve spravice ali sve je vece trziste i ima raznih proizvodjaca. Utisaka iz prve ruke nikad dosta
Sent from my GT-I9192
Ja generalno nisam nesto probao ovakve spravice ali sve je vece trziste i ima raznih proizvodjaca. Utisaka iz prve ruke nikad dosta
Sent from my GT-I9192
#24
Posted 09 July 2016 - 12:57
bojan681, on 09 July 2016 - 12:33, said:
Po meni ti 50cc supermoto su promasaj.
Jeste da ima potencijala zbog konstrukcije rama i dobrih vila al to ne ide nikako. Drug ima apriliu, ne znam tacno koju al na taj fazon, dere se, ne vuce specijalno i max brzina oko 80 km/h, a on jos ima 19mm karburator i auspuh leovince a sve ostalo fabricko.
Pa tolku krajnju izvucem sa skuterom koji em je udobniji em nema saltanja i zajebavanja a cista serijala piaggio masina npr.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeste da ima potencijala zbog konstrukcije rama i dobrih vila al to ne ide nikako. Drug ima apriliu, ne znam tacno koju al na taj fazon, dere se, ne vuce specijalno i max brzina oko 80 km/h, a on jos ima 19mm karburator i auspuh leovince a sve ostalo fabricko.
Pa tolku krajnju izvucem sa skuterom koji em je udobniji em nema saltanja i zajebavanja a cista serijala piaggio masina npr.
Sent from my iPhone using Tapatalk
AcaPostar, on 09 July 2016 - 12:48, said:
Svaka cast Neso na radovima i veliko hvala sto si podelio utiske sa nama!
Ja generalno nisam nesto probao ovakve spravice ali sve je vece trziste i ima raznih proizvodjaca. Utisaka iz prve ruke nikad dosta
Sent from my GT-I9192
Ja generalno nisam nesto probao ovakve spravice ali sve je vece trziste i ima raznih proizvodjaca. Utisaka iz prve ruke nikad dosta
Sent from my GT-I9192
#25
Posted 09 July 2016 - 18:14
Vozio sam cpi sm 50, zanimljiva stvarcica, ali umoris se brzo od saltanja, a i zasitis. CPI je inace dobro odradjen.
Ima na tu foru odradjen od Generica model Trigger.
Ima na tu foru odradjen od Generica model Trigger.
#26
Posted 11 July 2016 - 23:55
Neso svaka cast za utiske a vala i na spretnim rukama
Meni je ovaj keeway bio u opticaju kad sam jurio nesto na zute table sa brzinama.
Po oglasima je jeftiniji od evropskih proizvodjaca, a sad mi je jasno i zasto.
Meni je ovaj keeway bio u opticaju kad sam jurio nesto na zute table sa brzinama.
Po oglasima je jeftiniji od evropskih proizvodjaca, a sad mi je jasno i zasto.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users