Kako je kiwi dosta vremena proveo kod mene malo sam ga istestirao i proterao cisto radi sticanja nekih utisaka o njemu. Par kracih tura i jedna duza ok 60-ak km. Utisci su sledeci.
-Sto se rama tice veoma je jak i robustan sa jakom prednjom USD vilom koja je mozda za nijansu tvrdja. Pozadi viljuska sa podesavajucim single shock amortizerom i klackalicom. Ciklistika odlicna sto je i za ocekivati od supermoto konstrukcije.
-Kocnice brutalne posebno prednja. Skripkaju plocice ali vlasnik nije hteo da ih menja. Mogu da zamislim kako bi tek kocio sa nekim malossi plocicama.
-Masina jaka za 50cc, zivahna i rado se vrti i preko (po mojoj proceni jer nema obrtaljku) 10000 rpm. Alu cilindar i vodeno hladjenje. Kopija minarelli am6.
-Karburator dobro poznati LEADER kopija mikuni karburatora 16mm difuzor. Steta mogao bi biti original mikuni.
To su dobre strane ovog motorceta ali ima i losih.
-Menjac tvrd na polugi i sa losim prenosnim odnosima. 1. i 2. su ok ali 3. je malo duza pa onda sok, 4. kratka toliko da se moze slobodno preskociti ali bukvalno. 5. je opet dobra i 6. kratka ali to je uobicajeno kod am6. Znaci braca kinezi su nesto ceprkali oko zupcanika jer originalni am6 ima bas lepo slozene prenosne odnose. Cak i CPI sm koji nosi kopiju am6 ima potpuno isti menjac kao i original.
-Auspuh spakovan ispod zadnjeg blatobrana je tih ali kovitla dim tako da posle 100m voznje smrdim kao prsuta ali sa jagodom

-Udobnost je jako losa ali ne zbog ogibljenja nego zbog presirokog rezervoara i pretvrdog sedista. Sve preko 10-ak km uzrokuje bolom u predelu zadnjice i cak i kukovi pocinju da bole jer je polozaj nogu nekako neprirodan. Usled tako siroko postavljenih kolena stopala stoje dosta siroko i vrlo je tesko zavrnuti ih da bi se pritisla poluga zadnje kocnice ili poluga menjaca. Prednji fuzasteri su maleni pa i stojeci stav nije bas najudobnije resenje ako ste u patikama. Visina sedista je tolika da ja sa 175cm jedva dodirujem pod i to samo jednom nogom. Volan je malo nize postavljen pa i to doprinosi neudobnom polozaju i zamoru. Prednji blatobran sluzi samo za ukras jer je voznja po vlaznoj podlozi bukvalno tusiranje.
Sve u svemu u tom cenovnom rangu ne bih preporucio kupovinu. Pre bih preporucio CPI sm jer sam imao prilike da vozim i njega i neuporedivo je udobniji. Neuspeli pokusaj supermoto masine.

kostenlos bilder hochladen

kostenlose bilder