
Vespa et2 se proizvodila od 1998 godine do 2005. U isto vreme popularni et4 model od 125ccm je bio predvodnik klase 4t pa dosta toga zajednickog dele, kao na primer instrument tablu sa analognim kilometar satom i pokazivacem nivoa goriva, digitalnim casovnikom koji drzi memoriju pomocu baterije lr44, rezervoarom goriva od cak 11 litara itd... medjutim glavna razlika Vespe u odnosu na skutere je u konstrukciji karoserije, posto znamo da skuteri uglavnom imaju cevasti ram, vespina karoserija je od aluminijuma sa ponekim plasticnim dodatkom. Iako deluje ozbiljnije i cvrsce, karoserija sa sobom nosi i povecanu masu u odnosu na srodne skutere, pa vespa tezi citavih 114kg.
Et2 nosi prednju mono vilu, slicnu ostalim vespama gde se disk i amortizer nalaze sa leve strane tocka. Identicna je postavka kao u kod sfere/zip-a, stim da je za zaustavljanje zaduzen disk precnika 200mm u kombinaciji sa grimeca dvoklipnim celjustima (zip sp).
Blok motora je klasicni piaggio kratki blok (vazdusno hladjeni agregat), sa 10 colskim tockovima i dobosem precnika 110mm. Prvi modeli (do 2000) su nosili stari tip prenosa, ukljucujuci variomat od 96mm sa rolnicma 16x13, remenicama precnika 128mm te kracom osovinom primarnih zupcanika reduktora i bez pomocnog lezaja u deklu bloka. Remen u ovom sluacaju je 724x17,5. Evolucija modela od 2000 godine nosi variomat 98,5mm sa rolnicma 19x15,5 i remenicama 134mm sa remenom 732x18,5.
Zanimljivo je da se proizvodjac opredelio za idneticnu dimenziju pneumatika napred i pozadi, 100/80-10. Naplatci su od lake legure, 3j x 10cola, napred i pozadi, naravno prizvodjac grimeca.