Edited by goggyso, 03 September 2013 - 15:54.
Polirano ili Honovano ?
#1
Posted 03 September 2013 - 15:50
#2
Posted 03 September 2013 - 17:53
#3
Posted 03 September 2013 - 20:53
#4
Posted 04 September 2013 - 09:59
Ajd da vam postavim pitanje: ako su ti risovi od honovanja neophodni da ne zariba, kako onda ne zariba posle 2-3000km kada je cilindar već uglačan od karika i cakli se upravo kao da je poliran??? Šta je onda tu logika? Po mom mišljenju a i prema iskustvu kroz dugi niz godina, (još iz vremena Tomosa) na te risove se karike delimično potroše dok ne uglačaju cilindar, pa se mogu odma staviti nove. Ja svaki put kad bušim neki cilindar obavezno ili saam ispoliram pre ugradnje ili to tražim od majstora koji honuje. Ovaj poslednji od NRG-a je Špankus u svojoj veoma opremljenoj radionici lepo ishonovao i ispolirao, i rezultat je evidentan sa svim dokazima i svedocima kako je išao NRG, kog sam i predstavio u jednoj svojoj temi. Ne želim nikog da ubeđujem, nek svako radi kako hoće, ali ja sam samo izneo svoju teoriju (i rezultat iste), pa ako neko hoće može da se uveri i sam.
Svako ima svoje mišljenje i teoriju, nemojte odma navaliti sa kritikama.
PS Dobro se setih, prošle jeseni sam kupio kit 70ccm za Falcona, komplet klip, cilindar, glava... lepo nauljio momački, sastavio, upalio, nisam imao vremena da ga lickam, poliram jer mi je squt trebao zbog posla... radio 10-tak minuta na leru, karb i ostalo nisam dirao, isterao na ulicu da probam, naravno lagano, na 1/3 gasa, stigao do pola ulice sa oko 40km/h kad eto čuda stade, zaglavio. Guranje nazad, rastavljanje, imam šta da vidim, od pola klipa pa dole do suknjice sve odrano koliko je žuljalo. Usledila je "prva pomoć", finom vodobrusnom šmirglom ošmirglao taj deo koji je ribao, pa opet sklapanje, pa razrada... jedva da se udostojio da radi ko svet. Posle je pala štela svega, ajd išao je solidno, al nisam mogao da svarim ono zaribavanje..
Edited by goggyso, 04 September 2013 - 10:30.
#5
Posted 04 September 2013 - 10:19
evo teme gde smo o tome raspravljali
http://forum.pyrothe...ovu-termogrupu/
#6
Posted 04 September 2013 - 10:50
Ako majstor to precizno izbuši pa ispolira, karike će vremenom sesti, kao da se stavljaju nove nakon neke kilometraže pa se i nove nameste na već uglačan cilindar... Nožda nisam u pravu... samo razmišljam.
#7
Posted 04 September 2013 - 12:16
#8
Posted 04 September 2013 - 15:50
#9
Posted 04 September 2013 - 15:52
#10
Posted 04 September 2013 - 15:54
jack023, on 04 September 2013 - 15:50, said:
#11
Posted 04 September 2013 - 21:28
#12
Posted 04 September 2013 - 22:12
rodiranje je neophodno, sad sa kolikom tolerancijom to prepustimo termičkim karakteristikama klipa i cililindra, recimo E90 je na -3/100 u originalu, dok su ovi novi uglavnom svi na -6/100, trkački na -11/100..
na kraju niko ne osporava tvoje znanje ili godine, svi iznosimo svoje stavove i to argumentujemo sa raznim izvorima, tipa brošure, fabrička uputstva, tuning stavovi ili originalni proizvodi, to moja baba je probala i njene sve drugarice, to nije teza koja bi trebala biti relevanta...
#13
Posted 04 September 2013 - 22:42
Ma, kljuc na ovu temu i bacite ga u Dunav !
#14
Posted 05 September 2013 - 00:04
#15
Posted 05 September 2013 - 00:54
Sreća pa ima ovde od koga da se uči..
Daviteljska tema? Pa da, o čemu tu ima da se priča, majstor probuši, neko namontira i sve je rešeno. Svaka čast!! Kome je smor da čita, ili misli da je nezanimljivo, niko ga ne bije po ušima da ulazi na temu, ima tamo i drugih, npr kako sa 70ccm izvući 80km/h... Primećujem kako je bar jednom svakom od vas nova termogrupa "zalepila" iliti zaribala, baš me čudi, a sve po PS-u, nedaj bože gluposti tipa..... Lepo sam rekao, (ali očigledno ne dovoljno jasno, cilindar honovan pa ispoliran), moje iskustvo, pa ko verovao ko ne, i nemora, baš me briga, a to koliko ja znam može da prosudi samo onaj ko me pozna. Kakvih sam se ja gluposti načitao pa nikom nisam rekao da nema pojma i sl. Prema tome, kome se ne svidja, ne čita i ne komentariše i sve je ok. Što se mene tiče, zaključajte temu, ionako nema o čemu... Da sam znao nebih ni spominjao, sad se kajem.
PS Pitao sam dali je neko čuo ili probao METABOND?
Edited by goggyso, 05 September 2013 - 01:51.
#16
Posted 05 September 2013 - 01:54
#17
Posted 05 September 2013 - 02:31
Zamisli, možda i znam... a pošto nisi pratio moju temu Piaggio NRG MC3, i sve što je ispalo na kraju, a to je da je cilindar razbušen na 42, PROX klip sa 2 karike 1,5mm, naravno cilindar ispoliran, auspuh SC08, karb dellorto 17,5, 5,5gr rolnice, standard varijator, kvačilo sa plavim oprugama i free-jeva fabrička centralna... Mereno sa mojih 90kg 90km/h a ubrzanje iz mesta do 80km/h oko 500m puta. I zamisli, kompresija ko zmaj a uz to i ne zaribava niti se pregreva, i pali "na pogled ka dugmetu". Ovo ne pričam napamet, imam svedoke koji su bili prisutni, pa i posle provozali, i niko nije mogao da poveruje da nije kit od 70ccm. Ne kažem da je to vrh, i ne tvrdim da 70ccm ne ide bolje, ali tvrdim da apsolutno ništa nisam pokvario poliranjem, naravno da je i tu trebalo vremena da se klip i cilindar "upoznaju" ali nekako mnogo lakše i bezbrižnije jer sam terao NRG-a svaki dan na posao, i pri tome ga nisam urnisao ali ni milovao, jednom sasvim normalnom vožnjom se uradio. E da, uljna pumpa je bila na maximumu, + 2% u gorivo, MOTUL 510. Jeste dimio ali samo nekih 200km i posle sve vraćeno u normalu, mislim na uljnu pumpu. I eto, "karabudž" metoda urodila dobrim rezultatom. Žao mi je što nisam snimio neki video, nisam stigao jer sam naprasno rešio da ga prodam i kupim apriliju. I opet ako zatreba honovanje pa poliranje!
Edited by goggyso, 05 September 2013 - 02:37.
#18
Posted 05 September 2013 - 02:46
#19
Posted 05 September 2013 - 10:00
Beogradski Fantom, on 05 September 2013 - 02:46, said:
PS. Nemoj da je ko ispolirao slučajno, ništa nisam rekao, zaboravite, neću da budem "kriv"... i tačka na diskusiju molim!!
Edited by goggyso, 05 September 2013 - 10:14.
#20
Posted 06 September 2013 - 09:28
Toliko od mene. Uz izvinjenje administratorima ako sam u nečemu preterao ili možda ovo nisam trebao ovde pisati, mada neznam gde bi a da se povezuje sa ovom diskusijom.
Edited by goggyso, 06 September 2013 - 09:45.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users