Motor ide odlično, najbrže sam ga vozio 160Kmh po njegovom satu, potrošnja je neznačajna za ovu kubikažu i u gradskoj vožnji troši nepunih 5l na 100km, ali testiraću ga na leto preciznije. Uspeo sam da ubacim jednu sliku od danas, evo je
Malo više po ovom xciting-u... ogroman hladnjak smešten je u unutrašnost motora.. prednja kočnica rešena je sa duplim disk-ovima promera 210 ili 230mm nisam siguran, i sa dvoklipnim kleštima na oba diska
kočione čeljusti su po slikama zaključiću iste kao i na manjim modelima, recimo na devetki... merač brzine rečen je senzorom, i perforiranim diskom, dakle nije pinjon i sajla, kao na savremenijim Koso instrumentima...
prednji far opremljen je H4 sijalicom, pozicije su rešene posebno kao i na manjim modelima, sve je kulturno implementirano, veoma dobro svetli, mada bih ja ipak ovde prešao na neki xenon....
dupli zadnji amortizeri, koliko vidim uljno hidraulični su za očekivati kod ovakvih modela, dolazi fabrički sa Kenda pneumaticima, zapazićemo tegove sa balansiranja
instrument tabla je velika i pregledna, na njoj je sve potrebno, inicijalizacija instrumenata pri prvom kontaktu ukazuje da se radi o meračima sa step motorima, nešto ranije smo ustanovili da je davač signala senzor na prednjem točku.. nisam kontrolisao tačnost merenja sata prema GPS-u...
tankovanje gorivom se vrši ovde, tako je i na Bet&Win modelima, predpostavljam da je rezervoar smešten u patosu ispod nogu, ne znam kapacitet, ručna kočnica se na clici isto vidi i oduševila me je, motor ima dosta Kg-a, mada naprotiv nije težak za upavljanje, ali ručna na bilo kakvom nagibu pri parkiranju ume fino da pomogne...
zadnja kočnica je kako vidim disk 190mm i isto dvoklipna klešta, zapazićemo teflonske čelično armirane cevi za kočnice... auspuh je vrlo tih i predpostavljam da je opremljen katalizatorima po poslednjim euro normama, već poznati je zaštitni lim kod kymco motora na auspusima da se suvozač ne opeče...
blok je ogroman, sve je četvrtastog oblika, već daleko ne liči na mašinu jednog skutera
izduvna grana je isto zaštićena, primetićemo čelične nosače centralnog stendera, cilindar nažalost nisam uhvatio...
sedište je ogromno prostrano i udobno čak i za dve osobe, prostora za noge ima na pretek
kulturno rešeno hidraulično podizanje, rešeno je okretanjem kontakt ključa u levi položaj, u kadicu ima mesta za full face kacigu i još ponešto, držač mobilnog telefona, napon za upaljač cigarete, svetlo itd... pravi mali prtljažnik, akumulator 9Ah je pristupačan i pokriva ga zaštitna plastika..
nosač kofera za stvari je moguće demontirati kada nema potrebe za većim putovanjima...
0
8 replies to this topic
#1
Posted 14 February 2011 - 11:33
#2
Posted 14 February 2011 - 11:34
evo još nekih slika ovog motora, žao mi je što prednji vizir nije montiran, nekom drugom prilikom
#3
Posted 14 February 2011 - 11:34
testirao sam malo i vožnju po gradu, meni deluje sasvim ok, kvačilo hvata na 2000 obrtaja, motor ima snage od ler-a bez problema kreće, moguće je lagano dodavati gas i kretati se polako, u saboraćaju sa dosta semafora i stajanja nije problem regulisati isporuku snage za elastično kretanje, ukoliko je potrebno malo sustići, zadnjica se pri odrtanju gasa autentično podiže, tako da snage ima u svim spektrima....
#4
Posted 14 February 2011 - 11:34
zaključiću da ovaj skuter vredi sve novce koje je plaćen, i da je kymco opravdao ime i brand sa ovim modelom..
#5
Posted 14 February 2011 - 14:58
Fotografije su prelepe, pravi lepotan...Eto, to je dokaz sta radi daleki istok, oni su pre25-30 godina pravili biciklove, a sada...Visoka klasa, napravljen za uzivanje i ciste ruke, a ne ko mi sa nasim turpijama.Potrosnja k`o ovi nasi,brutalna snaga 4-T masine ukomponovana sa automatskim menjacem, mogu samo da zamislim kako to ide. Oduvek mi je bio san sa tako necim ici na odmor, zavidim vlasniku.
Vidi se da Juznokorejanci nisu stedeli i da primenjuju najsavremenija trenutna resenja. Mozda nije bas za svaki dan, zbog tezine, al` ko zna sve je to stvar navike, ali je prava stvar za krupnije i teze vozace...
Odlicno predstavljanje Mario...
Vidi se da Juznokorejanci nisu stedeli i da primenjuju najsavremenija trenutna resenja. Mozda nije bas za svaki dan, zbog tezine, al` ko zna sve je to stvar navike, ali je prava stvar za krupnije i teze vozace...
Odlicno predstavljanje Mario...
#6
Posted 14 February 2011 - 17:22
Evo još nekih podataka o predmetnom motoru, čisto da se nađe na jednom mestu.
Dimenzije 2235 - 800 - 1450 mm
Težina 200 kg
Zapremina 498,5 ccmm
Snaga hp/kW: 38/28
Rezervar goriva 12,8 l
Max. obrt 44,1 Nm - 5500 o/min
Pneumatici 120/70-15 - 150/70-14
Visina sedišta 810 mm
Svećice NGK CR8E
Ulje 1,1 L 15W/40
Dimenzije 2235 - 800 - 1450 mm
Težina 200 kg
Zapremina 498,5 ccmm
Snaga hp/kW: 38/28
Rezervar goriva 12,8 l
Max. obrt 44,1 Nm - 5500 o/min
Pneumatici 120/70-15 - 150/70-14
Visina sedišta 810 mm
Svećice NGK CR8E
Ulje 1,1 L 15W/40
#7
Posted 14 February 2011 - 18:03
Dobar skuter.A potrosnja zaista vrh
#8
Posted 14 February 2011 - 20:00
Samo da dodam, Kymco je Taiwan, fabrika sa tradicijom od preko 40 godina, prvo počeli kao kooperanti honde a zatim otkupili licencu i nastavili samostalni razvoj. recimo kuriozitet, ista osovina primara se ugradjuje u exciting250 i People S/ s9 od 50ccm. Inace sam Exciting je naslednik linije bet&win a koju nastavlja najnovija inačica Downtown, ako odgovor na liniju maxi skutera svetskih brendova Suzuku, Piaggio, Yamaha, Malaguti
#9
Posted 14 February 2011 - 23:08
Zoli, komšo hvala na podatcima, iskreno nisam video da su felne različite, a od tolikog motora ni primetio da je prednja 15 a zadnja 14 cola... Ovo za obrtni moment mi se u vožnji učinio najjači na oko 6500 promašio sam celu...1000-ku
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users