Sprint Max Black Edition
Daki91
12 Apr 2016
Pozdrav svima! Predstavicu vam svoj prvi skuter. Radi se o Sprint Maxu 4t masina. Imam ga skoro 4 godine i u medjuvremenu se dosta na njemu radilo. Vecina se odlucuje za tuning 2t masina ali ja sam otisao u krajnost i posvetio se 4t postavci. Sam skuter pri kupovini nije bio u nekom stanju ali je palio i isao. Vozio sam se tako nekih godinu dana i onda resio da se posvetim tuningu. Zanimalo me je da li stvarno mogu nesto da uradim kada je u pitanju mala 4t postavka. Iskreno, dosta sam ulozio i novca i truda ali sam kroz neko vreme uzivao u dobrom zvuku i pravoj maloj gradskoj trkalici koja je nekada znala da nabere i stotku po gpsu... Pokusavam da pronadjem sve slike i od ranije i u medjuvremenu sta se radilo.. Kada sam ga kupio izgledao je ovako....
Photo699.jpg (921.99K)
downloads: 53
1383503_367221096742222_240188899_n.jpg (78.02K)
downloads: 57

downloads: 53

downloads: 57
sinisa93
12 Apr 2016
Daj nam malo vise detalja o samoj masini, sa cim je to mali GY6 nabrao stotku?
Daki91
12 Apr 2016
Trenutni Setup:
1. Cilindar i glava: Naraku big bore 90cc, fi 52,4
2. Bregasta: Naraku sport
3. Radilica: Naraku
4. Karburator: Motoforce racing 19mm sa Stage 6 diznama
5. Grlo karburatora: Motoforce racing 24mm
6. Air filter: Stage6 drag race
7. Auspuh: Stage6 deeptone
8. Variator: Stage6 sport pro
9. Kvacilo: Stage6 torque control mkII
10. Zamajac varia: Naraku racing
11. CDI: Motoforce racing
12. Kais: Bando
Pored toga tu su i gume continental twist sport
amortizer RDR racing
Nova elektricna instalacija
nove plastike
novi tuning far
Novi filteri goriva, ulja, creva...
1. Cilindar i glava: Naraku big bore 90cc, fi 52,4
2. Bregasta: Naraku sport
3. Radilica: Naraku
4. Karburator: Motoforce racing 19mm sa Stage 6 diznama
5. Grlo karburatora: Motoforce racing 24mm
6. Air filter: Stage6 drag race
7. Auspuh: Stage6 deeptone
8. Variator: Stage6 sport pro
9. Kvacilo: Stage6 torque control mkII
10. Zamajac varia: Naraku racing
11. CDI: Motoforce racing
12. Kais: Bando
Pored toga tu su i gume continental twist sport
amortizer RDR racing
Nova elektricna instalacija
nove plastike
novi tuning far
Novi filteri goriva, ulja, creva...
Mario
12 Apr 2016
pozz, sta si ti otvorio sebi novi nalog, bio si kao dakica registrovan pre dve tri godine ?
Daki91
13 Apr 2016
Pozdrav Mario. U pravu si, bio sam clan jos od ranije pod nazivom Dakica ali sam zaboravio sifru od maila, a dugo nisam bio na forumu pa i od foruma...
Mario
13 Apr 2016
aj daj neke slike kada si radio, neki video kako ide...
daj tu 100-ku moras potvrditi nekim argumentima video+gps ako mislis ozbiljno projekat da predstavljas... itd
daj tu 100-ku moras potvrditi nekim argumentima video+gps ako mislis ozbiljno projekat da predstavljas... itd
Razredni
13 Apr 2016
Evo da se pozdravimo i u temi... zaista je malo tuniranih 4t skutera na nasoj sceni i cenim svaki vid ulaganja i istrajnosti, a vidi se po delovima da je dosta ulozeno sredstava i znoja.
Medjutim, moram u startu da ti sugerisem da je forum izuzetno tehnicki potkovan i da smo bas orjentisani ka deljenju znanju, edukaciji u tuningu i tehnickim detaljima. Ljudi koji vode forum su majstori i manje vise smo svi kroz svoje servise i garaze prosli tunig gy6 ali i 2t agragata.
Lepo je sto si izbacio spisak delova i to zaista deluje kao jedna fina prezentacija odredjenog brenda, medjutim sa tehnicke strane svi smo dobro upuceni da jedan gy6 (koji je kopija dobro poznatog hondinog agregata) deli delove transmisije sa peugeot/kymco blokom, a da naraku sport bregasta ne moze teoretski da izbaci vise od 11ks na precniku klipa 52, ma koliko veliki bili precnici usisnog i izduvnog ventila ( a znamo da u kitu naraku dolaze od 19 i 17mm i da si limitiran snagom karburatora od 19mm...
Dakle stoji pitanje,sta je to sto ovom agregatu daje toliko snage, da standardan gy6 prenos izgura na 100gps-a, jer svi tunig delovi variomatskog prenosa su losije koncepcije od naprimer nekog overrange sistema za minareli ili piaggio, a za tu gps brzinu su potrebni obrtaji motora od oko 11000.
Stvarno bih voleo da vidim neki snimak i slike prilikom sklapanja agregata, jer ovako samo deluje kao jedno fino predstavljanje za nekoga ko nije upucen. Ako je vec toliko truda ulozeno, bilo bi lepo da i drugi nesto nauce.
Najzad, nase prvo druzenje je vec u nedelju 17og, na otvaranju moto sezone u Beogradu, pa evo javnog poziva da se upoznamo i uverimo u moci gy6 90ccm tuninga.
Medjutim, moram u startu da ti sugerisem da je forum izuzetno tehnicki potkovan i da smo bas orjentisani ka deljenju znanju, edukaciji u tuningu i tehnickim detaljima. Ljudi koji vode forum su majstori i manje vise smo svi kroz svoje servise i garaze prosli tunig gy6 ali i 2t agragata.
Lepo je sto si izbacio spisak delova i to zaista deluje kao jedna fina prezentacija odredjenog brenda, medjutim sa tehnicke strane svi smo dobro upuceni da jedan gy6 (koji je kopija dobro poznatog hondinog agregata) deli delove transmisije sa peugeot/kymco blokom, a da naraku sport bregasta ne moze teoretski da izbaci vise od 11ks na precniku klipa 52, ma koliko veliki bili precnici usisnog i izduvnog ventila ( a znamo da u kitu naraku dolaze od 19 i 17mm i da si limitiran snagom karburatora od 19mm...
Dakle stoji pitanje,sta je to sto ovom agregatu daje toliko snage, da standardan gy6 prenos izgura na 100gps-a, jer svi tunig delovi variomatskog prenosa su losije koncepcije od naprimer nekog overrange sistema za minareli ili piaggio, a za tu gps brzinu su potrebni obrtaji motora od oko 11000.
Stvarno bih voleo da vidim neki snimak i slike prilikom sklapanja agregata, jer ovako samo deluje kao jedno fino predstavljanje za nekoga ko nije upucen. Ako je vec toliko truda ulozeno, bilo bi lepo da i drugi nesto nauce.
Najzad, nase prvo druzenje je vec u nedelju 17og, na otvaranju moto sezone u Beogradu, pa evo javnog poziva da se upoznamo i uverimo u moci gy6 90ccm tuninga.
Pita
14 Apr 2016
Malo je ovakvih 4T projekata na forumu...mene iskreno raduje da vidim ovako nešto...
Pomalo mislim da si se deformisao po pitanju ocene kvaliteta, ali ako nam dopustiš dovešćemo te mi brzo u red...
Konretno mislim na stavke tipa Stage 6 dizne iz tvog popisa, kakve su to tačno dizne?
Pomalo mislim da si se deformisao po pitanju ocene kvaliteta, ali ako nam dopustiš dovešćemo te mi brzo u red...

Daki91
15 Apr 2016
@Mario, Slab sam sa video klipovima, bice ih obecavam cim upregnem masinu. Trenutno je sve rasklopljeno i polako se prikuplja preostali materijal i delovi. Motor je rasklopljen sigurno godinu i po i nisam ga vozio, a sada je skoro sve prikupljeno pa krecem u sredjivanje.
@AcaPostar - Jeste, dosta je bas ulozeno, pogotovu u ovaj poslednji setup, pre ovoga sam vozio isti naraku cilindar, ovaj mi je drugi samo sta tada nisam imao dosta propratnih delova osim stage6 varia, karburatora i nekih sitnica ali i tada je isao pakleno.. Ko je bio na skupu na jezeru Tresnji, seca se...
U znanje pojedinaca na forumu ne sumnjam i imao sam prilike i uzivo da se uverim kao i preko foruma jer sam dugogodisnji clan i tu sam naravno da bih sa vama podelio utiske i naucio jos vise. Sve sto si mi napisao razumem u potpunosti.. Par puta sam dosezao brzine izmedju 90 i 100 i ja sam iskreno bio sokiran jer nisam verovao da moze toliko da izvuce pa sam sebi to opravdavao nekada idealnom smesom, temperaturom itd... Mario je bio hvatao cak i 89kmh sa svojom postavkom sto me je iskreno obradovalo kao i sam projekat jer sam do tada bio jedan od retkih koji se posvetio u tolikoj meri tuningu gy6 agregata.
Zahvaljujem se na pozivu na skup ali trenutno nisam u mogucnosti zbog masine jer je dibidus rasklopljena. Drugom prilikom se druzimo sigurno
@Pita - Hvala, nadam se da cu opravdati ocekivanja
Ako bi mogao da mi pojasnis deo 'deformisao po pitanju kvaliteta'? Ako si mislio konkretno na brend S6 mogu to da shvatim na jedini nacin jer vidim da je vecina skepticna i osporava kada je taj brend u pitanju, ajde da se tako izrazim. iskreno, probao sam dosta drugih proizvodjaca ali S6 je po meni uvek bio korak ispred.
Dizne su m4 ali sam naveo da su S6 jer realno za moj karb osim kineskih i narakuovih nije nesto rasprostranjeno pa su mi ove po pitanju kvaliteta najbolje, a i radjene su iskljucivo za gy6.
@AcaPostar - Jeste, dosta je bas ulozeno, pogotovu u ovaj poslednji setup, pre ovoga sam vozio isti naraku cilindar, ovaj mi je drugi samo sta tada nisam imao dosta propratnih delova osim stage6 varia, karburatora i nekih sitnica ali i tada je isao pakleno.. Ko je bio na skupu na jezeru Tresnji, seca se...
U znanje pojedinaca na forumu ne sumnjam i imao sam prilike i uzivo da se uverim kao i preko foruma jer sam dugogodisnji clan i tu sam naravno da bih sa vama podelio utiske i naucio jos vise. Sve sto si mi napisao razumem u potpunosti.. Par puta sam dosezao brzine izmedju 90 i 100 i ja sam iskreno bio sokiran jer nisam verovao da moze toliko da izvuce pa sam sebi to opravdavao nekada idealnom smesom, temperaturom itd... Mario je bio hvatao cak i 89kmh sa svojom postavkom sto me je iskreno obradovalo kao i sam projekat jer sam do tada bio jedan od retkih koji se posvetio u tolikoj meri tuningu gy6 agregata.
Zahvaljujem se na pozivu na skup ali trenutno nisam u mogucnosti zbog masine jer je dibidus rasklopljena. Drugom prilikom se druzimo sigurno

@Pita - Hvala, nadam se da cu opravdati ocekivanja

Ako bi mogao da mi pojasnis deo 'deformisao po pitanju kvaliteta'? Ako si mislio konkretno na brend S6 mogu to da shvatim na jedini nacin jer vidim da je vecina skepticna i osporava kada je taj brend u pitanju, ajde da se tako izrazim. iskreno, probao sam dosta drugih proizvodjaca ali S6 je po meni uvek bio korak ispred.
Dizne su m4 ali sam naveo da su S6 jer realno za moj karb osim kineskih i narakuovih nije nesto rasprostranjeno pa su mi ove po pitanju kvaliteta najbolje, a i radjene su iskljucivo za gy6.
Daki91
15 Apr 2016
Evo malo i slika cisto da vas ne drzim u neizvesnosti, znam kakav je osecaj 
Radilo se sve od pocetka. Blokovi su rastavljani, odmascivani, stavljeno je sledece:
-nova uljna pumpa
-novi brezoni cilindra
-novi srafovi, vodjice
-novi semerinzi Motoforce i lezajevi
-novi silen blokovi
-novi lanac bregaste
-novi klizaci lanca
-novi spaner lanca
-novi dihtunzi
Sto se tice samog Narakua:
-klip je dobio nove MF 'u' osigurace i polirano je celo klipa
-glava je obradjivana biaxom na usisu na velicinu MF grla 24mm, dobro obradjen i ispoliran kanal, prirubnica dakodje prosirivana i obradjena,
a sto se tice izduvnog kanala takodje prosiren na velicinu otvora izduvne cevi deeptona.
-promenjene gumice ventila
-novi brezoni auspuha MF
-nova bregasta Naraku sport
Sve je ispraceno novim mf maticama i srafovima i na kraju novi poklopac glave sa dihtungom.

Radilo se sve od pocetka. Blokovi su rastavljani, odmascivani, stavljeno je sledece:
-nova uljna pumpa
-novi brezoni cilindra
-novi srafovi, vodjice
-novi semerinzi Motoforce i lezajevi
-novi silen blokovi
-novi lanac bregaste
-novi klizaci lanca
-novi spaner lanca
-novi dihtunzi
Sto se tice samog Narakua:
-klip je dobio nove MF 'u' osigurace i polirano je celo klipa
-glava je obradjivana biaxom na usisu na velicinu MF grla 24mm, dobro obradjen i ispoliran kanal, prirubnica dakodje prosirivana i obradjena,
a sto se tice izduvnog kanala takodje prosiren na velicinu otvora izduvne cevi deeptona.
-promenjene gumice ventila
-novi brezoni auspuha MF
-nova bregasta Naraku sport
Sve je ispraceno novim mf maticama i srafovima i na kraju novi poklopac glave sa dihtungom.
Attached Files
-
20160325_112225.jpg (1.69MB)
downloads: 35 -
20160412_113436.jpg (1.3MB)
downloads: 38 -
20160412_113530.jpg (1.49MB)
downloads: 39 -
20160412_113540.jpg (1.47MB)
downloads: 34 -
20160412_113642.jpg (1.45MB)
downloads: 35 -
20160412_113916.jpg (1.57MB)
downloads: 37
Daki91
15 Apr 2016
Pa da krenemo... Ovo su neke slike jos od ranije u periodu kada je skuter tek kupljen.
Generalno, bio je u bas losem stanju sto estetski sto mehanicki pa sam resio da krenem sa sredjivanjem
Slika0044.jpg (361.25K)
downloads: 37
Slika0044.jpg (361.25K)
downloads: 37
Slika0045.jpg (205.73K)
downloads: 31
Slika0057.jpg (201.46K)
downloads: 33
Slika0058.jpg (209.8K)
downloads: 37
Slika0059.jpg (440.4K)
downloads: 36
Slika0060.jpg (226.47K)
downloads: 36
Plastike su bile jako lose, stavise ocajne, gume izlizane, grana auspuha je bila pukla na spoju sa topom i nisam znao odakle da pocnem.
Generalno, bio je u bas losem stanju sto estetski sto mehanicki pa sam resio da krenem sa sredjivanjem


downloads: 37

downloads: 37

downloads: 31

downloads: 33

downloads: 37

downloads: 36

downloads: 36
Plastike su bile jako lose, stavise ocajne, gume izlizane, grana auspuha je bila pukla na spoju sa topom i nisam znao odakle da pocnem.
Attached Files
-
Slika0046.jpg (171.67K)
downloads: 32
Daki91
15 Apr 2016
Po pravilu odlucio sam se za tuning i pocelo je prvo prikupljanje delova...
Prvo je stigao Naraku komplet, Mf karburator, Stage6 vario, Cdi Mf, bobina Mf, a pazarile su se i nove continental gume.
P1200198.JPG (1.15MB)
downloads: 31
Slika0037.jpg (331.17K)
downloads: 31
Slika0063.jpg (194.77K)
downloads: 31
Slika0064.jpg (207.56K)
downloads: 31
Slike prvog sklapanja ne mogu da nadjem, bilo je davno ali cu se potruditi da ih pronadjem.
Skuter se bukvalno preporodio posle radova. Dizna je ostala 76, igla podignuta stepen gore, Kn filter, rolnice 6,5g, centralna S6 medium, kais Mf.
Posle nekog vremena je usledilo i novo hladjenje, odnosno Mf ventilvar.
20160325_082059.jpg (1.51MB)
downloads: 32
Kao i Auspuh Stage6 deep tone. ko ne zna kako izgleda evo i slika.
et-s69313900.jpg (92.06K)
downloads: 25
Sa ovakvim setupom sam vozio neko vreme uz povremeno kalkulisanje kada je bila smesa u pitanju, rolnice i opruge kvacila. Sit sam se navozao, sigurno 2 godine, do jedne kobne veceri kada je zalepio.
Naime, krenuo sam u voznju jedne veceri, osetno je isao bolje, kao nikada, dusu sam mu vadio bukvalno i pod punim pljuskom na Gazeli je krenuo da slabi sve dok se nije culo krrrr. Ustanem, vidim ispao cep za ispustanje ulja, ulje iscurelo, nisam verovao. Znao sam da je zalepio. Rasklopim ga cim sam dosao i imam sta da vidim, zapekao na pesnici, bolcni i klipu i razbio klip, srecom cilindar samo malo zagreban , glava citava... Clip nije mogao da se skine sa pesnice pa je morala brusilica da radi. Tako obeshrabren uzmem skoro sve delove osim auspuha, bobine i dam u oglas, nedugo zatim ih i prodam skoro po slicnoj ceni...
Dugo nisam znao sta da radim, vozio sam Cpi popcorn sa malossi sportom, multivarom, i LV tt-om ali mi je brzo dosadio i odlucio sam da se vratim na Maxa i ponovo ga sredim. Usledila je kupovina novih istih delova i dokupljivanje raynih drugih delova.
Prvo je stigao Naraku komplet, Mf karburator, Stage6 vario, Cdi Mf, bobina Mf, a pazarile su se i nove continental gume.

downloads: 31

downloads: 31

downloads: 31

downloads: 31
Slike prvog sklapanja ne mogu da nadjem, bilo je davno ali cu se potruditi da ih pronadjem.
Skuter se bukvalno preporodio posle radova. Dizna je ostala 76, igla podignuta stepen gore, Kn filter, rolnice 6,5g, centralna S6 medium, kais Mf.
Posle nekog vremena je usledilo i novo hladjenje, odnosno Mf ventilvar.

downloads: 32
Kao i Auspuh Stage6 deep tone. ko ne zna kako izgleda evo i slika.

downloads: 25
Sa ovakvim setupom sam vozio neko vreme uz povremeno kalkulisanje kada je bila smesa u pitanju, rolnice i opruge kvacila. Sit sam se navozao, sigurno 2 godine, do jedne kobne veceri kada je zalepio.
Naime, krenuo sam u voznju jedne veceri, osetno je isao bolje, kao nikada, dusu sam mu vadio bukvalno i pod punim pljuskom na Gazeli je krenuo da slabi sve dok se nije culo krrrr. Ustanem, vidim ispao cep za ispustanje ulja, ulje iscurelo, nisam verovao. Znao sam da je zalepio. Rasklopim ga cim sam dosao i imam sta da vidim, zapekao na pesnici, bolcni i klipu i razbio klip, srecom cilindar samo malo zagreban , glava citava... Clip nije mogao da se skine sa pesnice pa je morala brusilica da radi. Tako obeshrabren uzmem skoro sve delove osim auspuha, bobine i dam u oglas, nedugo zatim ih i prodam skoro po slicnoj ceni...
Dugo nisam znao sta da radim, vozio sam Cpi popcorn sa malossi sportom, multivarom, i LV tt-om ali mi je brzo dosadio i odlucio sam da se vratim na Maxa i ponovo ga sredim. Usledila je kupovina novih istih delova i dokupljivanje raynih drugih delova.
Daki91
15 Apr 2016
Evo i slike nekih delova..
080720152015.jpg (286.9K)
downloads: 32
040720152008.jpg (208.65K)
downloads: 32
120720152027.jpg (282.58K)
downloads: 30
20160316_113147.jpg (1.64MB)
downloads: 31
20160412_115229.jpg (1.33MB)
downloads: 32
20160412_115407.jpg (1.74MB)
downloads: 29
20160412_115500.jpg (1.69MB)
downloads: 30
20160412_115547.jpg (1.95MB)
downloads: 29

downloads: 32

downloads: 32

downloads: 30

downloads: 31

downloads: 32

downloads: 29

downloads: 30

downloads: 29
Daki91
15 Apr 2016
Nakon sklapanja unapred odmascenih i ofarbanih blokova i ubacivanja radilice i svega neophodnog na bloku usledilo je i montiranje Naraku-a. Klip, karike i cilindar nauljeni sa wd 40.
080720152020.jpg (271.51K)
downloads: 27
080720152021.jpg (308.21K)
downloads: 29
20160412_114918.jpg (942.75K)
downloads: 29
Na red dolazi glava koja je naknadno obradjivana na usisnom i izduvnom kanalu kao sto sam i spomenuo. Uzeo sam otisak grla precnika 27mm i preneo na otvor usisa glave koji je bio 21mm, izbrusio i na kraju ispolirao.Tako sam uradio i sa prirubnicom. Na izduvnom kanalu je bio otvor precnika 18,5 i prosiren je na precnik izduvne grane auspuha koja je 23mm. Na kraju sam odlucio da promenim dihtung i da preko vec standardnog prstenastog ubacim i ovaj motoforce-ov malo preradjen kada su u pitanju otvori za brezone jer su kod mene razmaci uzi. Mislim da ce dihtovati vrlo dobro. Slike...
20160412_113351.jpg (1.88MB)
downloads: 31
20160412_113540.jpg (1.47MB)
downloads: 32
20160412_113446.jpg (1.27MB)
downloads: 34
20160412_114903.jpg (1.87MB)
downloads: 29
20160415_144640.jpg (1.78MB)
downloads: 30

downloads: 27

downloads: 29

downloads: 29
Na red dolazi glava koja je naknadno obradjivana na usisnom i izduvnom kanalu kao sto sam i spomenuo. Uzeo sam otisak grla precnika 27mm i preneo na otvor usisa glave koji je bio 21mm, izbrusio i na kraju ispolirao.Tako sam uradio i sa prirubnicom. Na izduvnom kanalu je bio otvor precnika 18,5 i prosiren je na precnik izduvne grane auspuha koja je 23mm. Na kraju sam odlucio da promenim dihtung i da preko vec standardnog prstenastog ubacim i ovaj motoforce-ov malo preradjen kada su u pitanju otvori za brezone jer su kod mene razmaci uzi. Mislim da ce dihtovati vrlo dobro. Slike...

downloads: 31

downloads: 32

downloads: 34

downloads: 29

downloads: 30
Daki91
15 Apr 2016
Ostao sam duzan slike dihtunga auspuha.
20160325_112353.jpg (1.52MB)
downloads: 23
20160325_112408.jpg (1.27MB)
downloads: 25
Kit montiran, na red dolazi bregasta, uzupcivanje i na kraju klackalice ventila, stelovanje zazora...
20160412_115045.jpg (1.83MB)
downloads: 31
20160412_115057.jpg (963.34K)
downloads: 32
Pri montiranju bregaste sam uocio problem. Bregovi na bregastoj su toliko veliki da su udarali u zidove klackalica pa je morao biax da radi
Usledilo je skidanje dijamantskom glodalicom i na kraju brusenje sa smirglom gradacije 100. ispalo je ovako...
20160412_124457.jpg (1.43MB)
downloads: 35
20160412_130555.jpg (1.84MB)
downloads: 34

downloads: 23

downloads: 25
Kit montiran, na red dolazi bregasta, uzupcivanje i na kraju klackalice ventila, stelovanje zazora...

downloads: 31

downloads: 32
Pri montiranju bregaste sam uocio problem. Bregovi na bregastoj su toliko veliki da su udarali u zidove klackalica pa je morao biax da radi


downloads: 35

downloads: 34
Razredni
15 Apr 2016
Odlicno, super izgleda za sada. Koliki su precnici ventila i koliki je lift na bregovima?
Daki91
15 Apr 2016
Hvala Aco
Nisam siguran, ne bih po secanju... Negde sam subler zagubio. cim nadjem premericu.

Daki91
15 Apr 2016
Izvinjavam se, imao sam gresku, zaboravio sam da napomenem. precnik otvora na grlu je 27mm, a ne 24 kao sto sam pisao...
