Lauda, on 04 July 2016 - 23:19, said:
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/profile/default_large.png)
#121
Posted 04 July 2016 - 23:21
#122
Posted 05 July 2016 - 00:08
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ovde se vide naznake pohabanosti zidova variomata, ovaj donji nema pravi ugao i ako je se lose vidi na slici.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Kada se zid podere u srednjem delu i klizaci zveckaju....
Jeste gledali bolcnu u odnosu na cauru?
Sent from my GT-I9192
#123
Posted 05 July 2016 - 09:43
#124
Posted 05 July 2016 - 10:17
#126
Posted 05 July 2016 - 10:33
ima zracnost unutra van isto tak i gore dolje..vrti se na uljnom filmu izmedju lezaja i dosjeda na radilici..da nema lufta zacvikala bi cim bi se masina zagrijala.
#127
Posted 05 July 2016 - 14:24
#128
Posted 05 July 2016 - 14:58
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
premala je to kilometraza da bi radilica ili lezajevi dali svoje,a izmedju ostalog curil bi semering na radilici uz pratece zvukove..
videl sam jos prije nekog x8 400 sa 160 000 km.
uz redovite servise,taj blok je nepoderiv,zato piaggio nema u ponudi za kupit novih lezajeva.
#129
Posted 05 July 2016 - 21:37
#132
Posted 10 July 2016 - 17:26
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ok je to potrosnja, toliko nekome trosi 50cc skuter!
Sent from my GT-I9192
#133
Posted 10 July 2016 - 17:32
Ali ok je to...
#134
Posted 02 August 2016 - 20:13
Danas izmerio potrosnju i prijatno se iznenadio,na 100 km,uglavnom voznje pod malim gasom,ne vise od 60 na sat trosi 3,8l
Da napomenem da je to voznja varosici gde bukvalno nema stajanja
#135
Posted 02 August 2016 - 20:22
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Sreca pa kod injectiona je to u velikoj mjeri ujednaceno i zna se sta se moze ocekivati na odredjenim brzinama. Zato se i moze ocitati trenutna potrosnja preko dijagnostike jer ima jasno definiran tajming ubrizgavanja, senzor broja okretaja i otvorenosti leptira gasa.
Dok kod karburatora potrosnje variraju po 5 litara vise od prosjeka, naravno kad je lose podesen, a nema ecu-a da kaze "e neces nalivati"
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#136
Posted 02 August 2016 - 23:29
Znam za starijeg atlantica da je karb
#137
Posted 03 August 2016 - 09:25
nexus ima board computer na tabli tak da se prosjecna ko i trenutna potrosnja mogu vidjet momentalno.
#138
Posted 03 August 2016 - 14:27
#139
Posted 30 January 2017 - 16:18
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Imao sam problem sa tablicama,tacnije neko jutro krenem na posao,i slucajno pogledam zadnji deo kad ono nema tablice....
Tu krecem da psujem,reko gde bas meni da skine neko tablice pored 5 motora,koliko ih ima ispred zgrade,tacno se videlo da je neko iscupao sa sve ramom za tablicu...
Odmah sam otisao do policijske stanice,prijavio,dobio potrvrdu,i tek danas sam otisao po druge tablice i saobracajnu,sve skupa me je izaslo oko 3500din,malo li je?
Nista nije specijalno menjano na nexusu,sediste je trenutno na tapaciranju jer je poceo da se cepa sundjer i ruzno izgleda,da dodam i da treba da resim problem zvecanja u varijatoru al to kad se vreme malo prolepsa
#140
Posted 30 January 2017 - 23:48
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users