

#61
Posted 06 June 2016 - 22:23
#62
Posted 07 June 2016 - 09:40
bojan681, on 06 June 2016 - 21:59, said:
A maxi skuteri su po meni za gradske guzve i prevoz od tacke a do tacke b i po meni do 5l je prihvatljiva potrosnja, sve preko toga je po meni mnogo jer ne nudi neke performanse a odrices se mnogo pogodnosti koje imas kolima a ista potrosnja..
Sent from my iPhone using Tapatalk
#63
Posted 07 June 2016 - 09:41
Svi mi volimo naše male turpije ali bilo kakvo poređenje je bespredmetno...i 500cc maxi skuter ide sasvim solidno, nije trkalica ali imaš sigurnih i zdravih 40 konja pod dupetom...
#64
Posted 07 June 2016 - 09:45
Lauda, on 06 June 2016 - 22:15, said:
Nego, mene vise interesuju utisci iz voznje Sikii? Hoce li biti neki snimak?
Jedina ako mogu da nazovem mana jeste provlacenje koje je malo teze
Snage ima na pretek,na svim otklonima gasa,do 140 koliko sam ga ja vozio stize veoma brzo
Bice bice neki video u skorije vreme,samo da smislim gde da stavim telefon jer mi se nesto ne vozi sa telefonom u ruci
Edited by Sikii, 07 June 2016 - 09:45.
#65
Posted 07 June 2016 - 09:46
Sent from my C5503 using Tapatalk
#66
Posted 07 June 2016 - 10:01
Lauda, on 07 June 2016 - 09:46, said:
Sent from my C5503 using Tapatalk
Slozio bih se da je sportski polozaj i da je najveci akcenat tj opterecenje je na rukama,e sad videcemo kako ce to biti na nekim duzim turama
#67
Posted 07 June 2016 - 13:57

Nije neki kvalitet videa al dobro

#68
Posted 07 June 2016 - 19:35
Sent from my D6603 using Tapatalk
#70
Posted 07 June 2016 - 21:42
#71
Posted 07 June 2016 - 22:21
Tako je i sa 500ccm, dakle ima potencijala.
Moja prva voznjica sa 500 je bila ovakva, kazaljka na blizu fulla, pokusao izmedju auta ali sam odmah odustao. Malo propuhao nakucao onaj cajger na 180 i vratio se sa pola rezervara. I jos me namazala yamaha t max. sa dvojicom, nisam ih mogao obici do 80kmh.
Od tad T-max na maxxx, kad sam vidio da rodjo blanja pod normalno to je to.
#72
Posted 07 June 2016 - 22:27
dajteh, on 07 June 2016 - 22:21, said:
Tako je i sa 500ccm, dakle ima potencijala.
Moja prva voznjica sa 500 je bila ovakva, kazaljka na blizu fulla, pokusao izmedju auta ali sam odmah odustao. Malo propuhao nakucao onaj cajger na 180 i vratio se sa pola rezervara. I jos me namazala yamaha t max. sa dvojicom, nisam ih mogao obici do 80kmh.
Od tad T-max na maxxx, kad sam vidio da rodjo blanja pod normalno to je to.
#73
Posted 07 June 2016 - 23:22
Te 500ke mislim da su zapravo 460 kubika, verovatno ima dovoljno snage za pocetak. Provozaj se jos malo po gradu pa proveri opet kolika je potrosnja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#74
Posted 08 June 2016 - 01:51

Sent from my D6603 using Tapatalk
#75
Posted 08 June 2016 - 08:59
bojan681, on 07 June 2016 - 23:22, said:
Te 500ke mislim da su zapravo 460 kubika, verovatno ima dovoljno snage za pocetak. Provozaj se jos malo po gradu pa proveri opet kolika je potrosnja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da,da do 2005 og je ja mislim 460cc a ovi noviji su 490 ako se ne varam
#76
Posted 08 June 2016 - 09:01
Anabellas, on 08 June 2016 - 01:51, said:

Sent from my D6603 using Tapatalk

Sto se varia tice,nisam jos razmisljao o tome,plan mi je da nista "ne budzim"
#77
Posted 08 June 2016 - 09:48
#78
Posted 08 June 2016 - 11:21
#79
Posted 11 June 2016 - 17:23
namjena tih motora nije gradska nego medjugradska i duza voznja,vario je koncipiran turerski..
dakle bit je da se na normalnim putnim brzinama okretaji spuste sto nize a s tim dobije na ekonomicnosti i ugodnosti voznje..
master masina sa tuning variomatom je drugi skuter kak dobro ide i kolko mu to znaci..vise nego na icem do sad kaj sam probal i vozil..pogotovo ako se da malo vise para i uzme j.costa vario..
sa polini variom vrti oko 6500 okretaja kroz ubrzanjapolozaj sjedenja je ko i na svakom skuteru,iako sic je prostran ali nije udoban,prije me na njemu zaboli dupe nego na dragsteru koi ima dosta manji i ravan sic.
sci nexusi imaju 460cc motor bez obzira na godinu.
#80
Posted 11 June 2016 - 19:43
steeef, on 11 June 2016 - 17:23, said:
namjena tih motora nije gradska nego medjugradska i duza voznja,vario je koncipiran turerski..
dakle bit je da se na normalnim putnim brzinama okretaji spuste sto nize a s tim dobije na ekonomicnosti i ugodnosti voznje..
master masina sa tuning variomatom je drugi skuter kak dobro ide i kolko mu to znaci..vise nego na icem do sad kaj sam probal i vozil..pogotovo ako se da malo vise para i uzme j.costa vario..
sa polini variom vrti oko 6500 okretaja kroz ubrzanjapolozaj sjedenja je ko i na svakom skuteru,iako sic je prostran ali nije udoban,prije me na njemu zaboli dupe nego na dragsteru koi ima dosta manji i ravan sic.
sci nexusi imaju 460cc motor bez obzira na godinu.
E sad me zanima da li bi se potrosnja nesto promenila?
Da,da meni u saobracajnoj pise 459cc ali to je to uglavnom
Ja sam procitao da stariji nexusi imaju 460 a noviji model 493cc valjda
Sta mislis o potrosnji od 6,7l?
Edited by Sikii, 11 June 2016 - 19:44.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users