Ne naprotiv, naopkao.. kada je motor vruć, tipa vozio si do trgovine i stao, čok se vratio na otvoreno za recimo 3min. Ti si izašao iz trgovine za 15min, napolju je 30C, motor je još uvek topao, dok automatski čok bombarduje gorivom kao da je hladan..
Kada odvrneš ručicu gasa jednostavno popraviš količinu vazduha i zato upali...
Rešenje je da se poradi na čoku, imaš na bimetalu visinu igle da podešavaš, tako što uvrćeš plastičnu platformu čoka u telo ili izvrćeš (nisam siguran da li ima na svim modelima, trebala bi se nazirati sitna loza navoja u plastičnom telu). Druga varijanta je da se smanji čok dizna, a poslednja da se smanji i pilotka..
E sad nebitne su to sitnice sve ukoliko ti je u toplom stadijumu sve ok. Malo odvrni gas, dodaj vazduha kada je topao i kraj.
2
Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning
Started by mrgood, May 09 2016 07:43 PM
601 replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users