Ne naprotiv, naopkao.. kada je motor vruć, tipa vozio si do trgovine i stao, čok se vratio na otvoreno za recimo 3min. Ti si izašao iz trgovine za 15min, napolju je 30C, motor je još uvek topao, dok automatski čok bombarduje gorivom kao da je hladan..
Kada odvrneš ručicu gasa jednostavno popraviš količinu vazduha i zato upali...
Rešenje je da se poradi na čoku, imaš na bimetalu visinu igle da podešavaš, tako što uvrćeš plastičnu platformu čoka u telo ili izvrćeš (nisam siguran da li ima na svim modelima, trebala bi se nazirati sitna loza navoja u plastičnom telu). Druga varijanta je da se smanji čok dizna, a poslednja da se smanji i pilotka..
E sad nebitne su to sitnice sve ukoliko ti je u toplom stadijumu sve ok. Malo odvrni gas, dodaj vazduha kada je topao i kraj.
2
Peugeot Elyseo 50cc 2T - tuning
Started by mrgood, May 09 2016 07:43 PM
606 replies to this topic
#601
Posted 27 August 2023 - 08:07
#603
Posted 26 June 2024 - 14:07
Pojavio se problem što skuter najčešće ne pali od prve kada je hladan. Ovo je prisutno otkad sam zamijenio kinesku kopiju karburatora sa original Dellorto 17.5. Ne znam da li je problem u čoku, jer ja ga palim na način da prstom malo zatvorim dovod zraka i on onda upali na drugu-treću kurblu. Ako to ne napravim najčešće treba i do 10 puta zakurblati da bi upalio. Međutim, kada upali nakon par sekundi čujem da se dignu obrtaji što znači da čok radi, ali kao da "kasni" sa tim radom.
Jel zna netko gdje je problem?
Jel zna netko gdje je problem?
#604
Posted 26 June 2024 - 17:18
Može taj čok da se podesi, ima na telu tanke zavoje pa odigni malo celo telo da igla kasnije zatvori..
A može biti problem i u nivou goriva u lončetu, možda malo da odigneš limić na igličastom ventilu da kasnije zatvara...
A može biti problem i u nivou goriva u lončetu, možda malo da odigneš limić na igličastom ventilu da kasnije zatvara...
#605
Posted 27 June 2024 - 11:39
Ma da, jasno je meni da se čok može štelati, ali zašto on ne pali odmah a skuter vozim svaki dan? Jasno mi je da kada skuter stoji da ne želi odmah upaliti, ali ja recimo u 8h dođem na posao i u 4 popodne kada odlazim sa posla ja moram minimalno 6-7 puta zakurblati da bi on upalio.
Jel to do ovoga što kažeš, nivo goriva u čašici?
Moguće, ali ovo je original dellorto po kojem ja nisam ništa čačkao nikad.
Jel to do ovoga što kažeš, nivo goriva u čašici?
Moguće, ali ovo je original dellorto po kojem ja nisam ništa čačkao nikad.
Edited by mrgood, 27 June 2024 - 11:40.
#606
Posted 28 June 2024 - 10:38
Ok ok ali svakako proveri podešavanje, može biti i presiromašan na pilotki, može biti i neki mali falš vazduh prirubnica, zaptivka, semering radilice.. sve to unese ekstra vazduh koga je za idle mnogo..
#607
Posted 05 July 2024 - 10:06
Ajde baš ću sve to pregledati pa javim ako nešto otkrijem.
Edited by mrgood, 05 July 2024 - 10:06.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users