#1
Posted 15 May 2016 - 12:53
skuter u dobrom stanju,orginqal boja i naljepnice kae dosta rijetko nać danas..
kupljen kompletan x9 250 evolution karamboliran,kao donor vitalnih organa..mašina ima malo manje 16tkm..
za početak ide gore samo mašina,ali još su u planu nove gume,felge pjeskarit i plastificirat i još neke sitnice,koso tabla za runnera,novi stražnji amortizeri,sbk carbon auspuh itd..
setap bude skoro serijski..
polini speed control varomat,zuti malossi federi kuplunga i sbk carbon..
prednji braking wave disk,poklopci zmigavaca i stopa od starijeg modela,manji zaobljeni i lagano zatamnjeni..
#3
Posted 18 May 2016 - 22:17
skinut i nosač motora zbog reparacije..
na 250 mašini vodena lagano slini tak da bude se i ona reparirala..stražnje pločice su potreošene pa se budu i one zamjenile..
došo danas na slaganje i jedan st 125 2009.g
na njega ide ova mašina 200 koja je skinuta sa runnera na koi ide 250 mašina..
a evo i zašto
#4
Posted 19 May 2016 - 07:37
#5
Posted 19 May 2016 - 11:03
#6
Posted 19 May 2016 - 14:02
#7
Posted 19 May 2016 - 14:12
Neminovno je da ce doci do prevelikog ispiranja gasova iz cilindra i pregrevanja.. na duze staze neminovno je topljenje klipa ili izgaranje izduvnog ventila.
Ja jedva cekam da vidim postupak swap-a, veoma je zanimljivo obzirom da nam pia pruza takve mogucnosti. Svidja mi se taj novi tip 125 lc (quasar), video sam da malossi ima cilindar od 75,5mm sa glavom i ostrom bregastom, elektronikom... 23ks
A naravno i mogucnosti nabacivanja pia bb cilindara...
Jos jednom hvala za slike!
#8
Posted 19 May 2016 - 18:17
125 150 180 i 200 su leader agregati..
a 250/300 quasar..
na 125 ide max 218 kit sa 75.5 klipom..
da,ima kiteva al su skupi brutalno haha
#9
Posted 19 May 2016 - 18:38
Ja vise ne znam kako ih oznacavaju, dal LEM ili I-GET?..
Znam da je max 218ccm zbog kraceg hoda radilice, al taj isti cilindar i glava idu na quasar, a znaci blok masine nije isti...
#10
Posted 19 May 2016 - 18:49
ide kit samo za leadere,zbog kraceg hoda radilice,nizi su cilindri na leaderu nego quasaru..
isto tak kit za 300 ne ide na 250 masinu,jer 300 ima 63mm hod i 16mm bolcnu klioa dok 250 ima 60mm hod i 15 mm bolcnu klipa..
leaderi imaju 48mm hod radilice
#11
Posted 19 May 2016 - 18:52
#12
Posted 19 May 2016 - 20:30
#13
Posted 19 May 2016 - 21:50
danas skinuto deklo da vidimo prijenos,sutra dolazi vodena pumpa pa se budem s tim bavil..
sve je uredno,samo klizaci i rolice losiji,al to nije ni bitno posto gore ide polini vario..
evo par masina,jos je jedna na stolu kompletna u dijelovima
a ovaj sa pokojnom masinom vec ima na sebi druguima,200 cc
#16
Posted 23 May 2016 - 08:30
Stef zapoceo si lavinu swapova, do kraja 2016 ce bit rjetkost nac vxra sa 200 masinom hhh
Sent from my D6603 using Tapatalk
#17
Posted 23 May 2016 - 09:28
samo quasari dolaze u obzir
#18
Posted 23 May 2016 - 23:39
preštelani ventili (usisni bili između 0.15 i 0.20 a ispušni između 0.20 i 0.25, naštelano na 0.10 i 0.15 kak to mora i bit)
još trebam ulje u getribi zamjenit i mašina ide sutra (tj danas ) na skuter...
ubačen novi centralni feder,ali stavili smo i polutke od novijih modela (imaju bolji kut otvaranja),aluminijske i malo lakše od ovih koje su bile gore..
#19
Posted 25 May 2016 - 23:44
skoro sam pal u dvorištu kad sam krenul i navinul gas,skuter bacio prednji točak u zrak a mene iz sedla haha
nosač motora repariran i ubačen,mašina isto tak..
malo se trebalo turpijat po support armu da bi sjel ovaj od vx 125 na quasar blok..
gornji je od quasar bloka,a donji od vx 125,kojeg sam kasapil
pa sam uspoređival grane sa ledaer 125 i 200 mašina..
ova na 125 izgleda smiješno tanka...unutarnji fi na ulazu je 23.5mm dok je na ovoj od 200 ulaz 29mm
#20
Posted 26 May 2016 - 10:21
Do sad sve koje sam probao su bile kao mrtvacnica, dok se zavrti prosla baba s kolacima.
PS on cuka zbog malog zadnjeg kotaceca jer je štok za tu masinu 140/60-14
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users