

Keeway F-act 70 - Vladimir
#101
Posted 25 August 2016 - 20:04
#102
Posted 25 August 2016 - 23:52
#103
Posted 25 August 2016 - 23:57
#104
Posted 26 August 2016 - 06:15

Evo primer za stok cilindar, meni se vrednosti poklapaju sa mojim trekom kako sam i probao. Vozio sam i replicu na stok cilindru, poklapaju se obrtaji.

Minareli/kina ima malko kraci hod radilice, vrednosti za sam cilindar su dosta slicne. PROBAJ.
#105
Posted 26 August 2016 - 06:47
još jednom se pokazalo da su oštri auspusi, ustvari oštri samo za kikiriki cilindre,
svi koji imaju veću temperaturu paljenja, veći stepen kompresije, veći ugao izduvnog kanala postaju drugačiji, čak mnogo više drugačiji nego što obrazac za kalkulaciju rezonantne dužine kazuje...
i još jedna situacija gde dupli protivkonus nije potreban
ok onda šteluj na 12000 jer je tu centralni powerband
#106
Posted 26 August 2016 - 11:45
#107
Posted 26 August 2016 - 15:03
#108
Posted 30 August 2016 - 17:59
E sad kada idem 45-50 po GPS i kada ga zavrnem uopste neam ono da povuce naglo da cimne bar malo, i do 45 mi obrtaji miruju kako treba na 55 vec je na 12 300 rpm, e sad posto je crvena opruga ja mislim da ona malo tu pravi problem da treba meksa ali imam samo bijelu i torsion... Moram uzeti zutu.
#109
Posted 18 September 2016 - 09:29
Rijesio sam se stage6 pro replice sto se tice rezone, pogodio sam ga tacno kako je Aca rekao, i sa crvenom oprugom je najlinearnije ubrzanje da ne preskace obrtaje, postavicu video na you tube pa cu vam poslati da vidite, sa 4.5 rolnicama
#110
Posted 06 August 2018 - 23:07
Izvinjavam se zbog neaktivnosti na forumu, imao sam mnogo obaveza i nisam se bavio skuterom..
Skoro sam imao veliki problem.. Nisam se dugo vozao i hocu ja da se provozam do grada. Sjeo na motor, upalio i lagano do grada. Kad na ulazu u grad ugasi se otisla mi svjecica u pitanju je bila NGK 9, nazovem ja druga da mi donese svjecicu posto nase benziske pumpe jedva imaju svjecicu za trimer.. I na zalost imao samo DENSO 22.. Ali hajd reko samo da dodjem kuci pa cu nabaviti i krenem ti ja kuci lagano sve i posle mozda 10-ak kilometara motor pocinje da gubi snagu malo neko pucketanje i ugasi se. Prvo sto mi je palo na pamet da je progorio klip. Skinem ja svjecicu i pomocu blica klip citav ali nema kompresije.. I ja reko vjerovatno zalijepila karika. Nazovem druga odsljepa me kuci i posle 2 dana hajd reko da rasklopim da vidim sta se desava. Medjutim kad sam skinuo cilindar imao sam sta i da vidimm.. havarija.. Ispalo je nekoliko igli iz iglicastog lezaja i napravilo problem..
Zanima me da li se ovdje moze sta uraditi ili na zalost MK2 mora u kantu..
#111
Posted 06 August 2018 - 23:12
Attached Files
#112
Posted 07 August 2018 - 06:33
I obavezno dobro izperi blokove i prostor oko radilice od đubreta, ili i njih rasklopi i prekontroliši ležajeve i izperi ako misliš pravi posao da uradiš...
#113
Posted 07 August 2018 - 08:42

#114
Posted 07 August 2018 - 08:54
#115
Posted 08 August 2018 - 07:10
#116
Posted 08 August 2018 - 08:39
Sent from my Smartphone_6.1 using Tapatalk
#117
Posted 08 August 2018 - 11:11
Vladimir, on 07 August 2018 - 08:42, said:

99% da je iglicasti lezaj crkao onog trenutka kada te je i svecica izdala, obicno se prvo otkine parcence kaveza i u radu zavari izmedju dve elektrode na svecici pa tada ostanes u voznji i bez varnice...
Cilindar stvrno mozes spasiti vodobrusnim papirom fine gradacije, polako, strpljivo, samo ta mesta gde je nanesen aluminujum od klipa. Kako ti je i Vlajco predlozio, ukoliko nemas pri sebi precizne instrumente koji mere u 1/100mm, strugar neka premeri cilindar posle smirglanja, onda ces znati koju meru klipa kupujes onako kako ti je Mario i opisao.
#118
Posted 08 August 2018 - 16:06
Ali me brine sto ima resova po cilindru nije to nista ali ovaj je veliki..

#119
Posted 08 August 2018 - 16:36
Sent from my Smartphone_6.1 using Tapatalk
Edited by vlayco, 08 August 2018 - 16:36.
#120
Posted 08 August 2018 - 17:00


11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users