

Keeway F-act 70 - Vladimir
#81
Posted 21 August 2016 - 14:07
Da ima optimalno podesen prijenos, manje bi ga izvrtio od okretaja gdje je najveca snaga.
#82
Posted 21 August 2016 - 16:40
#83
Posted 21 August 2016 - 18:13
#84
Posted 21 August 2016 - 18:43
Ja sam sa kinezom izvukao 107 gps -a sa 33% prenosa na 12000 obrtaja... mislim imao sam i cilindar i spuh i palenje i karb za te obrtaje..
#85
Posted 21 August 2016 - 19:29
#86
Posted 21 August 2016 - 19:54
Najbolje prolaziš sa C16 Yasuni-jem, to je deljenje za oko 10500-11000, dobar powerband i kvalitetan auspuh... zaboravi ove stejdž majmunarije, to je sve čelik lošeg sastava, loš lak, slabi brezoni.. sve brzo puca i rđa..
#87
Posted 21 August 2016 - 19:57
#88
Posted 22 August 2016 - 02:15
#89
Posted 22 August 2016 - 11:45
A ja sam trazio yasuni C16 ili C20 ali ovdje kod nas nisam mogao da nadjem nikako jer to kod nas slabo da neko ima i kada sam uzimao replicu nisam imao dovoljno para da bi platio yasuni C16 220e i na kraju sam uzeo replicu...
A volio bih kada bi mogao da nadjem negdje C16 ili C20 yasuni ali bi i naravno kupio drugo paljenje da ne bi sa ovim napravio havariju...
#90
Posted 22 August 2016 - 18:18
#91
Posted 22 August 2016 - 18:43
#92
Posted 23 August 2016 - 17:33
Sad sam probao da stavim onaj torsion controler na crvenu centralnu samim tim ona je postala jos cvrsca i izgubio sam na krajnjoj jedno 5 km/h rolnice nista nisam dirao jel to znaci da je pretvrdo tako?
I za koliko para se moze tamo kod vas Aco naci kakav rotor i C20?
#93
Posted 23 August 2016 - 17:42
#94
Posted 23 August 2016 - 18:18
Innerrotora i yasunija generalno nema u Srbiji da se kupe novi. Polovnih bude po jedan komad godisnje i to kada naleti odmah se kupije...
Cene variraju ali neka zlatna sredina je oko polovine od novih proizvoda.
#95
Posted 23 August 2016 - 18:21
A akd stavim crvenu samo bez torsiona krajnja dobra ne gubi i kad ides 40-50 i kad zavrnes odmah povuce.
#96
Posted 23 August 2016 - 18:27
Sve je stvar probe, moras probati i jednu i drugu krajnost da bi dosao do zakljucka sta ti najvise odgovara, isto je i sa tezinom rolnica, isto i sa diznama kad se steluje karburator, ne mozes nista napamet, samo sistemska proba.
#97
Posted 23 August 2016 - 19:15
#98
Posted 25 August 2016 - 18:34
Posto je sad kod mene kratki prenos jos i normalno je da vise seta obrtaje nego sa produzenim, ja kada krenem drzi 11 300 rpm do 60 onda krece da ih podize na 80 je vec na 12 000 rpm a crvena je opruga?
#99
Posted 25 August 2016 - 19:45
E sad, posto imas snage u rezervi, trebalo bi jos malo da olaksas rolnice, da ti medjuubrzanje bjde na sto blizim obrtajima od krajnje brzine, recimo, ako na krajnjoj izvrti 12500 obrtaja onda podesi medjuubrzanje na 12000 ili nesto slicno, to se oseti gde je najjaci ili prosto, premeri stopericom predjeni put, recimo odavebres neki pravac od 200 metara, premeris i markiras i svaki put kada stelujes tezinu rolnica premeri stopericom taj predjeni put. Najbolje vreme (najmanje sekundi) ce biti najbolja postavka prenosa.
Dakle, jos uvek ti nije podesen prenos idealno, a i nemas sve komponente da bi iskoristio maximalni potencijal agregata, da bi vrteo 12000 non stop bez problema...
Produzenje prenosa ce doneti vecu krajnju brzinu za manje obrtaja motora, i sa produzenjem prenosa mozes da osetis rast obrtaja kao i sada ako prenos ne bude adekvatno podesen.
Ali svakako, sa produzenjem prenosa motoru ce biti teze da izgura iste obrtaje a moras voditi racuna da produzenje ne bude previse veliko, da ne dodjes u situaciju da zbog produzenja prenosnog odnosa auspuh ispadne iz powerbanda, pa recimo ta replica koja nema snage ispod nekih odredjenih obrtaja, nece vise biti upotrebljiva.
Crvena opruga je najtvrdja. Ne bitno koja je boja, uloga opruge je da se suprotstavi snazi motora da bi variomat "menjao brzine" na uvek istim obrtajima. Dakle za slabije agregate ide meksa opruga, za vecu snagu ide tvrdja. Ali kada se prenos zavrsi i remen izadje do vrha, tada su remenice skroz rasirene i opruga skroz sabijena pa ona nema nikakve veze sa porastom broja obrtaja na krajnjoj brzini.
Medjutim, ako imas konstantni porast obrtaja kroz ubrzanje, to znaci da ti je opruga pretvrda za trenutni setup agragata, to je ono kad motor krece sa recimo 9000 rpm i kako ubrzavas, za svakih 10km/h obrtaji rastu za 100-200 obrtaja pa na kraju odu u nebesa... nasuprot tome, premekana centralna opruga ce praviti los start, premali broj obrtaja i zbog male sile da se odupre snazi motora, variomat ce previse brzo "prebacivati u vislje brzine" pa ce obrtaji kroz ubrzanje opadati...
Postoji mogucnost da remen ne izlazi do vrha variomata, moguce da je ova crvena jednostavno pretvrda, ili predugacka ako si dodavao tc, pa jednostavno remenice se ne otvore do kraja, i u tom trenutku opet prenos zavrsava, ali sada ranije jer nije iskoriscen potencijal variomata do ivice, i obrtaji opet pocinju da rastu. To mozes proveriti obelezavanjem variomata markerom, pa posle voznje do kranje brzine, kada skines deklu videces koliko je markera obrisano i znaces koliko remen izlazi do vrha variomata, a shodno tome i da li je ova trenutna opruga odgovarajuca za tvoj setup.
Nije uopste prosto, dosao si do trenutka kada treba ispostovati setup do tancnina ali i nastaviti ulaganje, mora sve biti tip top sa komponentama bas za taj setup. Fali innerrotor i neko produzenje prenosa 20-30%!
#100
Posted 25 August 2016 - 19:56
To znači da treba da naciljaš da ti obrtaji međuubrzanja daju najbolju akceleraciju, ova teorija koju Aca sprovodi stoji, ali ne na prenosu koji je 30% kraći od snage agregata...
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users