Jump to content


Keeway F-act 70 - Vladimir


143 replies to this topic

#81 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 August 2016 - 14:07

Dodao bih da najveca snaga u ovom slucaju moze biti i nize smjestena, posto ima kratak prijenos pa ga mnogo izvrti onda.

Da ima optimalno podesen prijenos, manje bi ga izvrtio od okretaja gdje je najveca snaga.

#82 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 August 2016 - 16:40

Tačno je, powerband će biti dosta niže samo nema prenosa, međutim gornji spektar se značajno produžio zbog visokog ugla izduva i velikog stepena kompresije

#83 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 21 August 2016 - 18:13

Za magnet se bojim to znam on do 11 000 rpm kapak gore je sve rizicnom, e sad znaci da pokusam da upakujem lakse rolnice da mu podignem obrtaje da probam ili kao sto je Dajteh rekao i Mario?

#84 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 August 2016 - 18:43

Moraš prvo produžiti kina prenos, recimo malossi primar ti je +25%, ili neki sekundar da što manje zviždi...

Ja sam sa kinezom izvukao 107 gps -a sa 33% prenosa na 12000 obrtaja... mislim imao sam i cilindar i spuh i palenje i karb za te obrtaje..

#85 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 21 August 2016 - 19:29

Mislio sam sada da uzmem prenos da produzim, samo ne znam sta je najbolje da uzmem a R1200 trazim vec odavno nmg da ga nadjem.

#86 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 August 2016 - 19:54

Ne moraš R1200 možeš i C20 Yasuni, malossi primar 25% produžuje i najmanje se čuje, mada ne moraš ti sada pucati na 12, za to ti treba varijabilno paljenje već i komplet magnet namotaji koji to mogu da nose..

Najbolje prolaziš sa C16 Yasuni-jem, to je deljenje za oko 10500-11000, dobar powerband i kvalitetan auspuh... zaboravi ove stejdž majmunarije, to je sve čelik lošeg sastava, loš lak, slabi brezoni.. sve brzo puca i rđa..

#87 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 August 2016 - 19:57

Ovu temu pročitaj polako od početka

http://forum.pyrothe...0-KeeWay-Matrix

#88 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 22 August 2016 - 02:15

Koliko para toliko muzike. Ja vec cetvrti put varim nosac na donjem vijku. Cak sam pravio nosace i od lima 3mm i opet je pukao od vibracija. A bilo je i pucanje brezona naravno. Zato Yasuni ima one mesingane zute varove ili od cega su vec koji su elasticniji i lakse podnose vibracije. Ali zato kupis ga jednom i zavrsio si tu pricu za sva vremena.

#89 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 22 August 2016 - 11:45

Hvalaa Mario citao sam ja ovu temu vec 3-4 puta, Keta u pravu si i meni je TT pukao skroz.

A ja sam trazio yasuni C16 ili C20 ali ovdje kod nas nisam mogao da nadjem nikako jer to kod nas slabo da neko ima i kada sam uzimao replicu nisam imao dovoljno para da bi platio yasuni C16 220e i na kraju sam uzeo replicu...
A volio bih kada bi mogao da nadjem negdje C16 ili C20 yasuni ali bi i naravno kupio drugo paljenje da ne bi sa ovim napravio havariju...

#90 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 22 August 2016 - 18:18

Poprilicno su na ceni i zato vecina nas tunera se opredeljuje za jeftinije varijante rezona pa zato vlasnici prodavnica moto delova ih ne drzi na lageru jer stoje godinama u radnji sa zarobljenim kesom, nego vecina ide na onu kombinaciju ti porucis, oni poruce po vp ceni, tebi prodaju po mp ceni, ograde se malo i tako u krug. Tako posluje vecina prodavaca. Napune radnju filterima, remenima, rolnicama itd (cast izuzecima u par prodavnica u BG-u) i sve ide preko porudzbine, ali sta da se radi, treba razumeti i te ljude.

#91 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 August 2016 - 18:43

Tacno, jer malo ko ima i zeli da zarobi 3000 eura u prodavnici samo za 8 auspuha, ali zato postoji forum, pa se mi tuneri ispomazemo.

#92 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 23 August 2016 - 17:33

Upravo tako...
Sad sam probao da stavim onaj torsion controler na crvenu centralnu samim tim ona je postala jos cvrsca i izgubio sam na krajnjoj jedno 5 km/h rolnice nista nisam dirao jel to znaci da je pretvrdo tako?

I za koliko para se moze tamo kod vas Aco naci kakav rotor i C20?

#93 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 23 August 2016 - 17:42

Cim si izgubio krajnu da.

#94 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 August 2016 - 18:18

Da to znaci da probas tc sa malo meksom oprugom, recimo sa zutom.

Innerrotora i yasunija generalno nema u Srbiji da se kupe novi. Polovnih bude po jedan komad godisnje i to kada naleti odmah se kupije...
Cene variraju ali neka zlatna sredina je oko polovine od novih proizvoda.

#95 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 23 August 2016 - 18:21

Ma polovno ja i ganjam ako bi mogao da nadjem nesto

A akd stavim crvenu samo bez torsiona krajnja dobra ne gubi i kad ides 40-50 i kad zavrnes odmah povuce.

#96 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 August 2016 - 18:27

Pa ok, mozes voziti samo crvenu. Problem je sto te komponente traju kratko, recimo tvrde centralne se sabiju od temperature posle jedne dobre sezone i obavezno pojedu remen brze od ovih malo meksih opruga. Torsion control cuva oprugu a i remen, smanjuje trenje.

Sve je stvar probe, moras probati i jednu i drugu krajnost da bi dosao do zakljucka sta ti najvise odgovara, isto je i sa tezinom rolnica, isto i sa diznama kad se steluje karburator, ne mozes nista napamet, samo sistemska proba.

#97 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 23 August 2016 - 19:15

Probacu zutu sa torsionom, ja mislim da ce ona da bude top, samo mzd malo start da se izgubi

#98 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 25 August 2016 - 18:34

Da vas pitam,
Posto je sad kod mene kratki prenos jos i normalno je da vise seta obrtaje nego sa produzenim, ja kada krenem drzi 11 300 rpm do 60 onda krece da ih podize na 80 je vec na 12 000 rpm a crvena je opruga?

#99 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 August 2016 - 19:45

To znaci da medjuubrzanje-variomatski prenos radi na 11300 obrtaja i kad ase prenos zavrsi (remen izadje do vrha) motor ima jos snage i nastavlja da podize obrtaje i naravno brzinu...

E sad, posto imas snage u rezervi, trebalo bi jos malo da olaksas rolnice, da ti medjuubrzanje bjde na sto blizim obrtajima od krajnje brzine, recimo, ako na krajnjoj izvrti 12500 obrtaja onda podesi medjuubrzanje na 12000 ili nesto slicno, to se oseti gde je najjaci ili prosto, premeri stopericom predjeni put, recimo odavebres neki pravac od 200 metara, premeris i markiras i svaki put kada stelujes tezinu rolnica premeri stopericom taj predjeni put. Najbolje vreme (najmanje sekundi) ce biti najbolja postavka prenosa.

Dakle, jos uvek ti nije podesen prenos idealno, a i nemas sve komponente da bi iskoristio maximalni potencijal agregata, da bi vrteo 12000 non stop bez problema...

Produzenje prenosa ce doneti vecu krajnju brzinu za manje obrtaja motora, i sa produzenjem prenosa mozes da osetis rast obrtaja kao i sada ako prenos ne bude adekvatno podesen.
Ali svakako, sa produzenjem prenosa motoru ce biti teze da izgura iste obrtaje a moras voditi racuna da produzenje ne bude previse veliko, da ne dodjes u situaciju da zbog produzenja prenosnog odnosa auspuh ispadne iz powerbanda, pa recimo ta replica koja nema snage ispod nekih odredjenih obrtaja, nece vise biti upotrebljiva.

Crvena opruga je najtvrdja. Ne bitno koja je boja, uloga opruge je da se suprotstavi snazi motora da bi variomat "menjao brzine" na uvek istim obrtajima. Dakle za slabije agregate ide meksa opruga, za vecu snagu ide tvrdja. Ali kada se prenos zavrsi i remen izadje do vrha, tada su remenice skroz rasirene i opruga skroz sabijena pa ona nema nikakve veze sa porastom broja obrtaja na krajnjoj brzini.

Medjutim, ako imas konstantni porast obrtaja kroz ubrzanje, to znaci da ti je opruga pretvrda za trenutni setup agragata, to je ono kad motor krece sa recimo 9000 rpm i kako ubrzavas, za svakih 10km/h obrtaji rastu za 100-200 obrtaja pa na kraju odu u nebesa... nasuprot tome, premekana centralna opruga ce praviti los start, premali broj obrtaja i zbog male sile da se odupre snazi motora, variomat ce previse brzo "prebacivati u vislje brzine" pa ce obrtaji kroz ubrzanje opadati...

Postoji mogucnost da remen ne izlazi do vrha variomata, moguce da je ova crvena jednostavno pretvrda, ili predugacka ako si dodavao tc, pa jednostavno remenice se ne otvore do kraja, i u tom trenutku opet prenos zavrsava, ali sada ranije jer nije iskoriscen potencijal variomata do ivice, i obrtaji opet pocinju da rastu. To mozes proveriti obelezavanjem variomata markerom, pa posle voznje do kranje brzine, kada skines deklu videces koliko je markera obrisano i znaces koliko remen izlazi do vrha variomata, a shodno tome i da li je ova trenutna opruga odgovarajuca za tvoj setup.

Nije uopste prosto, dosao si do trenutka kada treba ispostovati setup do tancnina ali i nastaviti ulaganje, mora sve biti tip top sa komponentama bas za taj setup. Fali innerrotor i neko produzenje prenosa 20-30%!



#100 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 August 2016 - 19:56

Nije centralna reznanca na 12k , već je samo prekratak prenos za tu snagu motora...

To znači da treba da naciljaš da ti obrtaji međuubrzanja daju najbolju akceleraciju, ova teorija koju Aca sprovodi stoji, ali ne na prenosu koji je 30% kraći od snage agregata...





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users