

Aprilia Sr 50 2006
#41
Posted 26 June 2018 - 06:47
#42
Posted 26 June 2018 - 15:00
Usput napravio sam gresku u naslovu motor je 2006 god,ne znam da li admin moze da promeni naslov.
#43
Posted 26 June 2018 - 22:01
#44
Posted 26 June 2018 - 23:40

#45
Posted 27 June 2018 - 00:35
Послато са LG-H860 уз помоћ Тапатока
#46
Posted 27 June 2018 - 01:29
gde kupiti original NGK lulicu i kabal?
#47
Posted 27 June 2018 - 06:53
Treba proveriti sve spojeve žica i u samom magnetu i svaki džek od magneta do CDI-ja i masu motora. Po potrebi očisti i naprskaj kontakt spejom.
Pošto kažeš da je svećica dobre boje karburator je dobro naštelovan.
Proveri u kakvom je stanju crevo vakuma koje vodi od karburatora do vakum ventila na rezervoaru a i sam vakum ventil proveri da li dobro radi i ima pun protok kad mu napraviš vakum sam.
#48
Posted 27 June 2018 - 11:33
Ja bih sve jedno zamenio kapicu i kabal originalnim NGK ako mogu da nadjem,bez obzira ispravan bio ili ne.
Ovde ne znam nikog sa istim motorom,ima jedna aprilia ali je stari tip ne znam da li moze? Ako moze rado cu probati jos sutra,danas sam na posao necu moci.
Crevo vakuma je na oko odlicno,neznam kako da ga drugacije proverim?
Dok sam imao filter koji sam skinuo videlo se jasno da kad povucem i duvam ono povlaci gorivo.napisi mi kako da to bolke proverim ili mi postavi neki link gde mogu da pogleda\procitam.
#49
Posted 27 June 2018 - 14:36
Odgovara ti CDI sa bilo kog Piagio motora od 50ccm od 2000god. nisam 100% siguran ali trebalo bi da je tako.
Sa stare Aprilije ti ne odgovara jer nije Piagio motor.
Šta je bilo sa oprugom i kaišem da li si to utvrdio da je dobro.
#50
Posted 27 June 2018 - 16:47
Cak sam mislio na infuziju da ga namestim dok probam kako ide a uradicu i to za svaki slucaj.
Aprilija koju ima komsija je minareli masina znaci ne moze.
I dalje cekam ako neko od vas zna gde mogu da kupim original NGK kabal i lulicu.
Depe da li ovaj skuter ima neku oznaku na osnovu koje mogu da porucim delove primer na amazonu ili ebay odnosno bilo gde u svetu.
Ako bih sad narucio lulicu i kabal sa ebay-a kako cu znati dal odgovara za moju apriliju ili to nema apsolutno veze?
Sto se prenosa tice evo kako izgleda
Ispratio sam temu u kojoj pise da remen prvo treba da penje a posle kvacilo,kod mene izgleda da je bas tako.
Remen pozadi sam uspeo da jos malo izbacim podmetanjem sajbne napred na vario. Prethodni vlasnik je tamo stavio bakarnu sajbnu.
#51
Posted 27 June 2018 - 16:58

Ovako lezi napred na bolcni

Kvacilo ili lamele tu su crni isto federi verovatno fabricki isto

Ovde se vidi debljina

#52
Posted 27 June 2018 - 18:10
https://www.racing-p...l?newcPathco=14
Ovo ti je deo sajta sa elektrokomponentama za tvoj motor upiši šifru delova koji ti trebaju i pošalji Mariju on će ti ostalo reći.
Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
#53
Posted 27 June 2018 - 18:44
Ako stavim teze rolnice,dobijam onda onaj los efekat koji pokusavam da resim,motor na uzbrdici prilikom oduzimanja i davanja hasa nece da ide dobro.
Takodje i kad sa glavne ulice ulazim u sporednu pa oduzimam gas i dam ponovo....on se prvo vuce ko prebijen dok ne stigne u neke vislje obrtaje gde posle "ujeda"......
Sad cu pogledati sajt
#54
Posted 27 June 2018 - 18:45
#55
Posted 27 June 2018 - 18:46
Negde u prethodnim postovima sam sugerisao na boju zvona kvacila, to znaci da je prenos ne radi kako treba odnosno da remen prvo krene da se podize uz varijator ( krene da prebacuje brzine) pa tek onda aktivira kvacilo. Razmisli, to je isto kao kada bi hteo automobilom da krenes iz 3 ili 4 brzine, jednom ce uspeti ali ako se svaki put ponavlja, nesto ce crci tim klizanjem i mucenjem.
Ponovicu, sve treba da rasklopis i premeris. Remen je nov sirine 18,5mm kada se potrosi i spadne na 17,5mm performanse su lose i tada se menja pod obavezno a najkasnije na 10000km. Ako je sve fabricko na motoru, cilindar karburator i auspuh prvenstveno, fabricke rolnice su 6,4gr. Klizaci se menjaju kad i rolnice i remen, takodje i centralna opruga. Ona je najznacajnija za start kao i za brzo prebacivanje remena u nize brzine (vracanje u pocetni polozaj). Fabricka centralna opruga je duzine 108mm i menja se kada se ukupna duzina skupi za 5mm ili na 10000km.
Sve ove delove mozes kupiti u kod ovlascenog uvoznika na Novom Bepgradu, P.G.S. motori ili kod nekog servisera blizeg tebi.
#56
Posted 27 June 2018 - 21:07
Primecuje se ekscentricno okretanje isti takav luft ima i u zadnjem tocku,tj u osovini zadnjeg tocka.
Provericu sutra semering,e sad zanima me jako ovo sto si napisao
"""Uz to, snaga agregata opada kada se ugreje pa i to utice na uzbrdice a pogotovu u kombinaciji sa neodrzavanim komponentama prenosa, prvenstveno remenom i centralnom oprugom"""
Kako mislis da je neodrzavano?na sta konkretno ciljas da bih znao za ubuduce.
(Ako mislis na to zbog toga sto se kajis prvo dize uz variator,sredicu to lako,mada mislim da se ipak prvo okrece kvacilo pa posle kajis na gore,mozda gresim).
Remen ima 18,6mm.....izmerio sam ga vise puta (metalostrugar sam) odnosno po fabrickom 18,5mm.
Nisam siguran al mislim da sam vec naveo dimenzije

Auspuh je fabricki,za ostalo u masini ne znam jer nisam otvarao nikada,rolnice u njemu bile 6gr il nesto malo jace

A sada sam stavio stage 6 od 5.5 gr sto je,mnogo popravilo tu tromost ali i dalje ne najbolje sve.
Sutra se nadam da imam vremena i evo otvaram opet sve,sve merim i sve javljam.
#57
Posted 27 June 2018 - 21:21
Kada postoji nesklad u stehiometrijskom odnosu smese vazduha i goriva agregat pokazuje pad snage, a to moze kod tebe biti slucaj zbog fals vazduha na semerinzima recimo. 2t agregati pate od viska vazduha jer im smesa goriva ulja i vazduha sem za pokretanje sluzi i pomaze i u podmazivanju. Kada ima viska vazduha u odnosu na gorivo i ulje ima manje i podmazivanja, a na visokim obrtajima ili povecanim naporima kakve su letnje temperature ili poduze uzbrdice klip i karike usled manjeg podmazivanja prave vece trenje o zid cilindra i samim tim podizu temperaturu. Ta visa temperatura utice na sirenje materijala, prvenstveno klipa, koji svojim sirenjem povecava trenje i samim tim ucinak agrgata opada. Kada je trenje extemno povecano dolazi do prekomernog sirenja klipa i ribanja klipa o cilindar.
Prvi simptomi letnje temperature su pad snage, pogotovu uzbrdo, a uz to ako je i opruga ispustila dusu skuter ide bas kilavo. Pisao sam neodrzavanje jer retko retko ko menja i oprugu zajedno sa remenom i rolnicama na servisu predvidjenom kilometrazom vec svi to voze tipa 25h km pa kada nastane problem sto skut ide kao kesa na vetru onda neki novi vlasnik menja vise komponenta nego sto je bilo potrebno. Kada je opruga neispravna, desava se da remen prebacuje u visi stepen prenosa a kvacilo jos nije uhvatilo, odnosno klizi, a time se unistava i kvacilo (pakne) i zvono i naravno proizvodi se ogromna temperatura od koje opet centralna opruga ali i male oprugice kvacila postaju zvaka.
Oprugu mozes uzeti fabricku i kosta nesto tipa 10e dok dotrajale oprugice kvacila nema opcije da se kupe nove fabricke, samo novo komplet kvacilo. Pakne na kvacilu ako imaju manje od 1mm mesa onda je kvacilo za zamenu.
#58
Posted 27 June 2018 - 21:40

Na ovoj slici se vidi bolje debljina ima je svakako preko 1mm.
Mozes li mi preporuciti koji feder uzeti i koje male opruge,ako vec menjam onda ne bih uzeo original s razlogom da sve to ide u kopletu.
A sutra kako sam naveo otvaram ako mogu i merim i zvono i ostalo i dajem sve mere.
#59
Posted 27 June 2018 - 22:19
Svi proizvode i prodaju oprugice kvacila ali su uglavnom veceg precnika zice sto znaci da su za sportska kvacila i jace cilindre, tebi to ne treba nikako. U principu trazis oprugice za 107mm kvacilo precnika zice 1,6mm sve preko toga odlagace startovanje za po 500-1000obrtaja a to znaci da opet moras da lazes variomat sajbnicama i vadis kestenje laksim rolnicma a to opet utice na manjak krajnje brzine itd itd...
Moj savet ti je za fabricki skuter fabricki zamenski delovi.
#60
Posted 27 June 2018 - 23:02
Obrati paznju seta li radilica ili je netko ventilator stegnuo mimo zubi na koje sjeda.Skines sve sa radilice,prislonis subler i okreci ju,vidit ces baca li osovinu.Dobro je to Aca primjetio.
Na oko je kvacilo i zvono uredno,tu nista ne diraj,cak ni te oprugice kvacila,kad je tesko nac mekane.Ja sam nakopao za minu neke zelene sto su dosle uz gianelli auspuh i te su skoro ko orginal.
Centralnu oprugu iskljucivo orginal,ostalo nema potrebe da kemijas i svaka radi losije od serijske s orginal variomatom.
Semeringe provjeris vizualno pustaju li i provjeris jesu li smedji corteco ili nesto zamjensko losije kvalitete.
Rolice crne piaggio 6.4gr,mozes se spustati do 6.0gr,sve ispod toga prevrtava sa serijskim auspuhom.
Provjeri i karburator,nakon micanja blokada ide 58-60 dizna i ostaje zlatni limic gore,igla prvi zub.
To je moguci uzrok zasto je slabasan i nece razvrtiti okretaje.
Sto se remena tice orginal piaggio ti ima zutu i plavu kockicu na sebi,pa ga je lako prepoznati.Malo su izmijenjali dimenzije pa su sad mjere novog 19x808mm i to stvara mali problemcek pa ga treba podlagati malo.
Tvog 18.5 na srrijskom skuteru nema potrebe podlagati,jer 0.5sajbica krade 4gps-a brzine,koja je i ovako mala.
Sretno,ako zapnes pitaj...
E da,molim te nemoj prstima ici kod radilice dok skuter radi,da nebi bilo...
Inace piaggio se ne pali bez dekla,prvo zbog tog bendixa koji ispada i riskiras velike ozljede sebe ili skutera tamo,drugo zbog osovine primara koji ima leziste u poklopcu dekla preko drugog lagera.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users