Jump to content

Sprint exactly 70cc 2008

14 replies to this topic

#1 pusaNS

Mlađi član

• Start Members
  • PipPip
  • 9 posts

Posted 18 June 2016 - 12:56

E ovako, vozim sprint exactly od 2009 godine. Vec dugo pratim ovaj forum i uz pomoc njega sam mnooogo naucio o radu skutera iako sam totalni laik. Samim tim, poznajem u dusu svoj skuter jer sam mu prvi vlasnik. ;)

Kada je bio nov, u serijskom setup-u(50cc), posle razrade i zamene blokiranog cdi-a, skut je bio luuud. Vozili smo se po troje na njemu (ma koliko to suludo zvucalo) a da on to nije ni osetio. Bilo je tu uvek nekih problemcica sa kojima sam se unapred pomirio kupovinom kineza i to tipa pucanje sajli, losi farovi, curenje ulja na auspuhu, crkavanje uljne pumpe (srecom, na vreme otkriveno) uzasno losa zadnja kocnica usled loseg kvaliteta felne koja se trosi umesto pakne itd... Ali sta da se radi, tada novca za nesto bolje nisam imao.

Prvi ozbiljan problem je nastao kad je poceo da lepi, pa na kraju je i zaribao. Sam Bog zna koliko sam puta proveravao karburator, cistio ga, a da sam tada vec uveliko uklonio uljnu pumpu dok nisam ustanovio problem. Naime, tada mi je receno da u njega sipam STIHL ulje jer je to full sintetika. Posto mi je to rekao drugar koji drzi STIHL servis ja sam ga poslusao, a u slucaju da to ulje nisam imao u sedistu kupovao sam onako usput neko drugo a da je takodje full sintetika. Ispostavilo se da me je drugar opasno zeznuo i da je STIHL zapravo mineralno ulje i da mi se prilikom mesanja sa drugim uljem stvarao talog u obliku nekakvog gela u karburatoru. Tako je i doslo do lepljenja a zatim i zaribavanja...

Dugo je stajao tako, nisam ga vozio pa sam na kraju ipak odlucio da ga sredim.