
Kada je bio nov, u serijskom setup-u(50cc), posle razrade i zamene blokiranog cdi-a, skut je bio luuud. Vozili smo se po troje na njemu (ma koliko to suludo zvucalo) a da on to nije ni osetio. Bilo je tu uvek nekih problemcica sa kojima sam se unapred pomirio kupovinom kineza i to tipa pucanje sajli, losi farovi, curenje ulja na auspuhu, crkavanje uljne pumpe (srecom, na vreme otkriveno) uzasno losa zadnja kocnica usled loseg kvaliteta felne koja se trosi umesto pakne itd... Ali sta da se radi, tada novca za nesto bolje nisam imao.
Prvi ozbiljan problem je nastao kad je poceo da lepi, pa na kraju je i zaribao. Sam Bog zna koliko sam puta proveravao karburator, cistio ga, a da sam tada vec uveliko uklonio uljnu pumpu dok nisam ustanovio problem. Naime, tada mi je receno da u njega sipam STIHL ulje jer je to full sintetika. Posto mi je to rekao drugar koji drzi STIHL servis ja sam ga poslusao, a u slucaju da to ulje nisam imao u sedistu kupovao sam onako usput neko drugo a da je takodje full sintetika. Ispostavilo se da me je drugar opasno zeznuo i da je STIHL zapravo mineralno ulje i da mi se prilikom mesanja sa drugim uljem stvarao talog u obliku nekakvog gela u karburatoru. Tako je i doslo do lepljenja a zatim i zaribavanja...
Dugo je stajao tako, nisam ga vozio pa sam na kraju ipak odlucio da ga sredim.
Promenio kit, opet stavio sprintov serijski i presao na IPONE polusinteticko ulje, razradjivao po PS-u nekih 600km. Skuter je bio super, jako lepo radio dok nije opet nesto zveknulo. Ovog puta mi je pukao osigurac bolcne i pocepao cilindar. Opet sve ispocetka promenim i sve super ali sam skoro primetio da se pregreva. Vrlo brzo je i taj cilindar zavrsio karijeru.
Odem ja u Massetehnic u Novo Sadu, gde sam i kupio skut, a serviser mi kaze da bi bilo bolje da mu stavim kit 70cc koji oni imaju (naravno kineski) u ponudi i da cu se resiti problema. Kada sam ga upitao koje to jos troskove iziskuje, odgovorio mi je da samo to stavim i da cu se oduseviti razlikom. Posto je covek strucnjak, ja ga kao laik poslusam. Kad ono... skuter MRTAV, 5 puta gore performanse.
Od tada sam svaki dan u Motoboxu.


Ugradio sam mikuni karb 16mm, na njemu dizna 85. I dalje nista. Kupim bullet lakirani auspuh kad ono vec druga prica. Medjutim javila mi se ogromna rupa u ubrzanju izmedju 20-40 km/h
Ostavio sam to tako narednih 500km dok se kit ne razradi. Citajuci Cveletov post resio sam problem belom malossi (30% jaca) centralnom oprugom. Sada sam imao problem sa tim da mi skuter startuje na jako niskim obrtajima pa nije mogao da mene od 65kg popne uz most, tacnije, nema snage. Kupim set malossi oprugica i posle svih promenjenih od slabije ka jacim, nadjem da su zelene dale najbolje rezultate. Skuter cupa asfalt ali se opet javi ona rupa samo u manje primetnom obliku. Kupim crvenu malossi centralnu i resim sve probleme. Motor nikad bolji, odlican u svakom otklonu gasa, svecica boje cigle samo malo tamnija ali nisam hteo to menjati jer je isao savrseno.
Vozam ja to tako i uvidim da mi skuter trosi 6.6l na 100 km a slozicete se da je to mnogo. Nakon pregleda svih delova uvidim da je usisna lula ispucala i tako dobija fals vazduh. Promenim to i opet iz pocetka...
Posto je jako trokirao kada bih dodao malo jaci gas i lose startovao odlucio sam da kupim set dizni. Nije bilo drugog nego motoforce 50-72 za moj karb pa sam krenuo od najvece. Stavim staru svecicu, na 72 dizni je bio onako ok ali je svecica bila tamnija, skoro crna. Posto je u setu bila neka greska i 70 je na oko izgledala manja od 62 ja ubacim 68. Motor poludeo, isao jako dobro u svim otklonima, boja svecice je bila boje cigle ali kad sam ga vozio na drugi kraj grada zalepio mi kada sam ga neko vreme drzao na full gasu. Vratio sam diznu 72, vozio ga tako i ustanovio da nije bas sjajno, kao da je malo losije startuje. Odradio stelovanje karba kako je to vec na forumu sazvakano, dobio idealnu boju svecke ali opet lose ubrzava do 50km/h a posle poleti. Vozeci ga tako na full gasu opet mi zalepi. Kada sam skinuo svecicu ona pola bela a pola boje cigle.
Ono sto me zanima je u cemu je sad problem i da li posle lepljenja kit moze jos da se vozi?
Trenutni setup:
Kit: kineski 70cc (neko ga je vec sa foruma ugradio i komentari su bili ok)
Auspuh: bullet lakirani
Airbox: serijala
Karburator: mikuni 16
Glavna dizna: 72
Remen: serijala
Rolnice: 4 grama
Centralna: malossi crvena
Oprugice: malossi zelene
Oprostite ako sam bio preopsiran ali smatram da bi nesto od svega sto sam napisao moglo nekom biti od koristi.

Ako je neko voljan da pomogne, unapred hvala!

Sent from my SM-G850F using Tapatalk