

Sprint Filly 50cc 4t
#141
Posted 23 March 2017 - 16:31
#142
Posted 23 March 2017 - 16:34
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#143
Posted 24 March 2017 - 11:00
Attached Files
#144
Posted 27 March 2017 - 16:08


Nove karike imaju mali luft, ja sam zadovoljan. Merne listice sam vratio ali mislim da je bilo oko 0.10mm


Sve je ocisceno, nauljen cilindar i spakovan na masinu

Malo sam i slajfovao ventile po principu koji mi je Razredni preporucio, busilica na malim okretajima i blagim povlacenjem poliranjem sa pastom. Posle sklapanja glave nasuto kociono ulje, Citroen mineralno, u kompresioni prostor, prenocilo, i nigde ne pusta.


Glava je sklopljena sa novim gumicama ventila, sve lepo klizi

#145
Posted 29 March 2017 - 08:32
Mislim samo na iglu, ne onaj kineski set za reparaciju. Do sad sve kinesko sto sam kupio je fulalo u merama, ili je vece ili je manje.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Edited by Reloaded, 29 March 2017 - 08:46.
#146
Posted 03 April 2017 - 09:01
Prirubnica vracena bez plasticnog dela, isecen novi dihtung od klingerita i stavljena gumica. Malo sam isekao onu suknjicu na prirubnici kako bi prosla plastiku oko cilindra.
Posto je bilo lepo vreme isterao sam ga napolje po prvi put i vratio agregat na ram konacno





Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока
Edited by Reloaded, 03 April 2017 - 09:08.
#147
Posted 03 April 2017 - 10:53
#148
Posted 03 April 2017 - 11:01
Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока
#150
Posted 03 April 2017 - 18:31
Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока
#151
Posted 23 September 2019 - 15:57
Prvo sam mislio da je izduvni ventil u pitanju, ali posle ciscenja i provere da li pusta tecnost ili baloncice vazduha prilikom sabijanja, utvrdio sam da nisu ventili u pitanju. Sumnjao sam da glavu, tj deo koji je izmedju zida cilindra i kanala kroz koji prolazi lanac bregaste, jer se odatle najace cuje sistanje vazduha. Cilindar sam rasklopio, i metodom smirgle na staklo izravnao i glavu i cilindar. Sad ravnomerno brise otisak markera koji nanesem pre smirglanja. Da ne bih vracao stari alu dihtung, cekam da dodje set novih dihtunga.
U medju vremenu su dosli slajderi za variomat, kineski naravno koji su pretesni pa ih moram osmirglati da bi mogli stubovi variomata da udju. Pala minje na pamet ideja o hladjenu prenosa, sem sto sam otvorio rupu kod kvacila, zeleo sam nekako da povecam strujanje vazduha sa prednje strane dekle. Palo mi je na pamet da "pozajmim" hladjenje cilindra, preko ventilatora. Znaci sa zadnje strane bih napravio rupu na plastici, tamo gde je cep za gledanje T oznake na magnetu, stavio crevo koje bi potom doveo do usisa sa prednje strane gde vec postoji fabricki ulaz u deklu. Gledao sam rebrasto crevo od usisivaca odgovara i dosta je siroko. Prednost ovog hladjenja je kada je masina na mestu, i nema prirodnog strujanja vazduha koje dekla kupi prilikom voznje a i mislim da bi protok vazduha bio dosta veci ovako. Sta vi mislite o tome, i da li bi to lose uticalo na hladjenje cilindra, u smislu smanjenja protoka vazduha koje ide na tu stranu? Imam ovu izbudenu plastiku, pa ako nista vredi probati, uvek mogu vratiti novu na mesto.
Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
#152
Posted 23 September 2019 - 16:22



Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
#153
Posted 27 September 2019 - 07:44


Na njihovo mesto je dosao teflon, kako bi se na duze vreme resio problem klimanja masine usled losih silen blokova.

Jedini takoreci problem je sto nisu usli bas tesno, i bojim se da ne bi doslo do postepenog izvlacenja usled vibracija. Ne znam da li da taj problem resim kirnerovanjem usica na masini, upotrebom nekog jaceg lepka, ili po meni mozda najboljeg resenja, da sa strana stavim odgovarajuce siroke podloske koje kada se sve stegne da zatvore usice i tako sprece moguce ispadanje.
Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
Edited by Reloaded, 27 September 2019 - 07:45.
#154
Posted 27 September 2019 - 10:09
#155
Posted 27 September 2019 - 10:42
Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users