Jump to content


Sprint Filly 50cc 4t


154 replies to this topic

#141 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 March 2017 - 16:31

Kingerit može izdržati tempertauru, tu bude oko 100-120c. Veći problem će ti biti propuštanje vazduha u slučaju da ne možeš pravilno da stegneš kompletan sklop kao i promena dužine kolektora, zbog pozicije karba i creva airboxa.

#142 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 23 March 2017 - 16:34

Prirubnicu sam izravnao na staklu, to sam planirao i da uradim sa delom gde naleze prirubnica, samo brezone da izvadim. Oni imaju dovoljno navoja da mogu stegnuti sve bez tog plasticnog dihtunga. A filter vazduha je gljiva, airbox je bio sav ispuvan tako da je bacen.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#143 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 24 March 2017 - 11:00

Usis na glavi je prosiren na 18.5, jos ce se doterati sitnom smirglom ove grube teksture. Plasticni dihtung izbacujem, ide klingerit i odmah prirubnica karburatora. Ostaje jos slajfovanje ventila pa sklapanje, jer od posla nemam vremena pa radim bukvalno sitnicu po sitnicu.

Attached Files



#144 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 27 March 2017 - 16:08

Za vikend se radilo, sve se ocistilo pa je spremno za sklapanje. Donji dihtung lepo naleze bez ikakve prepravke, jer ima par u kompletu koji su losih dimenzija, Kinezi sta ces :D

Attached File  20170325_160850.jpg   1.06MB   20 downloads
Nove karike imaju mali luft, ja sam zadovoljan. Merne listice sam vratio ali mislim da je bilo oko 0.10mm

Attached File  20170325_151638.jpg   1.54MB   20 downloadsAttached File  20170325_151549.jpg   920.54K   20 downloads

Sve je ocisceno, nauljen cilindar i spakovan na masinu

Attached File  20170325_165942.jpg   981.6K   22 downloads

Malo sam i slajfovao ventile po principu koji mi je Razredni preporucio, busilica na malim okretajima i blagim povlacenjem poliranjem sa pastom. Posle sklapanja glave nasuto kociono ulje, Citroen mineralno, u kompresioni prostor, prenocilo, i nigde ne pusta. :)

Attached File  20170325_144801.jpg   1010.64K   22 downloads

Glava je sklopljena sa novim gumicama ventila, sve lepo klizi :D

#145 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 29 March 2017 - 08:32

Gde bih mogao da kupim iglu za karburator? U pitanje je kopija Keihen karburatora za Gy6 50cc
Mislim samo na iglu, ne onaj kineski set za reparaciju. Do sad sve kinesko sto sam kupio je fulalo u merama, ili je vece ili je manje.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Edited by Reloaded, 29 March 2017 - 08:46.


#146 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 03 April 2017 - 09:01

Agregat konacno sklopljen, sve vraceno na svoje mesto, malo smo busili deklu prenosa i plastiku kod paljenja radi boljeg hladjenja.
Prirubnica vracena bez plasticnog dela, isecen novi dihtung od klingerita i stavljena gumica. Malo sam isekao onu suknjicu na prirubnici kako bi prosla plastiku oko cilindra.
Posto je bilo lepo vreme isterao sam ga napolje po prvi put i vratio agregat na ram konacno :) Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока

Edited by Reloaded, 03 April 2017 - 09:08.


#147 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 April 2017 - 10:53

ne trebaju ti rupe po obodu plastike, u principu rada turbinskog ventilatora, vazduh se usisava u sredini radnog kola, a izpumpava na otvoru oboda, tako da te rupe praktično umanjuju učinak

#148 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 03 April 2017 - 11:01

Onda cu vratiti staru jos ne izbusenu plastiku, to mi stoji u rezervi.

Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока



#149 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 April 2017 - 18:28

Attached File  fan1.png   182.88K   20 downloads Attached File  fan2.png   115.68K   21 downloads

Dakle nista se ne dobija busenjem rupa, samo kontra efekat koji moze biti cak i opasan po masinu. Dobro je par imas rezervni usmerivac vazduha.

#150 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 03 April 2017 - 18:31

Video sam to negde na slici busio sam sto blize rupi kako bi izbegao to suvisno razbacivanje vazduha. Zaleteo sam se ocigledno sa ovim. Ne znam da li ima smisla uzimati onaj ventilator sa vecim i redje rasporedjenim perima.

Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока



#151 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 23 September 2019 - 15:57

Pozdrav svima, dugo tema nije bila aktivna, jer se nista nije radilo oko skutera. Tad je masina sastavljena i javio se gubitak kompresije, bukvalno se culo sistanje vazduha kada klip ide ka gmt.

Prvo sam mislio da je izduvni ventil u pitanju, ali posle ciscenja i provere da li pusta tecnost ili baloncice vazduha prilikom sabijanja, utvrdio sam da nisu ventili u pitanju. Sumnjao sam da glavu, tj deo koji je izmedju zida cilindra i kanala kroz koji prolazi lanac bregaste, jer se odatle najace cuje sistanje vazduha. Cilindar sam rasklopio, i metodom smirgle na staklo izravnao i glavu i cilindar. Sad ravnomerno brise otisak markera koji nanesem pre smirglanja. Da ne bih vracao stari alu dihtung, cekam da dodje set novih dihtunga.

U medju vremenu su dosli slajderi za variomat, kineski naravno koji su pretesni pa ih moram osmirglati da bi mogli stubovi variomata da udju. Pala minje na pamet ideja o hladjenu prenosa, sem sto sam otvorio rupu kod kvacila, zeleo sam nekako da povecam strujanje vazduha sa prednje strane dekle. Palo mi je na pamet da "pozajmim" hladjenje cilindra, preko ventilatora. Znaci sa zadnje strane bih napravio rupu na plastici, tamo gde je cep za gledanje T oznake na magnetu, stavio crevo koje bi potom doveo do usisa sa prednje strane gde vec postoji fabricki ulaz u deklu. Gledao sam rebrasto crevo od usisivaca odgovara i dosta je siroko. Prednost ovog hladjenja je kada je masina na mestu, i nema prirodnog strujanja vazduha koje dekla kupi prilikom voznje a i mislim da bi protok vazduha bio dosta veci ovako. Sta vi mislite o tome, i da li bi to lose uticalo na hladjenje cilindra, u smislu smanjenja protoka vazduha koje ide na tu stranu? Imam ovu izbudenu plastiku, pa ako nista vredi probati, uvek mogu vratiti novu na mesto.

Sent from my moto g(7) power using Tapatalk



#152 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 23 September 2019 - 16:22

Malo ispresavijati na pravim mestima i uklopiti kad masina bude sklopljena skroz, pa videti da li ima nekog strujanja vazduha iz creva ili ne. Posted ImagePosted ImagePosted Image

Sent from my moto g(7) power using Tapatalk



#153 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 27 September 2019 - 07:44

Juce sam resavao problem zapeklih i losih silen blokova na masini. Prvo sam razbusivao gumu i pravio sebi mesta kako bih kogao da isturpijam spoljni prsten da dobije luft i izadje napolje. Posted ImagePosted Image
Na njihovo mesto je dosao teflon, kako bi se na duze vreme resio problem klimanja masine usled losih silen blokova. Posted Image
Jedini takoreci problem je sto nisu usli bas tesno, i bojim se da ne bi doslo do postepenog izvlacenja usled vibracija. Ne znam da li da taj problem resim kirnerovanjem usica na masini, upotrebom nekog jaceg lepka, ili po meni mozda najboljeg resenja, da sa strana stavim odgovarajuce siroke podloske koje kada se sve stegne da zatvore usice i tako sprece moguce ispadanje.

Sent from my moto g(7) power using Tapatalk

Edited by Reloaded, 27 September 2019 - 07:45.


#154 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 September 2019 - 10:09

izmenjaj i onaj u viljuški u obliku slova T što je na ramu, meni je taj najviše stradao

#155 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 27 September 2019 - 10:42

To bi morao onda kupovnim selenima ako ne napravim ove teflonske. To mi je caletov kolega kod njih pravio u firmi. Probacu, bolje je u svakom slucaju.

Sent from my moto g(7) power using Tapatalk







3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users