Vec neko vreme se druzim sa skuterom SYM Jet 2. SYM (SangYangMotors.Co) je tajvanska firma, poput Kymca, koja se bavila proizvodnjom za Hondu pa se kasnije osamostalila. Njiov proizvod u mojim rukama je plavi Jet 2, 2006. godiste. Motor poseduje kopiju Hondinog ac agregata (kao i Kymco). Skuter je relativno mali (malo veci od Piaggio Free, negde je u rangu Sprint Exactly-ja i Peugeot Speedfight-a). Plastike su kvalitetne, ABS. Od blokada ima malu diznu u karburatoru, sajbnu na varijatoru i slepo crevo na auspuhu. I sa njima je zivahan, skidanjem ostaje zivahan, ali malo duze jer se krajnja brzina osetno povecava. Za kontakt sa drumom zaduzeni su tockovi od 12". Felne se ne mogu pohvaliti preterano zanimljivim dizajnom dok za fabricke Duro gume imam samo reci hvale. Za zaustavljanje su zaduzeni disk promera 190mm napred i dobos kocnica pozadi, klasicno resenje na ac skuterima. Poveliki (6.3l) rezervoar se nalazi u podnici, ispod nogu vozaca, sto doprinosi lakoci voznje. Gorivo do karburatora prenosi pumpa. Cajgeri su veliki i pregledni, loseg dizajna, oci bode prazno mesto sa leve strane brzinomera na kojem je na verziji od 100ccm merac obrtaja. Retrovizori su posle malo podesavanja veoma pregledni. Sediste je udobno za vozaca, kada se voze dvoje ok je dokle god su sitnije gradje ali nije za prevoz dve gabaritnije osobe. Prtljaznik ispod sedista je solidne velicine, moze da stane fullface kaciga koja nema izbacenu bradu. I akumulator se nalazi ispod sedista i lako mu se prilazi. Svetla su mu veoma dobra, napred je fabricka ugranja Philips 35/35W sijalica (podnosi 40/45W bez problema) u far koji veoma lepo baca svetlost, dok se stop svetlo sastoji od dve 5/21W sijalice. Migavci su opremljeni glasnim indikatorom i gotovo ih je nemoguce zaboraviti upaljene. Fabricki je opremenjan centralnom i bocnom nogarom. Najveca mana je ne postojanje ikakve zvanicne servisne podrske za ovaj skuter jer je model koji je uvezla i prodala firma koju je nasledio sadasnji zvanicni uvoznik i serviser koji nema nista od delova za njega niti zna moze li da ih nabavi.
Agregat i prenos:
Zapremina: 49.00 ccm
Tip agregata: Jedan cilindar, dvotaktni
Hladjenje: Vazdusno
Kocnice:
Prednja: Jedan disk
Precnik: 190 mm
Zadnja: Dobos
Precnik: 110 mm
Fizicke mere i zapremine
Suva tezina: 94.0 kg
Visina: 1,125 mm
Duzina: 1,785 mm
Sirina: 680 mm
Medjuosovinsko rastojanje: 1,275 mm
Zapremina rezervoara za gorivo: 6.30 litres (1.66 gallona)
Ostalo
Pokretanje: Anlanser & kurbla
Seme boja: Plava, plava/srebrna, narandzasta/crna, srebrna, srebrna/crna, srebrna/plava, srebrna/zuta
0
6 replies to this topic
#1
Posted 18 February 2011 - 23:14
#2
Posted 19 February 2011 - 20:21
SYMpa je!
#3
Posted 15 August 2012 - 23:40
znaci delova nigde , sta raditi?
#4
Posted 16 August 2012 - 00:49
kako nigde, pa jel ste vi čuli za Scooter mrežu..eno na scooter centru šta oćeš od delova...javite se na pm..
#6
Posted 16 August 2012 - 12:02
Sima je skroz fino skuterce, sav je nekako sazdan od mekih, oblih kontura sto mi se svidja. Reci mi kako koci prednja? Cini mi se da ima kvoklipna kljesta...
#7
Posted 16 August 2012 - 13:54
Delovi za masinu nisu problem za naci (ako u opste zatrebaju, ovaj sqt je cudo), ali plastike i migavci su nocna mora.
Prednja jesu dvoklipna i koci sasvim lepo, nemam zamerki.
Prednja jesu dvoklipna i koci sasvim lepo, nemam zamerki.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users