Jump to content


Sprint Exactly 70cc



  • This topic is locked This topic is locked
482 replies to this topic

#441 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 July 2017 - 10:47

Ne bi znao za to ali za 24mm pwk i sve njegove kopije idu ove igle, sem prvih 4komada, one su za veće difuzore.
Kada skines svoju i premeris recimo digitalnim sublerom, trazis iz seta iglu koja je manje dimenzije u drugojoj koloni (dimenzija A). Time najvise dodajes gorivo od 1/4 do 1/3 gasa, od 1/3 do 1/2 najvise ima udela duzina konusa igle, od 1/2 do 2/3 ugao konusa a od 2/3 do 3/4 rucice punog gasa najveću ulogu ima prečnik vrha igle (dimenzija B na slici). Sve zajedno imaju ulogu za naglo zavrtanje gasa, ali ako je glavna dizna priblizna najvise ce doneti dodavanje goriva na A dimenziji.

Attached File  uploadfromtaptalk1500284397657.jpg   40.52K   32 downloads

#442 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 17 July 2017 - 11:00

Taman te prve 4 ni ne dolaze u ovom setu, sve ostale su tu, sad sam proverio. Koju trenutno imam ne znam, nema nigde obelezje izlizalo se valjda, premericu je kad stignu nove pa cu znati u kom smeru da idem, hvala na objasnjenju

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#443 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 18 July 2017 - 11:30

Juce sam kupio zubcanik koji sam trazio ali original exactly isto na 19mm, jedva sam i taj nasao, juce sam ga ostavio kod druga da izbice na presi, i sad mi salje sliku da je gotovo. Presa od 8t nije ni osetila kaze. E sad ga moram ostrugati na 17mm, ovaj je 2 stote veci od rupe original zupcanika. Jel puno 4 stote veci da bude? Vidim da ovaj ima riseve vrv da se ne bi okretao u velikom zipcaniku, a posto ja te riseve necu moci da napravim mislio sam 4 stote veceg da ostavim nego sto je rupa u malossi zupcaniku, mali zupcanik ce u zamrzivac a veliki cu ugrejati, pa sad ne znam hoce se materijal skupiti i rasiriti toliko da ga mogu lepo nabiti? Predlog koliko vece da ga ostruzem?Posted Image

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#444 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 18 July 2017 - 18:25

Odnesem kod strugara kaze ne moze on to na strugu da uradi, tvrd je materijal polomio bi nozeve, moram naci nekog sa rotacionom prusilicom i da se kepo uradi, i kaze da bi ostalo malo riseva od struga, da ne moze on tako lepo da uradi kako bi meni trebalo.

Vratim se na stelovanje karba, hteo iglu da skinem i polomim onu krivinu sto ide iz karba sto sam ja budzio, pukla mi na kraju navoja... znaci uvek ima neki djavo... da pop**dis.. nadjem novu tu krivinicu od stare sajle, ali onaj deo sto ide iz rucice gasa, stim da je 4 cm duza... sad opet treba da kradim sajlu, tj buzir oko nje... ali ima nesto i dobro ova stara sto je bila kraca me je jebavala kad ga spustim sa vilikih nogara jer se cela masina spusti dole i onda se sajla nasloni na ram motora i dize mu ler, sa ovom duzom ne bi trebalo da bude problema jer je dosta visa i nece kaciti sasiju..Posted Image

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#445 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 July 2017 - 18:29

dakle trebalo bi da kupiš taj prenosnik sa kineza koji nose 17mm

#446 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 18 July 2017 - 18:35

Pa znam al nema nigde, nema gde nisam zvao... probacu to da obrusim pa cu videti kako ispadne, ako ne bude dobro trazicu dalje..

#447 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 July 2017 - 18:35

View PostMario, on 11 July 2017 - 15:47, said:

Nemoj kopati po tom malossi prenosu, jeftinije ce te izaci da kupis u NS na motootpadu taj prenosnik sa starih kineza
Bio je vec odgovor ranije... Morao sam da citiram.

#448 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 18 July 2017 - 20:21

A ne ne niste me razumeli, necu po malossiju kopati, kupio sam original exactly i izbio sam taj mali zupcanik sekundara i njega cu da ostruzem na meru malossija,tj na 17mm, malossi necu da diram

#449 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 July 2017 - 22:03

Neverovatno da nema baš niko... ok

#450 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 07 November 2017 - 10:45

skut je vracen na fabricko, iz razloga sto mi je stojao skoro celo leto, jer nisam imao vremena da se pozabavim sa njim, a trebalo mi je prevozno sredstvo, tako da je kinez vracen na serijalu a trenutno sam u potrazi za nekom mina mašinom, koju cu moci polako da sklapam... delova sto se tice, nesto ce se prodati a ono sto mogu na mina da prebacim cu ostaviti.

#451 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 November 2017 - 08:26

Jbg za taj karburator treba dosta znanja, da ne bude sad "evo ga ovaj čangriza", pisao sam ti to kroz pm još kada si planirao kupovinu...

Svakako radilicu ne moraš prodavati, bitno je kada budeš kompletirao minareli da koristiš variomat i magnet za kineza

#452 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 08 November 2017 - 08:40

A znam, kontam sve, ali treba mi jedan motor da imam za svaki dan a drugi da mogu da se igram sa njim, a ne ovako, a radicu hocu da prodam, jer ako resim da kupim drugo paljenje onda to nece odgovarati.... gledao sam na netu, polovnog nigde nema, a 300e za novo paljenje za kineza mi se nesto i ne daje... ako ode ode, ako ne videcu sta cu.
A sto se varijatora tice, da li mogu samo kupiti kalotu za mina, tj sa 13mm precnikom i staviti na ovaj varijator? da li sve ostalo odgovara? msm da ne kupujem ceo varijator...

#453 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 November 2017 - 19:34

Kalotu i bolcnu za isti tip

#454 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 June 2020 - 08:54

Nije me bilo neko vreme, resio sam da malo skuter dovedem u red.
Na njemu je trenutno stok cilinda sa S6 proreplikom (koju sam ja pravio), malossi varijator sa 5g rolnicama, morini linearna 123mm i polini kvacilo.
Karb je isto stok, 78 glavna dizna, igla skroz podignuta i evo kako izgleda svecica.
Attached File  IMG_20200625_142402.jpg   2.29MB   21 downloads jel okej boja svećice ili da idem za jos jedan broj vecu diznu?
Dok sam stelovao karb nisam nikako mogao da sredim start, jako je trokirao i to je bilo mučenja da krene, kad predje 30km/h isao je lepo, a pilot dizne nisam nigde mogao da nadjem, pa sam porucio neke sa aliexpresa, a kao privremeno resenje sam ubacio dve licne od zice, pa me interesuje koliko je pametno voziti tako? Uglavnom pilot dizna je br. 40 sa 2 licne nzm koliko sam je smanjio...
Attached File  IMG_20200625_165057.jpg   2.42MB   22 downloadsAttached File  Screenshot_20200625_235747_com.android.gallery3d.jpg   1.36MB   29 downloads
Sad ide lepo, nema vise trokiranja. Lepo povlaci, a krajnja brzina je solidna.
Auspuh sam očistio, novu vunu stavio i dihtunge isto, ali i dalje dosta glasniji od ostalih 50cc xD probacu jos da vidim kako ce se ponasati sa malo težim rolnicama, cisto malo da ga udavim.

Trenutno imam nekih problema u vezi struje, u sledecem postu cu o tome.

Attached Files


Edited by Miri, 29 June 2020 - 09:09.


#455 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 06 July 2020 - 08:02

Ponovio sam se malo sto se tice zastitne opreme, pazario sam novu kacigu Shark D-Skwal, dvoumio sam se mnogo, hocu necu, jos kao neki popust uhvatim, reko ajde, 5 godina garancije.
Veličina XL, a prosla mi je bila L, nemam nesto veliku glavu, ali u L model nisam nikako mogao uci xD, vrv su sundjevi deblji, i malo je veca od prosle, tj duza, tako da vise ne može da stane ispod sedista u skut -.-

Ima dva otvora za vazduh koja mogu da otvaram i zatvaram, naocare za sunce i dobio sam pinlock kao za džabe. I unutrasnjost se skida, moze da se lako opere.

Attached File  IMG_20200629_221307.jpg   1.91MB   17 downloadsAttached File  IMG_20200629_155134.jpg   2.45MB   17 downloadsAttached File  IMG_20200629_155203.jpg   2.79MB   18 downloadsAttached File  IMG_20200629_155210.jpg   2.47MB   19 downloads

Edited by Miri, 06 July 2020 - 08:06.


#456 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 July 2020 - 12:43

Problem sa strujom je resen, ali sad imam problem sa karburatorom.
Postavka karburatora je: glavna dizna 78, pilot dizna 40, sa dve licne kako bi je smanjio, igla skroz spustena, u predhodnom postu nisam dobro napisao.
Medjutim sad mi se desava da nekad nece da upali npr. ujutru kad idem na posao, kao da nema goriva, u medjuvremenu sam kod nekog majstora nasao 38 pilot diznu, probao sa njom i do 1/4 gasa dosta trokira, tesko krece, i ta je velika. Pokusavam na kurblu da ga upalim i dodam malo gasa, udavim ga odma, po meni kao da sad nema dovoljno goriva sa tom pilot diznom 40 sa 2 licne, vrv sam je smanjio na 30 32...
Skoro sam uzeo set za reparaciju karba i dobio sam drugu iglu, ali dosta deblju, i drugi klipic, isti ugao kao sto vec imam, da li bi dobio malo siromasniju smesu ako povecam ugao klipica i ako stavim deblju iglu a vratim pilot diznu 40? 1/8-1/4 gasa mi je problem.

Attached File  IMG_20200625_170247.jpg   2.9MB   14 downloads

Edited by Miri, 14 July 2020 - 12:50.


#457 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 July 2020 - 23:07

Moraces da krenes od “nule” sa setovanje karba, tj. to bi ti bilo najbolje. Ne vredi menjati igle, pozicije, pilot dizne na oko bez nekog testiranja. Nikako odjednom menjati sve...

Vratis sve na neka fabricka podesavanja u smislu igla koja dodje uz karb na srednji podeok, pilotku koja bi okvirno bila u tom karbu u serijskom postavci, podesis srafic za vazduh (ili ekstra gorivo ako je takav tip karba) da imas neki okviran odziv na njemu ili fiksno na 1 i po krug zavisno od tipa karba.

Onda krenes od glavne dizne. Prvo trazis podesavanje na punom otklonu gasa - glavna dizna. Kada pogodis glavnu sa odzivom na gas i dobrom bojom na svecici, prelazis na iglu (srednji spektar gasa). Kada nadjes odziv na polovni gasa i dobru boju svecice, testiras ponovo pun gas jer se moze desiti da korekcijom igle utices i na pun gas u zavisnosti od tipa i polozaja igle.
Nakon svega toga lovis 1/4 gasa preko pilot dizne i tu je bitan srafic za fino podesavanje gasa. Uticaj pilot dizne je kroz citav spektar gasa ali najvise prisutan na 1/4 gasa. Kada i tu dobijes dobar odziv i boju, onda uradis ponovo test kroz sve otklone gasa krenuvsi od prve i ako se sve poklapa sa odzivom i bojom svecice moze se reci da je karb podesen odlicno. Moze se desiti da setovanjem odziva na pilot dizni izmenis odnose na igli i punom gasu, pa zbog ponovo kontrola po boji i odzivu.
Neko ko je iskusniji moze dosta stvari da proceni kroz odziv i zvuk motora, dok je recimo najsigurnija opcija proveravati boju svecicu posle nekih 500-600m voznje na potrebnom otklonu gasa.

Pri tome sva testiranja vrsis kada je motor zagrejan na radnu temperaturu. Ako vidis da imas gusenje na gasu, prekidas test, prelazis na vecu vrednost pa teras ponovo u testiranje, samo bez forsiranja.

Za paljenje hladnog motora ti je potreban ispravan mehanizam sauga. Ako je automatski treba ispitati njegovu ispravnost, ako je rucni to je dosta lakse proveriti i kontrolisati.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#458 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 28 August 2020 - 06:20

Karburator sam ustelovao, postavku sam vec i zaboravio, slab sam sa vremenom u poslednje vreme, pa ne stizem ni da pisem...
Msm da ovo vijam 2 ili tri godine i konacno sam na gasaoooo. Kad ce biti montirano ko zna, ali bitno da je kupljeno.

Attached File  IMG-de8129c5c0eb0c7ac76cb5795adf3b83-V.jpg   214.04K   13 downloadsAttached File  IMG-fe1603f885393197f42761990e08fbb0-V.jpg   233.21K   13 downloads
Attached File  IMG-554be6ba68308fb02831c3d1defa2b24-V.jpg   236.41K   13 downloadsAttached File  IMG_20200828_065336.jpg   2.73MB   16 downloadsAttached File  IMG_20200828_065324.jpg   3.21MB   14 downloads

Pločice su za zamenu i jos su neravnomerno pojedne, da li je to tako i kod drugih ili čeljusti ne rade dobro?
Poluga kocnice ne izgleda bas najbolje, ali videcu kad je rasklopim u kakvom je stanju.
Disk mi delije da je okej, nije jako potrošen.

Edited by Miri, 28 August 2020 - 06:25.


#459 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 August 2020 - 08:23

Pločice se tako bezveze troše kada je jednoklipna čeljust, uglavnom ne klizi paralelno ta druga strana ili je montirana loše pa krene u jednu stranu.. To koči ok, samo se pločica duže namešta i brže dotraje

#460 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 28 August 2020 - 08:40

Vrv onda jedan klip ne radi dobro, jer je jedna strana diska ravna kad predjem prstom preko nje, a druga ima riseve i nije ravnomerno potrosena, vrv je ta vise kocila.
Čeljust od prednjeg točka kad rasklopim, klip je uvek zardjan i prljav na mestu gde se nalazi guma koja ide oko njega, vrv je tako i ovde pa ga koci i ne izlazi koliko bi trebalo...
Sve cu da rasklopim svakako i da ocistim, vrv i nove pločice, a disk ako bude trebalo ce kod strugara da se poravna ili novi.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users