Jump to content


Sprint Exactly 70cc



  • This topic is locked This topic is locked
482 replies to this topic

#81 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 08 November 2016 - 11:05

Procitao temu, slicno ce i kod mene biti. Airsal cu uzeti kao sto sam i planirao, jedino ne znam koji karb da uzmem, 19mm naravarno, al koji, ja sam kontao dellortov 19mm al ga nema na RP, zna neko gde ga mogu pazatiri, ili neka preporuka za neki drugi karb? :)
Radilicu sam pazario od jednog člana sa foruma, Malossi HPC je u pitanju, stoji u kutiji sigurno 2 meseca, ceka 70 cc :D

#82 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 08 November 2016 - 18:58

Kako si se odlucio za Airsal?
Razmotri si Dr.Evo, najbolji omjer ulozeno dobiveno, s time da ces morat getribu dirat ako zelis vecu brzinu, jer je dosta kratka.
Zato sam ja minarellija stavio, a i isti setup na mini i na chini nece ic isto.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#83 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 08 November 2016 - 19:55

Pa za pocetak hocu samo cilindar i karb da menjam, za nesto trece nemam para, i ovo ce jedva biti, msm da je taj airsal bas sta mi treba, da zujim po gradu a i cena mi odg. Za sada nek ide sa chinom... kad skupim opet para menjace se sve po redu :)

Jel imao neko motoforce black edition phbg 21mm ili 19mm, nisu skupi al ne znam kakvog su kvaliteta?


Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#84 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 November 2016 - 20:28

Ja bih ti preporucio za pocetak, kao pocetniku u tuningu, da uz cilindar koji je oko 100e uzmes samo veci set dizni i prvu razradu i tu neku prvu sezonu izvozas na postojecem karburatoru (sem ako nije 12mm).
Dakle, dell 17,5 ili mikuni 16 radice odlicno na airsalu t6 ac, imaces dosta snage i zivosti ali ces postepeno ici stepenik po stepenik u snalazenju i uocavanju razlike za karbu koji vec poznajes i koji ce dati puno zadovoljstva a primerenu potrosnju uz koriscenje postojeceg airboxa i filtera.

Dell phbg original su svakako bolji (citaj sigurniji u komponetama) od raznoraznih kopija kojih ima na trzistu, ali je problem naci dobar i ispravan za postene pare na nasem trzistu. Novi su oko 110e. Naraku koji si gledao na RP-u nisu losi, moras naravno uz novi karb da racunas i set pilot dizni, set igli i set ili 2 glavnih dizni, sto nadmasuje cifru airsal kita. Problem br2 je sto ko se prvi put srece sa phbg-om uglavnom izadje iz price nezadovoljan, ili sto bi tuner rekao "treba ti 2 fakulteta za stelovanje"...

Da rezimiramo, Airsal je odlican izbor zato sto je alunikasil, kvalitetan je i delovi (klip-karika) nisu skupi. Polovni phbg ima i za 30e a i za 50e ali ovo je Srbija i da su ok ili valjaju, ne bi se prodavali :)

Dakle, polako, cilindar je odlicno ulaganje, kasnije mozes i nadogradnju u vidu karba, auspuha itd...

#85 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 08 November 2016 - 21:00

Zasto riskiras, ako nisi siguran, uzmi rabljenog dellorta 19 i gotovo, ja sam ga uzeo za 200kn, ne znam kolko je ti dinara al eto, frgic je tip top, tako da se nov ne isplati kupit, barem sto se mene tice.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#86 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 08 November 2016 - 21:41

Naravno, provjeriti stanje karba, a ne kupit na nevideno.
Eto ja sam za 200kn ili manje od 30e kupio u odlicnom stanju tako da se da vjerovatno i kod vas nac u dobrom stanju.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#87 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 09 November 2016 - 01:18

Svidja mi se predlog od Razrednog, ako moze da ide sa ovim karbom, neka bude tako, za pocetak, ako u medjuvremenu nadjem neki polovan dellortov uzecu ga :) taman da se ucim sa ovim.
Koliko se secam Mario je imao ukombinovan airsal lc, sa mikunijevim 16mm carbom, roostom itd, jeeste da ne moze da se poredi moj setup sa njegovim xD al moguce je ukombinovati, tako da cu da probam :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#88 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 November 2016 - 07:55

Tako je, jedno vreme sam vozio SR-ku u toj postavci. Što se mikuni-ja 16 tiče bio je na granici isporuke za pilot diznu i početak igle, ali to se osetilo u hladnom stadijumu, u radnoj temperaturi ne toliko..

Sve u svemu ne može da se komparira jer sam ja vozio i varijabilno paljenje i auspuh koji je preotvoren i previsok za taj cilindar..

#89 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 09 November 2016 - 08:03

Da da razumem, pa nista meni ostaje da ukombinujem to sa cime raspolazem, pa cemo da vidimo, ako ne bude islo, uzecu i karb veci...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#90 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 November 2016 - 18:48

Danas sam uspeo da analiziram snimak sto sam napravio pre jedno 2 nedelje i izracuonao obrtaje, nesto mi je puno obrtaja koliko sam ja dobio...

Pratio sam Laudine instrukcije, evo snimka



na 00:18 sec ima od 130 do 140 herca to je prosek neki 8100 obrtaja, zatim na 00:20 sec ima od 200 do 220 herca, prosek 12600 obrtaja, i dalje varira al tu je od 150 do 180 herca prosek nekih 9900 obrtaja, da ga grebes puno je.... msm ne moguce da ide do 12000 obrtaja...

ako je nekom dosadno nek proba da analizira pa da vidim sta je on dobio, ja sam ovo radio na Adobe Audition 3.0 jedva sam nasao crack-ovan

#91 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 November 2016 - 20:55

Kad zavrnes gas oko 0:20 tu imas skok obrtaja, po analizi koju sam ja uradio, na oko 8800-9000 obrtaja. Potom imas pad obrtaja na oko 8600 - 8700 obrtaja i onda krecu lagano kroz ubrzanje obrtaji da rastu. Maksimalan broj obrtaja po mojoj analizi se nalazi na 0:43 sekundi i iznosi 9650 obrtaja.

Naravno ovo su grube procjene i obrtaji mogu da variraju par stotina.

#92 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 November 2016 - 21:29

Hvala Lauda, jel previsoko hvata kvacilo, na koliko bi trebalo, msm najbolje, 6000 obrtaja?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#93 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 November 2016 - 21:48

To ti ne mogu reci preko audio analize.
Odrediti i podesiti na koliko obrtaja da hvata kvacilo zavisi od dosta faktora...

Recu ti ukratko, bitno je da kvacilo pocne hvatati u idealno istom trenutku kada rolnice pocinju da menjaju prenosni odnos u variomatu odnosno u istom trenutku kada krece remen da se dize. Tada u sustini imas najbolji start.
Recimo kada je kvacilo setovano nize, odnosno vise popusteno onda se desi nesinhronizovan prenos i kvacilo uhvati ranije, a rolnice krecu kasnije da menjaju prenosni odnos i javlja se klasicna oscilacija u obrtajima i losiji start.
S druge strane situacija kada kvacilo hvata visoko onda imamo pojavu da kvacilo hvata kasnije, a rolnice krecu da menjaju prenosni odnos i remen se podize na variomatu bez potrebe. Tu takodje ima oscilacija u obrtajima i los start.

To ti je sustina i ne moze se ocekivati da ti neko kaze "setuj na 5000 obrtaja da hvata i bice dobro".
Nadam se da si skontao poentu.

#94 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 November 2016 - 21:54

Da da da, jesam, hvala :) zima je tu, bice posla :D

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#95 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 December 2016 - 00:22

Danas u toku dana je stigao Airsal T6 i dva seta dizni, sad sam nasao vremena da okacim sta sam pazario :)

Attached File  15354083_1662035560489200_2076341268_o.jpg   176.94K   36 downloadsAttached File  15292615_1662035547155868_1388678000_o.jpg   145.54K   36 downloadsAttached File  15354263_1662035563822533_1585031717_o.jpg   190.83K   38 downloads

tu je i Malossi radilica, kupio sam je pre 2 meseca od jednog clana sa foruma, lezajeve nisam skidao sa nje, al ici ce dole i stavicu nove i ako je on presao oko 2000km sa njima

Attached File  15292737_1662035513822538_255556361_o.jpg   197.83K   31 downloads

e sad sto se iglicastog lezaja tice, bolcna je 12mm, precnik gornje pesnice radilice je 17mm, a rupa u klipu u koju ide iglicasti je siroka 14mm, znaci da mi trebaju dimenzije 12x17x14?

i probao sam da slikam stubic na izduvu, al slabo se vidi, mrak je vec, al cini mi se da je probusen u minus, nemam alat da to i proverim, al sutra cu po danu bolje videti.

Prvom prilikom rasklapam skut, i krecu radovi :)

#96 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 December 2016 - 00:45

Cestitam na kupovini.
Stub na leptir izduvu treba da je pobrusen u minus. Prve generacije T6 su imale problem oko tog stuba pa su spadale u grupu "lepljivih"...
Sto se tice iglicastog mislim da se pakuje 12x17x16 ali bolje da sacekas neko iz iskustva da ti odgovori sto se tice te radilice i klipa...

Samo polako sa radovima.

#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 December 2016 - 08:58

Proveri koja širina igličastog staje u Airsal klip

#98 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 December 2016 - 09:35

Cestitke i od mene, pravi primer kako postepeno treba pribavljati neophodne komponente!

Sto se tice iglicastog male pesnice, siguran sam da staje onaj najsiri malossijev 12x17x16 ali premeri precizno klip.

Ima ih od razmih proizvodjsca a inace je to standardna dimenzija za piaggio pa mozes da nadjes i sirinu 13,14,15,16...

#99 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 December 2016 - 10:41

Hvala svima, izmerio sam klip i dobio da je 14.6mm rupa, znaci da mi treba 12x17x14 iglicasti, gledao sam u box-u i bike-u, i imaju samo prox-ov tih dimenzija, kakvog su oni kvaliteta?
Nisam hteo da narucujem preko RP dok ne vidim koji mi tacno treba..
I da li je pametno malo ostrugati meso sa klipa kuda bolcna prolazi, tj prosiriti malo da bi stao siri iglicasti?

#100 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 December 2016 - 10:49

Heh, ja sam bio ubedjen obzirom da u airsalov klip od 46mm staje malossijev iglicasti 16mm, da ce to i ovde gde je 47,6 klip isto biti slucaj.
Prox je ozbiljna firma, evo kod mene trci jedan dosta dugo, preko 10000km a menjao sam razne cilindre. Moze da se blago pobrusi unutrasnjost doseda na klipu ukoliko ne nadjes adekvatan iglicasti.







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users