Jump to content


Sprint Exactly 70cc



  • This topic is locked This topic is locked
482 replies to this topic

#481 Milan985

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 175 posts

Posted 31 March 2023 - 19:15

Treba ti klipic od 30,on regulise do pola gas,a 40 ti je dosta bogat,50 da ne pricam,tj puno goriva,tako sam i ja imao situaciju,mada moras i pilot da smanjis nedje 34-36 bi trebalo sa airboxom da bude ok


Chulle

#482 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 29 May 2023 - 09:55

Karb sam ustelovao, sad sam vec zaboravio koja je postavka u pitanju, vozio sam ga tako nekih mesec i po dana i sada mi se javlja problem na punom gasu, tj na nekih 10k obrtaja, motor lepo ide dok ne dodje do 10k obrtaja i onda kao da ga neko ugasi, kao da izgubi varnicu, onda kad mu padnu obrtaji onda se probudi, nastavim daljem, dodajem gas polako, pa onda na nekih 9k obrtaja isto i tako, zamenio svecicu sve isto... mislio sam i da je zalepio, skinuo cilindar, nema nikakvih tragova, pretpostavljam da je u pitanju nesto oko struje, sta da proverim sledece? fabricko paljenje bi trebalo da izdrzi do 12k obrtaja, msm da sam tako procitao negde?

#483 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 May 2023 - 21:42

Posustaje ili kondenzator unutar CDI-ja ili namotaj za nabijanje (onaj sa sitnom žicom) negde probija... Isto tako može i bobina da probija, ukoliko se negde načela od pregrevanja...

10k obrtaja je cca 350 varnica u sekundi.. To je u nekoj merenoj jedinici npr A za struju, značajno više, od serije, i tu imamo pregrevanje namotaja za nabijanje ili namotaja za transformaciju u bobini na visoki napon, ili gubitak kapaciteta dotrajalog kondenzatora u CDI-ju, koji bi trebao tih 350 puta da se napuni i isprazni za varnicu...

Pa kreni redom, počni od svećice sa R rezistorom i kapicom valjanom...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users