

Huatian HT50QT-28
#1
Posted 14 July 2016 - 20:00
Zatim sam i zadnji točak nabavio,jer je njegov kriv po falcu sa ove strane,a i doboš je polovično preistrošen. Planiram farbanje oba točka u zlatno a da falčevi ostanu polirani. Oko plastika ima par sitnica da bi bile vrhunske,svetla trebam pojačati i voleo bih da malo čačnem motor s obzirom na to da neće preko 50 km/h. Ali opet ne bih da preteram,pa da bude da se motor dernja i čuje na par km.
#2
Posted 14 July 2016 - 20:04
Imas ovde objasnjeno na koji nacin se mogu postaviti slike na forum:
http://forum.pyrothe...slika-na-forum/
http://forum.pyrothe...je-fotografija/
#3
Posted 14 July 2016 - 20:07
Attached Files
#4
Posted 14 July 2016 - 20:10
Attached Files
#5
Posted 15 July 2016 - 01:33
#6
Posted 15 July 2016 - 08:11
#7
Posted 15 July 2016 - 11:20
#8
Posted 15 July 2016 - 11:40

Sent from my GT-I9192
#9
Posted 15 July 2016 - 17:46
U auspuhu je ostao samo katalizator(po rečima čoveka koji mi je izbacio višak,ja se u to ne razumem),tako da tu ako je imao blokadu,više je nema.
Nesa BG: Na auspuhu je ostao samo katalizator(po rečima čoveka koji je izvršio "hirurški potez čišćenja viška delova" iz auspuha). Da napomenem da i pre i posle te intervencije motor ide isto,samo se sad čuje jače.
Da li je dovoljno samo tražiti Tecnigas Trak ili Leo Vince ZX,ili to ima veze neke,na tip motora i kačenje auspuha,da li zavisi?
Što se variomata tiče,da li mogu dobiti neku sliku,da vidim gde se nalazi ta čaura koja blokira? Drug koji se pomalo razume u skutere mi je rekao da ne penje kaiš do kraja,da bi imao mesta još. E sad,možda to može da se reši i dužim kaišem?
A što se CDI-a tiče,gde i kako naći odgovarajući odblokirani?
Mnogo pitanja,znam,izvinjavam se,ali od nekud moram početi. Ja bih prvo od auspuha krenuo sa nabavkom delova,pa preko CDI-a i na kraju ako mora kaiš drugi,ili variomat,pa da sve spakujem i da ide kako treba.
Danas sam vozio još jednog na skuteru,moja je težina oko 90 kg,plus još 70 za saputnika,motor se isto ponaša kao i kad nemam saputnika,isto vuče,sve ok,dođe do 50 km/h i ćao zdravo,nema više.
#10
Posted 15 July 2016 - 18:10
Elektronska blokada na CDI je zadnja stvar koju resavas a i nije pravilo da je ima na svakom skuteru. Sto se variomata tice blokada je u vidu caure koja stoji izmadju samog variomata i ventivara a navucena je na bolcnu i sprecava da se variomat nasloni na ventivar.
Ovo sto si opisao izgleda kao da ipak imas cauru na variomatu.
#11
Posted 16 July 2016 - 19:48
#12
Posted 16 July 2016 - 22:18
#13
Posted 17 July 2016 - 14:42
Ako bi se ugradio Malossi multivar,da li bi moralo još nešto da se izmeni? Tipa dizna na karbu,auspuh? Ili bi za početak to poboljšalo performanse bar malo?
#14
Posted 17 July 2016 - 16:05
Recimo da bi ti multivar bio odlična platforma ako želiš da uradiš kvalitetno bilo koji tuning..
#15
Posted 25 July 2016 - 12:21
Attached Files
#16
Posted 17 August 2016 - 19:32
Uz to sam pripremio farbu,tj. prajmer,zlatnu bazu i lak,još samo šmirgle i preostalo za šmirglanje falčeva,pa se može otpočeti restauracija točkova.
Takođe sam malo izmodernizovao svetlo na skuteru,ubacio sam BI LED svetlo,uz malo modifikacija u instalaciji,u smislu da sam morao da prevežem da umesto 2 sijalice,koristim jednu,ali je krajnji rezultat odličan. Ostalo je još samo da malo spustim,tj. doštelujem svetlo i biće full. Svetli odlično,i preko dana kad uđem u tunel vidim bez greške,dok je ranije bilo jedva vidljivo. Uostalom evo koliko slika može da dočara.
Attached Files
#17
Posted 07 October 2016 - 19:15
Juče je motor registrovan,na žute tablice,uz dosta muka,ali je sve rešeno.
Imam problem sa njime,čim pokušam da mu dam više od pola gasa(uglavnom tad),motor štuca. Kad ga vozim nizbrdo bez gasa,dešava se kao da sam isključio kontakt,probam odmah da mu dam gas,ne prima . Ubrzo sam proradi. Da li to može imati veze sa CDI-jem? Majstor koji mi održava motor tvrdi da je nešto do dovoda goriva,ali nikako da ugrabimo vremena da se tome malo posvetimo.
#18
Posted 21 November 2016 - 07:34

Problem je bio u svećici. Vozio sam NGK B8HS svećicu, sa kojom je motor izuzetno lepo i brzo palio, ali je brzo i stradala.
Vratio sam neku ,,no name" koju sam dobio uz motor, sa njome duže vergla prilikom paljenja,ali je sve u redu,izgubili su se simptomi trokiranja.
Moje je pitanje, koju svećicu kupiti za ovaj motor,kad su u pitanju kvalitetniji proizvođači? Bosnu i kineske bih zaobišao.
Da li možda ima neke iridijumske za njega? Ima li iko iskustva sa time?
#19
Posted 21 November 2016 - 08:00
Kod ngk jednostavno ne možeš biti siguran osim ako kupiš baš od uvoznika ili u njihovoj maloprodaji...
Za denso nisam siguran, za sada su iskustva pozitivna, 24 ti je ekvivalent toplotne vrednosti 8 u ngk varijanti...
U svakom slučaju potrebno je pogoditi toplotnu vrednost, sa premalim-pretoplim svećicama brzo pali ali ume da usija elektrodu i pali smešu nepravilno, dok sa velikim-hladnim teže pali i ume da trokira u prvim naltima punog gasa i kasnije bude ok ili uopšte ne bude dobra..
Dakle tražiš kompromis, od proverenog proizvođača, odnosno ne plagiranog artikla...
#20
Posted 21 November 2016 - 08:03
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users