Jump to content


Huatian HT50QT-28


151 replies to this topic

#1 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 14 July 2016 - 20:00

Da predstavim svoje novo prevozno sredstvo. Kao sto naslov kaže,reč je o Kinezu,2T,2007. Godište,kupljen sa 6800 km na satu,sa isteklom registracijom za 290 e. Posle nedelju dana usledilo je sredjivanje:semerinzi radilice,ležajevi iste,osovina kvačila,klip i karike,semering oumpe ulja,slavina i creva goriva,svećica,gumeni usisnik za karburator,rolnice i još poneka sitnica. Auspuh je propao,pa sam,za prvu pomoć isekao sa strane i izbacio sve progorelo. Sad se čuje preglasno,ali pošto nigde ne mogu da nađem fabrički auspuh,ostaje tako. Ako neko može da mi pomogne gde i kako da nađem odgovarajući ausouh,nek se javi.
Zatim sam i zadnji točak nabavio,jer je njegov kriv po falcu sa ove strane,a i doboš je polovično preistrošen. Planiram farbanje oba točka u zlatno a da falčevi ostanu polirani. Oko plastika ima par sitnica da bi bile vrhunske,svetla trebam pojačati i voleo bih da malo čačnem motor s obzirom na to da neće preko 50 km/h. Ali opet ne bih da preteram,pa da bude da se motor dernja i čuje na par km.

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 July 2016 - 20:04

U ovoj sekciji su obavezne slike licnog skutera, pa te molim da ih postavis sto je ranije moguce da tema ne bi bila obrisana.

Imas ovde objasnjeno na koji nacin se mogu postaviti slike na forum:
http://forum.pyrothe...slika-na-forum/
http://forum.pyrothe...je-fotografija/

#3 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 14 July 2016 - 20:07

Izvinjavam se,preko telefona gledam,pa ne mogu bas lepo da odradim sve. Evo jedne slike za početak,pa ću preko kompjutera ubaciti još vrlo brzo.

Attached Files



#4 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 14 July 2016 - 20:10

Inače,ovo je problematični auspuh koji me muči. Da li bi mogao beki zamenski da nađem,a da ne oslabi i ovako slabe performanse? Kad smo kod slabih performansi,da li i gde postoje blokade kod ovih motora? Ako postoje,kako ih se rešiti? Slike ću ubuduće smanjiti,izvinjavam se.

Attached Files



#5 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 15 July 2016 - 01:33

Jedna od blokada i jeste na auspuhu. Bilo bi pozeljno da pazaris neki rezonantni iz base klase tipa tecnigas trek ili leo vince zx. Na variomatu verovatno imas blokadu u vidu caure koja ne dozvoljava zatvaranje variomata do kraja i samim tim sprecava kais da se popne vislje u variomatu. Postoje na nekim modelima i blokade na CDI-u koje blokiraju obrtaje i tu je lek ugradnja nelimitiranog CDI-a. To bi za pocetak osetno poboljsalo performanse naravno uz detaljno podesavanje karburatora i prenosa. Prostudiraj malo teme o podesavanju prenosa, karburatora i o rezonantnom auspuhu i njegovom uticaju na 2t masinu. Imas sve detaljno objasnjeno na nasem forumu.

#6 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 July 2016 - 08:11

Zar ovaj ima support arm na zadnjem tockicu?

#7 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 15 July 2016 - 11:20

Na poslednjo slici se vidi da ima. Ali na njemu nisu ni klesta za disk a ni drugi amort.

#8 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 July 2016 - 11:40

Vrv su kinezi samo iskoristili kopiju za nosac auspuha... u svakom slucaju je napredak :)

Sent from my GT-I9192



#9 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 15 July 2016 - 17:46

Ako pod support arm podrazumevate kacenje za osovinu sa desne strane točka,da,ima je. Nosač auspuha,spojen sa mašinom i osovinom,s tim da u tom delu koji prolazi kroz osovinu ima 2 ležaja 6203 2rs.
U auspuhu je ostao samo katalizator(po rečima čoveka koji mi je izbacio višak,ja se u to ne razumem),tako da tu ako je imao blokadu,više je nema.
Nesa BG: Na auspuhu je ostao samo katalizator(po rečima čoveka koji je izvršio "hirurški potez čišćenja viška delova" iz auspuha). Da napomenem da i pre i posle te intervencije motor ide isto,samo se sad čuje jače.
Da li je dovoljno samo tražiti Tecnigas Trak ili Leo Vince ZX,ili to ima veze neke,na tip motora i kačenje auspuha,da li zavisi?
Što se variomata tiče,da li mogu dobiti neku sliku,da vidim gde se nalazi ta čaura koja blokira? Drug koji se pomalo razume u skutere mi je rekao da ne penje kaiš do kraja,da bi imao mesta još. E sad,možda to može da se reši i dužim kaišem?
A što se CDI-a tiče,gde i kako naći odgovarajući odblokirani?
Mnogo pitanja,znam,izvinjavam se,ali od nekud moram početi. Ja bih prvo od auspuha krenuo sa nabavkom delova,pa preko CDI-a i na kraju ako mora kaiš drugi,ili variomat,pa da sve spakujem i da ide kako treba.
Danas sam vozio još jednog na skuteru,moja je težina oko 90 kg,plus još 70 za saputnika,motor se isto ponaša kao i kad nemam saputnika,isto vuče,sve ok,dođe do 50 km/h i ćao zdravo,nema više.

#10 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 15 July 2016 - 18:10

Blokada na auspuhu je na samoj grani u vidu cevcice duzine oko 7cm zapertlovane na kraju. Popularno je zovu slepo crevo. A sto se tice tipa motora trazis za minarelli masine i nema problema. Generalno postoje sitne razlike izmedju auspuha za original minarelli i kina kopiju minarelli-a ali koji god da nahvatas nece biti problem montirati ga.

Elektronska blokada na CDI je zadnja stvar koju resavas a i nije pravilo da je ima na svakom skuteru. Sto se variomata tice blokada je u vidu caure koja stoji izmadju samog variomata i ventivara a navucena je na bolcnu i sprecava da se variomat nasloni na ventivar.
Ovo sto si opisao izgleda kao da ipak imas cauru na variomatu.

#11 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 16 July 2016 - 19:48

Drug koji se razume u skutere je pogledao variomat,reče da tu nema blokade,a i na samom auspuhu nema ničega. Eto,sutra ću da uslikam taj deo koji si mi opisao,pa ću da okačim sliku.Svakako ne penje kaiš do kraja,vidi se dokle ide isti,slikaću i to.

#12 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 16 July 2016 - 22:18

Generalno na serijskom variomatu kada je optimalno podesen prenos ostaje 4-5 mm neiskoriscenog dela do vrha. Tu pomaze samo neki after market variomat tipa malossi multivar ili slicno. Ako na grani auspuha nema nista onda na njemu nema blokade.

#13 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 17 July 2016 - 14:42

Znači da je on serijski na maximumu.
Ako bi se ugradio Malossi multivar,da li bi moralo još nešto da se izmeni? Tipa dizna na karbu,auspuh? Ili bi za početak to poboljšalo performanse bar malo?

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 July 2016 - 16:05

Za početak malossi multivar je nov oko 75e, što je oko četvrtina vrednosti skutera... ali ako gkedaš da se sa njime dobije sve neophodno i da je jedan od najkvalitetnijih onda ti preostaje da još ubodeš odgovarajuće rolnice i može da se skuplja lova za novi auspuh i kvačilo sa zvonom...

Recimo da bi ti multivar bio odlična platforma ako želiš da uradiš kvalitetno bilo koji tuning..

#15 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 25 July 2016 - 12:21

Nije veliki problem da se plati nesto sto ce da se isplati kasnije. Onda cu preko zime da uštekam i variomat i auspuh,pa da uskladim to i sledeću godinu počnem pripremljen. Inače,zamenio sam zadnji točak,kupio polovan,ali prav i ispravan,nabsvio sam i novu Michelin gumu,kao i nove ležajeve za osovinu na nosaču auspuha. Sad ide kao podmazan.

Attached Files



#16 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 17 August 2016 - 19:32

Nastavilo se sa srafljenjem,sredio sam i na prednjem točku oba ležaja,tako da sam time,nadam se,stavio tačku na sve moguće ležaje na motoru,svi fabrički kineski su zamenjeni FAG i SKF ležajevima.
Uz to sam pripremio farbu,tj. prajmer,zlatnu bazu i lak,još samo šmirgle i preostalo za šmirglanje falčeva,pa se može otpočeti restauracija točkova.
Takođe sam malo izmodernizovao svetlo na skuteru,ubacio sam BI LED svetlo,uz malo modifikacija u instalaciji,u smislu da sam morao da prevežem da umesto 2 sijalice,koristim jednu,ali je krajnji rezultat odličan. Ostalo je još samo da malo spustim,tj. doštelujem svetlo i biće full. Svetli odlično,i preko dana kad uđem u tunel vidim bez greške,dok je ranije bilo jedva vidljivo. Uostalom evo koliko slika može da dočara.

Attached Files



#17 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 07 October 2016 - 19:15

Jako brzo je pregorela led sijalica,zajedno sa reglerom i otpornikom onim koji višak el.energije pretvara u toplotnu. Sve je zamenjeno,vraćena halogena sijalica do nekog boljeg idejnog rešenja za osvetljenje.
Juče je motor registrovan,na žute tablice,uz dosta muka,ali je sve rešeno.
Imam problem sa njime,čim pokušam da mu dam više od pola gasa(uglavnom tad),motor štuca. Kad ga vozim nizbrdo bez gasa,dešava se kao da sam isključio kontakt,probam odmah da mu dam gas,ne prima . Ubrzo sam proradi. Da li to može imati veze sa CDI-jem? Majstor koji mi održava motor tvrdi da je nešto do dovoda goriva,ali nikako da ugrabimo vremena da se tome malo posvetimo.

#18 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 21 November 2016 - 07:34

Da sam sebi odgovorim. :)
Problem je bio u svećici. Vozio sam NGK B8HS svećicu, sa kojom je motor izuzetno lepo i brzo palio, ali je brzo i stradala.
Vratio sam neku ,,no name" koju sam dobio uz motor, sa njome duže vergla prilikom paljenja,ali je sve u redu,izgubili su se simptomi trokiranja.
Moje je pitanje, koju svećicu kupiti za ovaj motor,kad su u pitanju kvalitetniji proizvođači? Bosnu i kineske bih zaobišao.
Da li možda ima neke iridijumske za njega? Ima li iko iskustva sa time?

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 November 2016 - 08:00

Problem je sa ngk svećicama jer ih kinezi masovno kopiraju, ista situacija je i sa bosnom na kojoj piše yugoslavia a nova je, teško je verovatno da su to stare zalihe...

Kod ngk jednostavno ne možeš biti siguran osim ako kupiš baš od uvoznika ili u njihovoj maloprodaji...

Za denso nisam siguran, za sada su iskustva pozitivna, 24 ti je ekvivalent toplotne vrednosti 8 u ngk varijanti...

U svakom slučaju potrebno je pogoditi toplotnu vrednost, sa premalim-pretoplim svećicama brzo pali ali ume da usija elektrodu i pali smešu nepravilno, dok sa velikim-hladnim teže pali i ume da trokira u prvim naltima punog gasa i kasnije bude ok ili uopšte ne bude dobra..

Dakle tražiš kompromis, od proverenog proizvođača, odnosno ne plagiranog artikla...

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 November 2016 - 08:03

Za tvoj agregat fabrika propisuje ngk 7, tako da bi 8 morala biti dobra ako je ispravna pa čak i ako se povisio stepen kompresije usled depozita na celu klipa





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users