Jump to content


Keeway matrix


67 replies to this topic

#1 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 30 May 2015 - 17:38

Set-up:
- Kit strage 6 sport pro mk2 (danas razradjen)
- 17,5mm motoforce karburator (kn filter)
- Tecnigas trek
- Centralna je stage 6 medium
- Opruge kvacila malossi
- Rolnice 3.1 g
Imam jedan problem, verovatno je u cdi-u ali me zanima i vase misljenje, motor kad krene zabije na 8000 i kako dodje do 8000 odjednom spusti na 7000 i mili al polako dize obraje al do 8100-8200 tako do 70km/h (po gps-u) i tu stane i nece vise da ide.
prvo sam mislio da je do centralne pa sam stavio ovu stage 6 medium ali nista,ima samo star sad ,tj kad nabije 8000 povuce bas i posle toga mili do 70km/h po gps-u i to dodje do 70 i tu zakuca ne mrda

#2 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 31 May 2015 - 23:28

Evo i slika
Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image

Edited by Pita, 05 June 2015 - 10:33.


#3 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 July 2015 - 01:33

U utorak stize cdi odblokiran, jedva sam nasao, motor se vozio ovako par km jos razrade mu je prijao sigurno..... sto se tice karburatora:dizna je 95,kn filter, pilotka 38 i igla je a2 na sredi, u prevodu trokira na stratu i svecica je crna i malo mokra ali tako sam hteo dok ide razrada, ostaje jos samo posle ubacivanja cdi-ja da se karburator nasteluje i da vidimo kako stojimo sa prenosom, imam obrnometar njegov fabricki i radi tako da bi trebalo stelovanje mnogo lakse da bude.. sa cdi-jem stizu i set igli i pilotka 36, a vec imam set dizni 76-98 tako da imam sve sto se karburatora tice...

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 July 2015 - 09:00

Ne znam koji si nabavio, jedino fabricki pdblokirani podrzava obrtomer sa ovim ostalima radi ali preko 6000 ne meri..

Taj fabricki se prodavao u keeway servisu i ima blokadu na 10500 sto je u principu dovoljno

#5 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 July 2015 - 14:28

motoforce racing je cdi

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 July 2015 - 15:19

Oprosti se od fabrickog obrtomera

#7 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 July 2015 - 16:27

Ljudi vec tri nedelje ne mogu da nadjem sajlu za gas, treba mi onaj gornji deo sto ide iz kutijice, svuda sam proverio niko nema, jel zna neko ko moze to da mi napravi i posalje postom ili ako znate gde ima da se kupi cela?

#8 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 14 July 2015 - 16:48

Mozda odgovara sa sprint-a? ima u MasseTehnic-u sigurno ja sam juce porucio.

#9 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 July 2015 - 18:04

treba da je duzina oko 51-52cm sajla da bude
Posted Image
a zavrsetk sajle, tj onaj deo gde ide u kutiju treba ovakav da bude
Posted Image
a ne ovakav
Posted Image

#10 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 14 July 2015 - 22:28

Takvu sam ja narucio, pozovi i proveri a ova druga je od uljne pumpe ili druga sto ide od razdelnika do karba.

#11 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 14 July 2015 - 22:48

Probaj sam da napravis,tako sam bar ja,kupis u svakom servisu bicikala buzir,i sajlu dali za kocnicu ili za brzine od bajsa,imas 2 razlicia zavrsetka od brzina je manji tj onakav kakav ti ne treba a od kocnice je taj veci,takav tebi treba.na drugi kraj sajle stavis onaj saraf sa kojim se zavrcu zbice na felnu ali obavezno da bude aluminijumski,provuces kroz salju,stisnes kjlestima sa par strana ,odfikaris visak,malo isturpijas,i ima da te sluzi sto godina,ne kosta vise od 200 dinara a radi posao.

#12 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 22 July 2015 - 20:42

Evo prvi put da se skuetr vozio pun gas i evo kranje
Posted Image
skuter ima stage 6 medium centralnu i 3,1g rolnice, na pocetku krene i pokida jako, od jednom spusti obrtaje i tako mili do 60km/h i onda krene da navlaci ko bleasv do 92km/h

#13 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 22 July 2015 - 22:22

Cestitam na postignutom rezultatu!Koji je trenutni setup? i ako mozes da snimis jedan video ubrzanja?

#14 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 22 July 2015 - 22:59

Nista nije dirano od prvog posta, znaci:
- MK2 Sport AC
-Trek
-17.5mm karb nije ustelovan, preliva svuda, i na pilotki,glavnoj i igli (malo smo glavnu doterali u red cisto za ful gas)
-Prenos: stage 6 medium,3.1g rolnice i opruge malossi srednje tvrdoce, ostalo fabrika..
-Bio je blokiran cdi sad je motoforce racing
Sinoc oko 1 sat nocu je bio stavljen cdi i dizna 90 posto je sa 95 prelivao,odma je izleteo iz garaze, evo i na slici pise u 1:26 nocu je uradjen screenshot sa telefona
tek sad krece stelovanje posto ima ogromnu rupu u ubrzanju, pisao sam i gore u postu, znaci krene i pokida strasno onda spusti obrtaje i mili do 60km/h po gps-u i onda ko blesav od jednom krene da vuce, hoce ruke da izcupa sa kormana

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 July 2015 - 23:17

Treba da pogodis rolnice da ti medjuubrzanje bude u centru rezonance

#16 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 22 July 2015 - 23:20

znam ali trazi nesto mnogo lakse rolnice, ove su 3.1g + centralna stage 6 medium, probacu sa laksim cim karburator ustelujem, uzecu 2.5 pa cu da kombinujem, malo mi je ne logicno sa ovo centralnom toliko lakse rolnice da trazi al ajde

#17 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 22 July 2015 - 23:27

Kais ne stoji idealno, pa krene onako iz drug, onda se prodere jako i cim malo spusti obrtaje pokida do neki 30 (prevrtava tu na pocetku) i posle mili do 60, znaci mnogo mu treba da navuce jedno 500m sigurno ako ne i vise, znaci bas ono i onda cim dodje oko 55 pocne polako da se dernja onako i od 60 kad povuce da vuce hoce ruku da izcupa

#18 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 23 July 2015 - 00:05

Jel imas fabricki variomat?

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 July 2015 - 00:11

To na 55 je vec izbacio remen do kraja koliko kineski variomat moze i onda ide napucavanje obrtaja...

Mislim tako idu svi kinezi kod vlasnika koki ne znaju prenos da usteluju..

Koliko si nategao kvacilp..? Sto ne popustis malo i ne posajbniras da ti remen krece sa bolcne ? Jedi li izvadio onu veliku podlosku ispod ventivara ?

Ajd sad ...

#20 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 23 July 2015 - 01:20

motor nije stelovan u opste, bukvalno juce je upaljen sa odblokiranim cdi-jem i to je to, sad treba redom i polako, pipao prenos nisam, skinutaj je blokada sa varijator onaj veliki prsten ostalo nije dirano, podloske treba da nabavim, a kvacilo je sa srednjim oprugama i krece sa 4000 sto je onako, treba sa vise al neka stoji sad tako jer nemam vise oprugica, napred kais lezi na bolcni od varijatora.....varijator je fabricki, uzima se na zimu malossi multivar sigurno





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users