Jump to content


Orion Fantom 4T


8 replies to this topic

#1 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 22 July 2016 - 07:59

Dakle, skuter kupljen nov, u maju 2010. Vozio sam ga par sezona stock i onda ubacio kineski 47mm kit. Sam ga održavam, uz pomoć interneta :). Inače, ovo mi je prvi skuter u životu. Trenutno nemam mogućnost da okačim slike ali biće.

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 July 2016 - 08:05

Zamolio bih te da postavis slike u narednih par dana, inace ce tema biti obrisana. U ovoj sekciji su obavezne slike prilikom kreiranja teme ali tolerisemo odredjeni vremenski period.

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk



#3 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 22 July 2016 - 08:08

Na poslu sam trenutno, otvorio sam topik da ne bi spamovao temu o karburatorima :D Biće slika, pozdrav.

#4 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 24 July 2016 - 19:50

Evo par sličica koje sam uspeo da iskopam, nisam nešto ni slikao skuter. Ove su sa pecanja :)

Posted ImagePosted Image

Može mario da prebaci postove iz teme o karburatorima ako želi.

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 July 2016 - 19:56

Prebacice neko iz admin tima

#6 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 24 July 2016 - 20:00

Što se tiče problema sa paljenjem, danas sam ispod zaptivača prirubnice ubacio dihtung od tanke armirane gume koju sam iskopao negde u firmi, i to sad 100% dihtuje. Našao sam i par pukotina na airboxu, pukao je blizu nosača. Tu sam nalio plastike pištoljem ali rekao bih da to nije dobro jer sad airbox ne može lepo da se sklopi, zreo je za zamenu. E sad da li je do toga...palio sam skuter malo, provalio sam da pali kad mu dam tek tek malo gasa, čim malo preteram neće, u pitanju su milimetri. Vozio sam ga i ide normalno, kad je vruć kao da malo bolje pali ali i dalje se muči, ler je nedaj bože, ako ga ne pojačam da vrti točak na nogarama gasi se. Zanimljivo je da se motor ne gasi kad mu zapušim rupe rukom, niti se guši kad mu dodam gas. Užas.

#7 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 27 July 2016 - 19:21

Rešen problem, štelovanjem ventila. Usisni na pipanje kao da nije imao zazora uopšte, izduvni kako tako. Naštelovani na 0.1/0.1, motor prede u leru, stabilno, radio je 15 minuta bez promena, pali na zub. E sad, uzrok. Ako se otpuštanjem glave zazori smanjuju onda pretpostavljam da je motor radio posle generalke bez štelovanja, ali zazori su svakako bili manji nego što treba. Kako se glava lagano otpuštala (par puta je spominjano ovde da posle par stotina km treba dotegnuti glavu) tako su se zazori smanjivali. Stvarno ne vidim šta drugo može da bude. Zamenio sam i bakelitnu prirubnicu, kao i o - ring na usisnom kolenu koji je bio na jednom mestu nagoreo, takođe sam airbox silikonom i moment fixom doveo u upotrebljivo stanje, svakako ću kupiti drugi ovih dana.

#8 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 July 2016 - 19:49

Ne moze se otpistanjem/stezanjem glave promeniti zazor na ventilima, fizicki je nemoguce. Problem lezi u materijalima koriscenim za izradu ventila, od temperature pri radu se izduzuju i to je normalno..
Moze da se desi da su nedovoljno stegnuti stel-srafovi na klackalicama pa su se zazori smaljili usled popusranja srafova odvibracija, temperature itd..
Veci problem je kada zazor naraste, to znaci da ima previse depozita na sicu ventila ili je vetil pokrivljen.

Zazori se steluju razlicicto za usis i izduv, posto je izduvni ventil pod konstatno vecom temperaturom pa se izduzuje za nekih 0,05 do 0,1mm vise od usisnog ventila. Shodno tome, ventili se steluju 0.1mm usis, 0.15 izduv, ili 0.15us 0.25iz, kako koji motor, kako se sta zahteva od njega itd...

Sent from my GT-I9192



#9 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 27 July 2016 - 19:57

Ok, preštelovaću ih na 0.1/0.15 ili 0.15/0.20, bitno da sam našao kvar. Hvala Aco.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users