


Orion Fantom 4T
Started by mongoose, Jul 22 2016 07:59 AM
8 replies to this topic
#1
Posted 22 July 2016 - 07:59
Dakle, skuter kupljen nov, u maju 2010. Vozio sam ga par sezona stock i onda ubacio kineski 47mm kit. Sam ga održavam, uz pomoć interneta
. Inače, ovo mi je prvi skuter u životu. Trenutno nemam mogućnost da okačim slike ali biće.

#2
Posted 22 July 2016 - 08:05
Zamolio bih te da postavis slike u narednih par dana, inace ce tema biti obrisana. U ovoj sekciji su obavezne slike prilikom kreiranja teme ali tolerisemo odredjeni vremenski period.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#3
Posted 22 July 2016 - 08:08
Na poslu sam trenutno, otvorio sam topik da ne bi spamovao temu o karburatorima
Biće slika, pozdrav.

#4
Posted 24 July 2016 - 19:50
Evo par sličica koje sam uspeo da iskopam, nisam nešto ni slikao skuter. Ove su sa pecanja 


Može mario da prebaci postove iz teme o karburatorima ako želi.



Može mario da prebaci postove iz teme o karburatorima ako želi.
#5
Posted 24 July 2016 - 19:56
Prebacice neko iz admin tima
#6
Posted 24 July 2016 - 20:00
Što se tiče problema sa paljenjem, danas sam ispod zaptivača prirubnice ubacio dihtung od tanke armirane gume koju sam iskopao negde u firmi, i to sad 100% dihtuje. Našao sam i par pukotina na airboxu, pukao je blizu nosača. Tu sam nalio plastike pištoljem ali rekao bih da to nije dobro jer sad airbox ne može lepo da se sklopi, zreo je za zamenu. E sad da li je do toga...palio sam skuter malo, provalio sam da pali kad mu dam tek tek malo gasa, čim malo preteram neće, u pitanju su milimetri. Vozio sam ga i ide normalno, kad je vruć kao da malo bolje pali ali i dalje se muči, ler je nedaj bože, ako ga ne pojačam da vrti točak na nogarama gasi se. Zanimljivo je da se motor ne gasi kad mu zapušim rupe rukom, niti se guši kad mu dodam gas. Užas.
#7
Posted 27 July 2016 - 19:21
Rešen problem, štelovanjem ventila. Usisni na pipanje kao da nije imao zazora uopšte, izduvni kako tako. Naštelovani na 0.1/0.1, motor prede u leru, stabilno, radio je 15 minuta bez promena, pali na zub. E sad, uzrok. Ako se otpuštanjem glave zazori smanjuju onda pretpostavljam da je motor radio posle generalke bez štelovanja, ali zazori su svakako bili manji nego što treba. Kako se glava lagano otpuštala (par puta je spominjano ovde da posle par stotina km treba dotegnuti glavu) tako su se zazori smanjivali. Stvarno ne vidim šta drugo može da bude. Zamenio sam i bakelitnu prirubnicu, kao i o - ring na usisnom kolenu koji je bio na jednom mestu nagoreo, takođe sam airbox silikonom i moment fixom doveo u upotrebljivo stanje, svakako ću kupiti drugi ovih dana.
#8
Posted 27 July 2016 - 19:49
Ne moze se otpistanjem/stezanjem glave promeniti zazor na ventilima, fizicki je nemoguce. Problem lezi u materijalima koriscenim za izradu ventila, od temperature pri radu se izduzuju i to je normalno..
Moze da se desi da su nedovoljno stegnuti stel-srafovi na klackalicama pa su se zazori smaljili usled popusranja srafova odvibracija, temperature itd..
Veci problem je kada zazor naraste, to znaci da ima previse depozita na sicu ventila ili je vetil pokrivljen.
Zazori se steluju razlicicto za usis i izduv, posto je izduvni ventil pod konstatno vecom temperaturom pa se izduzuje za nekih 0,05 do 0,1mm vise od usisnog ventila. Shodno tome, ventili se steluju 0.1mm usis, 0.15 izduv, ili 0.15us 0.25iz, kako koji motor, kako se sta zahteva od njega itd...
Sent from my GT-I9192
Moze da se desi da su nedovoljno stegnuti stel-srafovi na klackalicama pa su se zazori smaljili usled popusranja srafova odvibracija, temperature itd..
Veci problem je kada zazor naraste, to znaci da ima previse depozita na sicu ventila ili je vetil pokrivljen.
Zazori se steluju razlicicto za usis i izduv, posto je izduvni ventil pod konstatno vecom temperaturom pa se izduzuje za nekih 0,05 do 0,1mm vise od usisnog ventila. Shodno tome, ventili se steluju 0.1mm usis, 0.15 izduv, ili 0.15us 0.25iz, kako koji motor, kako se sta zahteva od njega itd...
Sent from my GT-I9192
#9
Posted 27 July 2016 - 19:57
Ok, preštelovaću ih na 0.1/0.15 ili 0.15/0.20, bitno da sam našao kvar. Hvala Aco.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users