Pisali smo o ovome već na više mesta, često se javlja problem da je električni saug prespor ili prebrz pa je njegovo delovanje potrebno podesiti shodno našem setupu, da saug bude uključen najviše 20-ak sekundi po startovanju agregata...
Prvo se skida zaštitna plastika koja je zanitovana u plastiku.. skalperom bez problema
uploadfromtaptalk1469290628365.jpg 58.92K
31 downloads
Ovako izgleda telo sauga, vidimo sa se postolje odvrće ili zavrće dakle početni stadijum iglice može biti dublje ili pliće
uploadfromtaptalk1469290696653.jpg 64.74K
29 downloads
uploadfromtaptalk1469290704558.jpg 63.62K
30 downloads
Potrebno je ubeđivanje fenom jer je kinez nalio lepka u navoj, budite opezni koliko grejete da se ne istopi plastika a da lepak popusti
uploadfromtaptalk1469290770324.jpg 50.05K
29 downloads
Kombinerke i guma za bicikle su obavezni, da se telo ne ošteti a već je mekano od grejanja, pa ako ne ide iz prve, treba još malo grejati... naravno sve oprezno
uploadfromtaptalk1469290861537.jpg 36.25K
28 downloads
uploadfromtaptalk1469290868794.jpg 46.89K
31 downloads
Krenuo je, dosra navoja ima, može iglica 5mm da se podigne
uploadfromtaptalk1469290914828.jpg 44.52K
37 downloads
Ovako izgleda iznutra
uploadfromtaptalk1469290930958.jpg 46.36K
40 downloads
Kod mene je problem bio predugi saug dakle kod hurrucanca je to meni već drugi slučaj, topao motor bukvalno ne može da se startuje bez gasa... ja zavrćem samo pola do jedan krug i saug postavljam bukvalno na 10s...
1
Podešavanje saug-a na Mikuni i Leader
Started by Mario, Jul 23 2016 05:24 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 23 July 2016 - 17:24
#2
Posted 23 July 2016 - 21:27
Svaka cast, detaljno. Najzad imamo kompletirano uputstvo koje svima treba... samo jedna stavka me buni, zavrtanjem se iglica podize te je interval rada sauha duzi, ili sam ja promasio?
Sent from my GT-I9192
Sent from my GT-I9192
#3
Posted 23 July 2016 - 22:20
Zavrtanjem iglica sa sve cilindrom biva izbačenija u odnosu na platformu, vreme zatvaranja saug dizne na taj način skraćujemo...
Konkretno još nisam ulovio što sam hteo, za sada mi je u oba pokušajs saug apsolutno isključen
Konkretno još nisam ulovio što sam hteo, za sada mi je u oba pokušajs saug apsolutno isključen
#4
Posted 23 July 2016 - 22:22
Jasno, kontra je navoj na kucistu, sad sam lepo video sliku...
Sent from my GT-I9192
Sent from my GT-I9192
#5
Posted 10 August 2016 - 16:14
Ja sam uspeo taj Mikuni da prepravim na manuelni saug , sad je trenutno na Airsalmaticu , radi dobro ...naravno da je bolje resenje E- saug , luksuznije je za koriscenje , posebno kod skutera ...
Istih sam problema imao prilikom rastavljanja mehanizma sauga , nije bilo bas jednostavno kad ne znas kako je sve slozeno , ali sa malo paznje se sve moze ...uglavnom , moguca je prepravka bilo kojeg karba sa E- saugom na manuelni ...
Istih sam problema imao prilikom rastavljanja mehanizma sauga , nije bilo bas jednostavno kad ne znas kako je sve slozeno , ali sa malo paznje se sve moze ...uglavnom , moguca je prepravka bilo kojeg karba sa E- saugom na manuelni ...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users