Jump to content


Podešavanje saug-a na Mikuni i Leader


4 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 July 2016 - 17:24

Pisali smo o ovome već na više mesta, često se javlja problem da je električni saug prespor ili prebrz pa je njegovo delovanje potrebno podesiti shodno našem setupu, da saug bude uključen najviše 20-ak sekundi po startovanju agregata...

Prvo se skida zaštitna plastika koja je zanitovana u plastiku.. skalperom bez problema

Attached File  uploadfromtaptalk1469290628365.jpg   58.92K   31 downloads


Ovako izgleda telo sauga, vidimo sa se postolje odvrće ili zavrće dakle početni stadijum iglice može biti dublje ili pliće

Attached File  uploadfromtaptalk1469290696653.jpg   64.74K   29 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1469290704558.jpg   63.62K   30 downloads

Potrebno je ubeđivanje fenom jer je kinez nalio lepka u navoj, budite opezni koliko grejete da se ne istopi plastika a da lepak popusti

Attached File  uploadfromtaptalk1469290770324.jpg   50.05K   29 downloads

Kombinerke i guma za bicikle su obavezni, da se telo ne ošteti a već je mekano od grejanja, pa ako ne ide iz prve, treba još malo grejati... naravno sve oprezno

Attached File  uploadfromtaptalk1469290861537.jpg   36.25K   28 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1469290868794.jpg   46.89K   31 downloads

Krenuo je, dosra navoja ima, može iglica 5mm da se podigne

Attached File  uploadfromtaptalk1469290914828.jpg   44.52K   37 downloads

Ovako izgleda iznutra

Attached File  uploadfromtaptalk1469290930958.jpg   46.36K   40 downloads


Kod mene je problem bio predugi saug dakle kod hurrucanca je to meni već drugi slučaj, topao motor bukvalno ne može da se startuje bez gasa... ja zavrćem samo pola do jedan krug i saug postavljam bukvalno na 10s...

#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 July 2016 - 21:27

Svaka cast, detaljno. Najzad imamo kompletirano uputstvo koje svima treba... samo jedna stavka me buni, zavrtanjem se iglica podize te je interval rada sauha duzi, ili sam ja promasio?

Sent from my GT-I9192



#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 July 2016 - 22:20

Zavrtanjem iglica sa sve cilindrom biva izbačenija u odnosu na platformu, vreme zatvaranja saug dizne na taj način skraćujemo...

Konkretno još nisam ulovio što sam hteo, za sada mi je u oba pokušajs saug apsolutno isključen

#4 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 July 2016 - 22:22

Jasno, kontra je navoj na kucistu, sad sam lepo video sliku...

Sent from my GT-I9192



#5 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 10 August 2016 - 16:14

Ja sam uspeo taj Mikuni da prepravim na manuelni saug , sad je trenutno na Airsalmaticu , radi dobro ...naravno da je bolje resenje E- saug , luksuznije je za koriscenje , posebno kod skutera ...

Istih sam problema imao prilikom rastavljanja mehanizma sauga , nije bilo bas jednostavno kad ne znas kako je sve slozeno , ali sa malo paznje se sve moze ...uglavnom , moguca je prepravka bilo kojeg karba sa E- saugom na manuelni ...





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users