12-tog avgusta teram skuter na prvi, redovni servis. Kilometraža na cajgeru 400 i neki kilometar.
Pošto sam ostavio skuter i otišao, jer je najavljen rad od nekoliko sati, odlazim svojim poslom. Dva sata kasnije, dobijam poziv da dođem po skuter. Servis urađen.
Dolazim, vidim skuter ispred radnje i odmah mi upada u oči blato (lokacija 1). Kako sam, dan ili dva, pre toga, detaljno oprao skuter, bi mi čudno. Priđem i čučnem pored njega i zagledam blatnjavu površinu. Tada sam uočio brazde pored nje. Zatražim mokru krpu i ujedno pitam "ko se skršio sa skutera?" Gazda servisa (Goran) kaže niko ali donosi krpu. Obrišem to blato i sevne belina plastike. Oguljena lepa površina. Onda počinjem detaljniji pregled i nalazim nova oštećenja. Plastika na kojoj se drže noge (na slici 2 i 2a), ručica kočnice (na slici obeleženo brojem 4) oguljena ali i uredno zamazana crnim flomasterom, Prednja maska (broj 3), oguljena sa strane i uredno zamazana plavim flomasterom, na žalost, pogrešne nijanse inače ne bih video. Retrovizor sa zadnje strane odeljan, onaj nastavak pored gasa zamenjen i to bi bilo to, u prvom momentu.
![Posted Image](http://s1.postimage.org/5thub0xpq/MOTOWELL_MAGNET_CITY_03o.jpg)
Da ne zalazim u detalje oko utvrđivanja tačne krivice (kriv je student koji prvo negirao a u drugom tel. razgovoru priznao) odbijam da preuzmem skuter dok se sva oštećenja ne poprave. I vreme počinje da teče. Nekoliko puta smo se čuli telefonom i počelo je zatezanje oko prednje maske.
On nije hteo da menja tu masku, ja nisam hteo farbanje. 17-tog avgusta odlazim da vidim šta je urađeno i tada pravim kompromis. Tražim da na oštećeno mesto nabaci neku nalepnicu.
![Posted Image](http://s1.postimage.org/cwr6nu6xh/17082010o.jpg)
U to vreme mi se poklapa i odmor, on čeka nalepnicu i konačno, tek 4-tog septembra odlazim po skuter. Dolazim u seris, Gorana nema u njemu. Pogledam skuter, tražim ključeve i probam da upalim. Skuter mrtav. Ni da mrdne kazaljka za gorivo. Palim na kurblu i dok ga grejem, tražim garantni list. U tom momentu, momak koji tu radi, vadi isti ali i kaže da je Goran rekao da moram da platim servis.
Šta bre da platim? Dečko, krajnje korektno zamoli da zovem Gorana da ne bude on između dve vatre, što i radim. Grdno sam ga uvredio kada sam pitao "kako te nije sramota da tražiš 1000 dinara posle svega ovoga?"
Elem, krećem kući, tada čujem lupanje iza. Kofer. Dolazim na parking kod zgrade, ovaram kofer i vidim da je pukao oko onog, jedinog, šrafa koji ga drži za postolje. Skidam kofer i odlazim po unimer da izmerim akumulator nakon čega vidim da je pao na 9V. Kako mi je poznato da ako akumulator padne ispod 11, više nema pomoći (tada nisam imao svemoćni CTEK) uzimam telefon i odmah javljam i za te dve stavke.
E, tu počinje maraton koji do dana današnjeg nije završen a verujem da posle ovog teksta, neće ni biti završen.
Elem, valjda u novembru (ne mogu sada da nađem gde sam upisao datum) uspevam da zamenim akumulator. Kofer još nisam uspeo.
Isprovociran tolikim čekanjem, nekoliko puta sam zvao Goxyco u Vršac od kojih sam kupio skuter. U prvom razgovoru su rekli da oni nemaju ništa sa tim, na šta sam pitao "nemate ništa sa svojim ovlašćenim servisom?" Sutradan su zvali i složili priču kako će sve biti sređeno. Aha, sređeno je al za malo.
Elem, pošto mi skuter nekako čudno ponašao u vožnji po pitanju upravljanja, dogovorim sa Black Adderom da mu doteram skuter da ga on pregleda. I odem kod njega. Čim je video kako se volan ponaša, rekao je da on ne bi smeo da vozi tako. Skinuo je plastiku oko volana i utvrdio da volan(guvernal ili kako god) nije učvršćen u viljušci. Otprilike, mogao sam da nastradam u nekom skretanju. Takođe, nalazi novo oštećenje koje se nije videlo od plastike. Pukao je deo na slici ispod.
![Posted Image](http://s2.postimage.org/dnrpoblj5/09102010o.jpg)
Elem, da sva ova priča ne ostane bez pouke, dajem sledeće savete za one koju su osuđeni na ovlašćene servise radi garancije.
1. Prilikom predaje skutera u servis, obavezno zahtevati list o primopredaji. Piše se u dva primerka (jedan za vlasnika, jedan za servis) gde se upisuje stanje skutera, vidljiva obeležja-oštećenja. Pečat firme i potpis obe strane
2. Prilikom preuzimanja, dopuna istih listova. Naravno, opet pečat i potpisi.
3. Ako već dođe do nezadovoljavajuće usluge, odmah zovite inspekciju. Na sreću, stupio je na snagu i novi zakon o zaštiti potrošača u Srbiji pa će razni "servisi" morati da povedu računa o svom načinu rada.
Ujedno, sve ovo je i razlog što sam u drugoj temi (na skuteri.org) savetao onom momku da izbegne kupovinu Motowell-a.
Po potrebi, ovaj ću post dopuniti.