#381
Posted 10 April 2021 - 06:56
#382
Posted 10 April 2021 - 07:47
Mario, on 10 April 2021 - 06:56, said:
Ja sam bio 100%, da nije kvar tu. Kvar mi se desijo po minuti i manje od 1km od kad sam išao u dizanje pritiska na regulatoru i ta konektor se nje dirao pola godine. I onda sam našao potpuno sjeban o ring onaj zadni na air injektoru. Zbog toga sam kvar tražijo samo na tom segmentu. Da mi se kvar desi, kad bi završijo sa štelom negde usred sezone upotebe skutera, bi kvar tražijo na intalaciji jer bi tada vjerovao diagnostiki. Sad sam ju ignoriral, jer sam vjerovao u to da baca grešku zbog drugog uzroka kojeg neče upalit.
Da nije Dajtech imao sličan problem oko toga, bi prije inspekcije intalacije air injektora, ja po mom razmišljanju, najprije pokušavao sa smanjenim pritiskom na regulatotu, dalje provera air kompresora, tek onda provera inštalacije. OK bila dobra škola. Sad znam da treba verovat diagnostiki.
Edited by zigas, 10 April 2021 - 07:57.
#383
Posted 17 May 2021 - 08:52
I sad ponašanje npr. sa 0,8 mm u polini čašici je da kad je hladan i ecu daje jaču smjesu ne puca ništa i ide gladko ali ugrijan ako držiš neko vrjeme pun gas mu na oko 9000 rpm nedostaje goriva i ko da bi za sekundu uzeo gas.
Sa 1,6 mm u polini čašici, kad je hladan i zbog prejake smjese popuca i treba biti oprezan sa gasom da proguta, ugrijan ima skoro dosta goriva i jako rjedko mu se desi da prekida.
U nedjelju htio stestirat kako sam uštelao. Polako ugrijam i idem. Na malom gasu ide super, oda kad dam pun za puca i treba malo nježnosti da preguta knedlu, kad se ugrije ide super. Od jednom, kad sam neko vrijeme vozio 50km/h na malom gasu, poteram ga i nikako neče da ide preko 8000rpm. Sta sad? Mislim ok danas malo hladnije svječica mu ne paše. Idem je promjenit nazad na CR8EKB. Ok na svječici se vidi da gori na rubu elektroda možda, da je mrvicu prehladna za ove temperature, ali još uvjek mislim da je 9 bolja za taj setup.
I to se potvrdi jer sa 8 imam iste simptome. Neče preko 8000rpm. Idem dalje smanjim tlak u Polini ćešici iz 1,6mm šajbica, na 1,3mm šajbica i na 1,1 mm šajbica, uvjek isto neče preko 8000rpm. A do tu ujek brutalno dobro ide. Od 6000-7000 je brutalan. Na zadnem pokušaju več idem prema garaži, kad odjednon odkida do 8800 i brez problema izvrti preko 9000. Ko bi mi neko odvorijo ventil? Produžim đir i radi najnormalnije. Razmišljm dalje. Isto mi se desilo, kad sam mislio, da imam malo slabu benzinku pumpu, jer isto nije htijo preko 8000 i promjenio sam je za Dajtechovu i po promjeni isto skuter prodisao i vrtijo prema 10000 na nogi. Ne bi bio prvi zjeban konektor kod mene. Odtorim konektor kad vidim na plusu več 2,3 licne odspojene. Ni minus nije bio u bojem stanju. Skratim za 0,5cm zalemim obadije i vratim u konektor. Radi super :icon_thumright: Dali je bilo to neznam ali radi. Te fine vibacije na 2t su zajebana stvar i moje skidanje konektora po 100x zbog različitih testiranj još gore. Jučer mi se na auspuhu na nosaču odšrafila obadva imbusa i aspuh vibrirao i stvarao zvuke za popizdit.
Posljepodne nisu bili uvjeti za testiranje, jer je mogla svaki čas kiša. Odlučim sklopit rezervni blok za u štek. Set up je: oem termo grupa 50ccm sa 0,85mm squis, zazor karika 0,20mm, oem radilica sa NTN korea Lageri, Corteco semeringi, reparirana vodena sa Corteco semeringi, repariran i stestiran Air kompresor, Ditech polutka, Malossi fly kuplung, oem zvono, sve nauljeno i zatvoreno da ne udje vlaga.
#384
Posted 29 July 2021 - 16:16
#385
Posted 29 July 2021 - 16:19
#386
Posted 29 July 2021 - 16:22
A ja skoro bacio Replucu u Savu i počeo sklapat original nazad. Kupiš Michelin i ne trabaš ništa od Malossi, Polini, Stage6...., to je samo bacanje€€€€€.
Edited by zigas, 29 July 2021 - 16:25.
#387
Posted 03 September 2024 - 09:57
Uskoro i nova tema i projekt ;D
Od prve minute dalje sam stavio samo tablicu u prirodni položaj, nego stock iza gume. Vizualno sve stock. Mehanika 125ccm sa malossi 183 kitom, elektronikom, multivar, delta, getribom....
drugo u novoj temi.
Edited by zigas, 03 September 2024 - 09:59.
#388
Posted 04 September 2024 - 13:31
Kakva ti je to zverka 4T , nova eserka ?
#389
Posted 04 September 2024 - 16:10
Mario, on 04 September 2024 - 13:31, said:
Kakva ti je to zverka 4T , nova eserka ?
Purejet ne može u resonacu, ali zbog kratke grane GP propustniji je i lakše diše. Ali GP na carbu ide u resonancu skoro jednako ko TT il zx , zxr sa kratkom granom samo malo na drugim okretajima.
i ovako radi sa dugom granom na 70ccm purejtu.
Edited by zigas, 04 September 2024 - 16:13.
#390
Posted 04 September 2024 - 16:33
Mario, on 04 September 2024 - 13:31, said:
Kakva ti je to zverka 4T , nova eserka ?
SR GT je na piaggio sevisu složen Malossi big bore kit 183ccm, Malossi force master 2.1 elektronika, multivar, delta kvačilo i produžena getriba. Znači sve što Malossi nudi za ovaj skuter. 2000€ računa. Ništa poštelano samo bačeno od daleka. Onda vlastnik sam nešto čačkao po izduvu (verovatno izbacio katalizator) upalila se lampica check engine i prodao. od kad je kit gore nema ni 1000km. Ja sam je spasio i sad sam na redu ja. I u takvom stanju ide po satu do 130km/h. Do GPS sa lošom prednom gumom laže oko 5km/h.
Za sad naručeno za 300€ delova, da se stvar uradi kako to treba. Nove gume, Malossi remen, valcne, malossi lambda emulator... Izduv če se preraditi kot kolege, koji radi na Akrapoviču, po njihovi specifikaciji od headerja dalje. Izgled 100% stock. Oko 0,9 KM na dyno su dobili na stock 200 koja ima 175ccm.
Realno može da se očekuje oko 20-22KM, kad se završi.
Edited by zigas, 04 September 2024 - 16:41.
#391
Posted 05 September 2024 - 13:58
Vidiš na grafu, TT sustigne ZX-a na 10k, a oba su od GP-za za skoro cela dva kvadrata višlji.. Ok u špicu je to isto ali je powerband uži.. Radio sam analize ove kopije što su kod nas u mtbk proizvodili, čak sam imao urukama i original GP rastavljen. Ajd možda nije baš 100% isto kao LV jer nema toliko prstenastih difuzora, ali sudeći po testovima koje sam radio veoma sliči udarcu podpritiska ravne ploče. Što naravno nije jer ima cevku i perforaciju na zidovima.. Sve u svemu interesantan koncept..
https://svet-skutera...-2t-leovice-gp/
E čekam onda SR GT jako lep skut, neka je sa srećom..
17 user(s) are reading this topic
0 members, 17 guests, 0 anonymous users