Jump to content


Aprilia sr 70 r factory



390 replies to this topic

#381 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 10 April 2021 - 06:56

Kakvo ludilo, namenjao si se boga oca, zbog loseg kontakta, sreca pa sve imas u rezervi

#382 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 10 April 2021 - 07:47

View PostMario, on 10 April 2021 - 06:56, said:

Kakvo ludilo, namenjao si se boga oca, zbog loseg kontakta, sreca pa sve imas u rezervi

Ja sam bio 100%, da nije kvar tu. Kvar mi se desijo po minuti i manje od 1km od kad sam išao u dizanje pritiska na regulatoru i ta konektor se nje dirao pola godine. I onda sam našao potpuno sjeban o ring onaj zadni na air injektoru. Zbog toga sam kvar tražijo samo na tom segmentu. Da mi se kvar desi, kad bi završijo sa štelom negde usred sezone upotebe skutera, bi kvar tražijo na intalaciji jer bi tada vjerovao diagnostiki. Sad sam ju ignoriral, jer sam vjerovao u to da baca grešku zbog drugog uzroka kojeg neče upalit. :mmstruja:

Da nije Dajtech imao sličan problem oko toga, bi prije inspekcije intalacije air injektora, ja po mom razmišljanju, najprije pokušavao sa smanjenim pritiskom na regulatotu, dalje provera air kompresora, tek onda provera inštalacije. OK bila dobra škola. Sad znam da treba verovat diagnostiki. :mmhappy3:

Edited by zigas, 10 April 2021 - 07:57.


#383 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 17 May 2021 - 08:52

Prošlog vikenda prošao tehnični ali u drugo, jer sada mi sa blokadom ide 61km/h i morao sam stavit još blokadu na variomat da je išao 44,7km/h. Danas počeo štelat tlak na regulatoru i nabavijo još hladniju svečicu CR9EKB jer mi ista CR8EKB odgovarala sa manje kompresije. Zanimivo samo sa promjenom svečice dobijo sam 300rpm na ubrzavanju i upravo sam stavijo teže rolice i opet vrtim na 8900prm ali kad se ugrije prenos padne na idealnih 8700. Promjenio moju pumpu za repariranu od Dajtecha preventivno i malo još pojačao uljnu pumpu na 3mm više od normale. U par pokušaja sam došao, do toga da ima sad u polini čašici sve šajbice to je 1,6mm sve skupa. Šta je zanimivo je to, da od tamo negde 0,8mm šajbica dobijem skoro identične brzine na testnim dionicama, to je + 4-5 km/h protiv prije sa manjom kompresijom.

I sad ponašanje npr. sa 0,8 mm u polini čašici je da kad je hladan i ecu daje jaču smjesu ne puca ništa i ide gladko ali ugrijan ako držiš neko vrjeme pun gas mu na oko 9000 rpm nedostaje goriva i ko da bi za sekundu uzeo gas.

Sa 1,6 mm u polini čašici, kad je hladan i zbog prejake smjese popuca i treba biti oprezan sa gasom da proguta, ugrijan ima skoro dosta goriva i jako rjedko mu se desi da prekida.


U nedjelju htio stestirat kako sam uštelao. Polako ugrijam i idem. Na malom gasu ide super, oda kad dam pun za puca i treba malo nježnosti da preguta knedlu, kad se ugrije ide super. Od jednom, kad sam neko vrijeme vozio 50km/h na malom gasu, poteram ga i nikako neče da ide preko 8000rpm. Sta sad? Mislim ok danas malo hladnije svječica mu ne paše. Idem je promjenit nazad na CR8EKB. Ok na svječici se vidi da gori na rubu elektroda možda, da je mrvicu prehladna za ove temperature, ali još uvjek mislim da je 9 bolja za taj setup.
Posted Image

I to se potvrdi jer sa 8 imam iste simptome. Neče preko 8000rpm. Idem dalje smanjim tlak u Polini ćešici iz 1,6mm šajbica, na 1,3mm šajbica i na 1,1 mm šajbica, uvjek isto neče preko 8000rpm. A do tu ujek brutalno dobro ide. Od 6000-7000 je brutalan. Na zadnem pokušaju več idem prema garaži, kad odjednon odkida do 8800 i brez problema izvrti preko 9000. Ko bi mi neko odvorijo ventil? Produžim đir i radi najnormalnije. Razmišljm dalje. Isto mi se desilo, kad sam mislio, da imam malo slabu benzinku pumpu, jer isto nije htijo preko 8000 i promjenio sam je za Dajtechovu i po promjeni isto skuter prodisao i vrtijo prema 10000 na nogi. Ne bi bio prvi zjeban konektor kod mene. Odtorim konektor kad vidim na plusu več 2,3 licne odspojene. Ni minus nije bio u bojem stanju. Skratim za 0,5cm zalemim obadije i vratim u konektor. Radi super :icon_thumright: Dali je bilo to neznam ali radi. Te fine vibacije na 2t su zajebana stvar i moje skidanje konektora po 100x zbog različitih testiranj još gore. :icon_scratch: Jučer mi se na auspuhu na nosaču odšrafila obadva imbusa i aspuh vibrirao i stvarao zvuke za popizdit.

Posljepodne nisu bili uvjeti za testiranje, jer je mogla svaki čas kiša. Odlučim sklopit rezervni blok za u štek. Set up je: oem termo grupa 50ccm sa 0,85mm squis, zazor karika 0,20mm, oem radilica sa NTN korea Lageri, Corteco semeringi, reparirana vodena sa Corteco semeringi, repariran i stestiran Air kompresor, Ditech polutka, Malossi fly kuplung, oem zvono, sve nauljeno i zatvoreno da ne udje vlaga.

Posted Image

#384 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 29 July 2021 - 16:16

Polaku ču ustelat Repliku, da radi kako treba na Purejetu. Malo če bit lakše, sa patentom Dajtecha "paljenje na zub", jer u samoj fazi, kad se pali hladan ne puca zbog prejake smjese. Sad kad su ekstemne temperature oko 35* još sam mrvicu bogat i na punom gasu po ravnom ponekad prekida/popuca. To su sad detajli, ali inače sam sretan kako sve radi i ide.



#385 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 29 July 2021 - 16:19

Da se malo potrenira mikro kirurške mehanične sposobnosti, napravilo se servis i priprema na tehnični na Aprili Purejet, jer servisiram samo Aprilie i možda koji Purejet. OK, nije istina, jer se i doniralo moju termogrupu i sklopilo na Gileru Runner carb, koja je ribala. 100% stock Aprilia ide 91km/h, ali sa vozačem izpod 70kg. Stvarno tko se sjetio ove plastike preko dekla? Mjenjao se šteker zanje kočnice, koji nov nije radio (malo kemije, da proradi), mjenjao se remen, provera variomata, kontrola remena uljne i potršijo jedan breakcleaner... Mislim, da sam je spasilo od katastofe, jer je bilo više ulja na bloku nego u rezervoaru za ulje. Crevo jedva da je još držalo, jer je bilo tvrdo ko kamen i eksremno slinilo ulje, da ga je bilo do zadnje kočnice, koja skoro da nije hvatala zbog toga.

Posted Image

Posted Image
Posted Image


#386 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 29 July 2021 - 16:22

Kad sam imao Apriliju na servisu mi nije bilo jasno kako dobro ide po satu. Dečko je stavijo nove Michelinke i optičo izgledaju uže od Heidenau. A mjere kažu da je Michelinka 130mm i Heidenau 127mm na istoj felgi. I šta je najviše interesantno je, da je Heidenau od ruba felge viša za 6mm, što je mnogo. Jer kad sam zadnji put mjerio moju brzinu sa gps zapravo je bila ista, ko na satu. Sa Savom/ Mitas mi je 3 km/h bilo više od gps. Na Michelinu laže sat 8 km/h. Znači najbolji tuning ti je da se kupi Michelin. Imaš bolje ubrzavanje, 8 km/h bolju krajnu brzinu i u zavoju osječaj da si prebrz, jer na farbanom asfaltu proklizavaju ko na ledu i da si bog, ne možeš kočiti prednjom da digne zadnji kraj, jer blokira i klizne. Do sada to nisam vjerovao da je moguče. I Sava je 100% bolja od ovog.

A ja skoro bacio Replucu u Savu i počeo sklapat original nazad. Kupiš Michelin i ne trabaš ništa od Malossi, Polini, Stage6...., to je samo bacanje€€€€€.

Edited by zigas, 29 July 2021 - 16:25.


#387 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 03 September 2024 - 09:57

Ništa se nije pisalo jer je bio projekt skoro na 100% završen i radilo je sve kao treba. I sada radi ko sat samo sam stavijo gratki GP i prodisao je na puno. Ubrzavanje podešeno za 200-300rpm više na 9000-9100rpm na ubrzavanju (0,2 g lakše rolice), zbog jakih vručina ove godine je pucao od prejake smjese i smanjio se pritisak na regulatoru sa 3,2 bara na okruglih 3bara i stavio se 3.0 bara regulator, da sada nema polini čašice. Jer je kratki GP stvarno jak na nekih 9000, kad je prenos u vrhu lagano povuče okretaje na 10000 i dobilo se sigurno 10km/h.

Posted Image

Uskoro i nova tema i projekt ;D


Posted Image

Od prve minute dalje sam stavio samo tablicu u prirodni položaj, nego stock iza gume. Vizualno sve stock. Mehanika 125ccm sa malossi 183 kitom, elektronikom, multivar, delta, getribom....
drugo u novoj temi.

Edited by zigas, 03 September 2024 - 09:59.


#388 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 04 September 2024 - 13:31

GP ima pregradu sa cevkom i prostor sa pefroracijom i vunom u ravnom delu pre pregrade po zidovima.. Interesantan udarac u rezonanci ali i brz završetak jer nema protukonus.. Lepo je i čuti da dobro radi na PJ.

Kakva ti je to zverka 4T , nova eserka ?

#389 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 04 September 2024 - 16:10

View PostMario, on 04 September 2024 - 13:31, said:

GP ima pregradu sa cevkom i prostor sa pefroracijom i vunom u ravnom delu pre pregrade po zidovima.. Interesantan udarac u rezonanci ali i brz završetak jer nema protukonus.. Lepo je i čuti da dobro radi na PJ.

Kakva ti je to zverka 4T , nova eserka ?

Purejet ne može u resonacu, ali zbog kratke grane GP propustniji je i lakše diše. Ali GP na carbu ide u resonancu skoro jednako ko TT il zx , zxr sa kratkom granom samo malo na drugim okretajima.

Posted Image
i ovako radi sa dugom granom na 70ccm purejtu.
Posted Image

Edited by zigas, 04 September 2024 - 16:13.


#390 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 04 September 2024 - 16:33

View PostMario, on 04 September 2024 - 13:31, said:

GP ima pregradu sa cevkom i prostor sa pefroracijom i vunom u ravnom delu pre pregrade po zidovima.. Interesantan udarac u rezonanci ali i brz završetak jer nema protukonus.. Lepo je i čuti da dobro radi na PJ.

Kakva ti je to zverka 4T , nova eserka ?

SR GT je na piaggio sevisu složen Malossi big bore kit 183ccm, Malossi force master 2.1 elektronika, multivar, delta kvačilo i produžena getriba. Znači sve što Malossi nudi za ovaj skuter. 2000€ računa. Ništa poštelano samo bačeno od daleka. Onda vlastnik sam nešto čačkao po izduvu (verovatno izbacio katalizator) upalila se lampica check engine i prodao. od kad je kit gore nema ni 1000km. Ja sam je spasio i sad sam na redu ja. I u takvom stanju ide po satu do 130km/h. Do GPS sa lošom prednom gumom laže oko 5km/h.

Za sad naručeno za 300€ delova, da se stvar uradi kako to treba. Nove gume, Malossi remen, valcne, malossi lambda emulator... Izduv če se preraditi kot kolege, koji radi na Akrapoviču, po njihovi specifikaciji od headerja dalje. Izgled 100% stock. Oko 0,9 KM na dyno su dobili na stock 200 koja ima 175ccm.

Realno može da se očekuje oko 20-22KM, kad se završi.

Edited by zigas, 04 September 2024 - 16:41.


#391 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 05 September 2024 - 13:58

Ee ne može u rezonancu, to što injektori ubrizgavaju ne znači da vakum ne postoji i ne znači da neće vratiti deo ekslpozije nazad kada su prelivni zarvoreni..

Vidiš na grafu, TT sustigne ZX-a na 10k, a oba su od GP-za za skoro cela dva kvadrata višlji.. Ok u špicu je to isto ali je powerband uži.. Radio sam analize ove kopije što su kod nas u mtbk proizvodili, čak sam imao urukama i original GP rastavljen. Ajd možda nije baš 100% isto kao LV jer nema toliko prstenastih difuzora, ali sudeći po testovima koje sam radio veoma sliči udarcu podpritiska ravne ploče. Što naravno nije jer ima cevku i perforaciju na zidovima.. Sve u svemu interesantan koncept..

https://svet-skutera...-2t-leovice-gp/

E čekam onda SR GT jako lep skut, neka je sa srećom..





17 user(s) are reading this topic

0 members, 17 guests, 0 anonymous users