Jump to content


Kymco agility 50 4t


  • This topic is locked This topic is locked
28 replies to this topic

#21 nikola1989

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts
  • MestoNiš
  • VozimKymco agility 50

Posted 08 September 2016 - 19:35

-Evo vraćam se sa probe posle štelovanja ventila na 0,05mm usisni i izduvni malo veci zazor od 0,05mm, motor i dalje ide 65-70km/h uglavnom do 65km/h, naštelovan ler gas na vruć motor radi kao sat, pali na hladno jednim kurblanjem bez gasa isto tako i na vruće. (nemam akumulator)

-E sad pročitah na kymco forumu tema za agilitiy 50 da je jedan član imao sličan problem kao ja da mu od 55-65kmh padnu obrtaji nakon čega mu se skuter ugasi i da je problem resio menjanjem svećice. Ja moju nesećam se kad sam menjao samo sam je danas vizuelno pogledao i ima svetlo braon boju bez ikakvih oštećenja ili sličnio.

Dali svećica može biti problem u ovom slučaju?

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2016 - 20:12

Da li ti imaš derestriktovsn cdi ?

#23 nikola1989

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts
  • MestoNiš
  • VozimKymco agility 50

Posted 08 September 2016 - 20:19

View PostMario, on 08 September 2016 - 20:12, said:

Da li ti imaš derestriktovsn cdi ?
Da original CDI mi je crkao pre 6-7 godina i zamenjen je nekim što nema blokadu obrtaja, napisao sam to u prvom postu ove teme kad sam predstavio skuter

#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2016 - 20:49

Daa da evo pročitao sam sve iz početka, jbg ne pamtim delove koji me ne zainteresuju... pa jbg..

#25 nikola1989

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts
  • MestoNiš
  • VozimKymco agility 50

Posted 08 September 2016 - 20:55

View PostMario, on 08 September 2016 - 20:49, said:

Daa da evo pročitao sam sve iz početka, jbg ne pamtim delove koji me ne zainteresuju... pa jbg..
Šta misliš dali može biti da je svećica loša? ili šta već?

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 September 2016 - 21:01

Jbg počeo sam dva puta da pišem pa sam se pobrisao... Iskreno jednom sam radio agilija i posle derestrikcije i malog servisa prenosa uspeo sam da dobijem oko 70.. Sto u principu nije lose obzirom da sat ne laze mnogo... U nekim kasnijim razgovorima sa vlasnikom pricao mi je da je plafon 70-72, sa full vetrom u ledja ponekad dotakne 80...

To su neke idealne situacije za 50-ku, kada je sve u top formi... Ovo za ove zvuke koje imas ne bi bilo lose da posnimas nekako telefonom da vidimo, tesko je doneti neki zakljucak...

#27 nikola1989

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts
  • MestoNiš
  • VozimKymco agility 50

Posted 08 September 2016 - 21:19

Važi pokušaću da snimim u toku vožnje, razmišljam se da vratim stari kaiš i rolnice pa da vidim kako stoje stvari i svećicu da pormenim, u svakom slučaju hvala na savetima, čujemo se uskoro, javiću rezultate :)

#28 nikola1989

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts
  • MestoNiš
  • VozimKymco agility 50

Posted 21 September 2016 - 19:59

Promenih svećicu stavio sam NGK CR7HSA, evo slike stare svećice pa me interesuje da li je smesa vazduha i goriva dobra ili treba da se štelne karburator ?

Attached Files



#29 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 September 2016 - 21:05

4t motori za razliku od 2t ne ostavljaju "boju" na keramici prilikom rada, pa se ne oslanjamo na svecku. Najbolji pokazatelj ce ti biti rucica gasa u voznji. Mora svakim milimetrom da ima linearno povecanje snage.
I ako deluje bledunjavo, to je normalno za svecku na 4t.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users