-Evo vraćam se sa probe posle štelovanja ventila na 0,05mm usisni i izduvni malo veci zazor od 0,05mm, motor i dalje ide 65-70km/h uglavnom do 65km/h, naštelovan ler gas na vruć motor radi kao sat, pali na hladno jednim kurblanjem bez gasa isto tako i na vruće. (nemam akumulator)
-E sad pročitah na kymco forumu tema za agilitiy 50 da je jedan član imao sličan problem kao ja da mu od 55-65kmh padnu obrtaji nakon čega mu se skuter ugasi i da je problem resio menjanjem svećice. Ja moju nesećam se kad sam menjao samo sam je danas vizuelno pogledao i ima svetlo braon boju bez ikakvih oštećenja ili sličnio.
Dali svećica može biti problem u ovom slučaju?


Kymco agility 50 4t
Started by nikola1989, Aug 28 2016 02:44 PM
28 replies to this topic
#21
Posted 08 September 2016 - 19:35
#22
Posted 08 September 2016 - 20:12
Da li ti imaš derestriktovsn cdi ?
#24
Posted 08 September 2016 - 20:49
Daa da evo pročitao sam sve iz početka, jbg ne pamtim delove koji me ne zainteresuju... pa jbg..
#26
Posted 08 September 2016 - 21:01
Jbg počeo sam dva puta da pišem pa sam se pobrisao... Iskreno jednom sam radio agilija i posle derestrikcije i malog servisa prenosa uspeo sam da dobijem oko 70.. Sto u principu nije lose obzirom da sat ne laze mnogo... U nekim kasnijim razgovorima sa vlasnikom pricao mi je da je plafon 70-72, sa full vetrom u ledja ponekad dotakne 80...
To su neke idealne situacije za 50-ku, kada je sve u top formi... Ovo za ove zvuke koje imas ne bi bilo lose da posnimas nekako telefonom da vidimo, tesko je doneti neki zakljucak...
To su neke idealne situacije za 50-ku, kada je sve u top formi... Ovo za ove zvuke koje imas ne bi bilo lose da posnimas nekako telefonom da vidimo, tesko je doneti neki zakljucak...
#27
Posted 08 September 2016 - 21:19
Važi pokušaću da snimim u toku vožnje, razmišljam se da vratim stari kaiš i rolnice pa da vidim kako stoje stvari i svećicu da pormenim, u svakom slučaju hvala na savetima, čujemo se uskoro, javiću rezultate

#28
Posted 21 September 2016 - 19:59
Promenih svećicu stavio sam NGK CR7HSA, evo slike stare svećice pa me interesuje da li je smesa vazduha i goriva dobra ili treba da se štelne karburator ?
Attached Files
#29
Posted 21 September 2016 - 21:05
4t motori za razliku od 2t ne ostavljaju "boju" na keramici prilikom rada, pa se ne oslanjamo na svecku. Najbolji pokazatelj ce ti biti rucica gasa u voznji. Mora svakim milimetrom da ima linearno povecanje snage.
I ako deluje bledunjavo, to je normalno za svecku na 4t.
I ako deluje bledunjavo, to je normalno za svecku na 4t.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users