Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#361 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 January 2014 - 16:18

View PostMikac93, on 16 January 2014 - 15:54, said:

Moram da ti kazem da je moj sat lepsi :blink:

znam, heh al prioriteti se menjaju sa godinama...

#362 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 16 January 2014 - 16:23

Onaj tip ne izlazi iz mode hahaha :blink:

#363 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 16 January 2014 - 18:13

Uh, morao sam procitati zadnje dve, tri stranice da se podsetim i ispregledao snimke ...pa, vi niste normalni ? Skoro 130 ? Danijel umalo nije umro na motoru , i u pravu je , ne mos` pri toj brzini gledati i na put i na obrtaljku ...da ti pri toj brzini iz kukuruza izleti vrabac- mrtav si covek...

Svaka cast Mario , za masinu, gospodja APRILIJA je VRH ...nek` te ponov dobro sluzi , ti ces to znati dobro da iskoristis sve njegove funkcije ... :respect:

A, i za setovanje karburatora stvarno treba imati i znanja i zivaca i vremena da bi se osetile male finese na tako velikoj dizni 5 brojeva tamo- vamo , vecina nas ide linijom manjeg otpora ( ma, dobro je i ovako ) , a , u tvom slucaju se vidi koliko moras biti posvecen poslu da bi izvukao maksimum ... :)

#364 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 January 2014 - 13:23

@mikac, to ti je kao i sa ženskama, kad zađeš u neke srednje godine menjaš prioritete, nije lepo uvek i dobro, po staroj dobroj poslovici, moraš da vidiš šta se krije ispod haube :)

@alien, hvala matori, dosta smo se namučili i posle tih snimaka sam ubacio sav prenos što sam imao pimar i sekundar, sve ukupno 33% i nisam zadovoljan, nemam veću krajnju a i raštelovao sam onako dobro pogođeno kvačilo, baš neki dan polemišemo i o tome kako je najbolje, i usaglasili smo se sa pitom da za ubrzanje ne treba da skoči kao jarac, ali zato posle prvih 2-3m pa tamo do 50m treba da propinje prednji točak, da ima toliko prenesenog momenta, sad ko je vozio prošle sezone zna o čemu pričam , takva je bila za Motovile nameštena i to je sa tim 19% sekundarom taman...

#365 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 20 January 2014 - 11:56

Morao sam da proverim kako funkcioniše grafikon, jer mi pre neki dan nije bilo jasno kako uvek crta slične krive..

po X osi prikazuje pređene metre u mom slučaju je to fiksno 200m,
po Y osi prikazuje brzinu, najveća memorisana je kraj dijagrama

1. u prvom testu sam dao gas do 100m puta i posle toga lagano kočio...

na snimku se vidi da je maksimalna brzina manja od maksimalne memorisane, kao i da se kriva ubrzanja spušta ukoliko se mašina zaustavlja.. nakon memorisanja odmah usvaja da je tih 60km/h najveća memorisana vrednost i to je ujedno i najvišlja tačka u Y osi

2. u sledećem testu sam izvukao pun gas na 200m,

i sledeću krivu već crta preko stare memorisane, koja je manja i otvara grafikon po Y osi na meru koja je najveća u novo memorisanoj krivi ubrzanja




ok, to je ono što smo očekivali, nije šarena laža, jeste da je malo bezveze što nema da se definiše recimo maksimalna brzina po Y osi, već on dinamički otvara kraj dijagrama prema najvećoj memorisanoj brzini, ali recimo da to nije toliki problem ako pored piše koja je to vrednost...

#366 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 January 2014 - 12:02

Bombona!! ja sam sada oduševljen jer smo prvo mislili da je šarena laža i da ne radi ono što bi trebao... :D

#367 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 22 January 2014 - 01:41

Ajde više, kopa me, ne vidim koje si vrednosti dobio za snagu ?

#368 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 22 January 2014 - 02:28

Dobio je vrednosti da ipak u pac za pravljenje divljachi ne treba da se stavi sirce ! :D
Salu na stranu i mene interesuje :svi:

#369 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 January 2014 - 11:04

nema vrednosti za snagu, RS Dyno je ime multimetra koji crta krivu ubrzanja,

koji naravno nema nikakve veze sa dynamometrom ili slično, a power test je ime aplikacije akcelerometra

naravno za merenje snage je potreban i parametar opterećenja, dakle težina vozača, motora, otpor vazduha itd..

za to koristimo dynomaster sw u android-u... dok naravno ne budemo imali nešto bolje :svi:

http://forum.pyrothe...telefoni-i-pda/

#370 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 January 2014 - 15:21

Jos jednom Mario, sve pohvale za skuter! Nemam rijeci...ulozen stvarno ogroman trud, a vjerujem i velika kolicina zivaca da se sve to dovede u tip-top stanje. :)
Da li taj koso ima i funkciju za mjerenje nivoa goriva?

#371 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 January 2014 - 20:38

Ima naravno, samo nedostaje opcija merenja temperature vode i goriva na jednom panelu, pa izbor pada na opciju

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2

#372 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 January 2014 - 12:48

evo pošto se povela polemika oko cene mašina i setup-a naravno nije tajna, u nadi da ću nekome pomoći, moja vizija jednog HE setup-a izgleda ovako...

prvi startup 2008

Aprilia SR1 AC-1996 - 500e
/mašina je u ok stanju, šrafove je fabrika zategla, nikad nije servisirana/
Cylinder Malossi MHR TEAM Big Bore 77cc - 370e
/ovde sam dobio cilindar, klip, glavu, sve zaptivače i gumice/
Transmission Kit Malossi MHR Overrange 2005 - 299e
/ovde sam dobio MHR variomat, 2x6 rolnica, zadnju remenicu 128mm, sa liearnim torque, i crvenu centralnu, overrange remen/
Crankshaft Stage6 R/T (12mm) - 257e
/hpc radilica sa 12mm igličastim, malossi takva je duplo skuplja/
Crankshaft Bearings Stage6 - 34e
/komplet ležajeva i semeringa za radilicu/
Intake Manifold Motoforce Racing - 26e
/usisno grlo rotirajuće, karb je bio prema napred/
Stage6 big intake - 40e
/piramida i usisne lamelice veće, usisno grlo metalno nisam iskoristio ovde/
Stage6 TM24 Racing Carb - 102e
/ovaj sam imao još i kymco vremena, ovo je vrednost, komplet dizni 125-150 nisam računao/
Motoforce Evolution Clutch (107mm) - 44e
/ovo sam isto kupio za neke druge potrebe pa sam ovde montirao te sezone, nije bilo para/
Clutch Bell Stage6 (107mm) - 43e
/ovo sam kupio, ovde kod nas nije bilo para za ništa ozbiljnije/
Inner Rotor Ignition Malossi MHR - 367e
/paljenje sam znao da mi je neophodno, komplet je stator, rotor, tc unit sa epromom i HI voltage bobina/
Roost Sprint HR 77cc - 250e
/ovog sam poručio direktno od proizvođača, tada je ovaj 77 bio prototip/

Conti Twist gume 130/60-13 140/60-13 ukupno - 80e
/ove sam kupio kod nas, i bile su ok par godina/
Bosch el pumpa - 100e
/ovu pumpu sam poručio iz mađarske, za neko WV vozilo je/
Dva hladnjaka za kabinu floride - 40e
/ovde sam promašio sa ovim hladnjacima/
Hladnjak od auto klime - 0e
/ovog sam dobio gratis od drugara koji radi servise klima/
Creva priključci posudica - 20e
/posudica od aerox-a malo modifikovana/
-------------------------------------
ukupno sa skuterom: 2572e

ovakva je izašla na prvi drag race u Batajnici

sledeći setup 2009

Clutch -POLINI G2 Evolution 3- Minarelli 50 cc Ø=107mm - 80e
Clutch bell -POLINI Evolution 2- Minarelli 50 cc Ø=107mm - 70e

/polini zvono i kvačilo, rešio sam proklizavanje kvačila za sva vremena/
Stage6 Reed Valve V-Force3 by Tassinari - 65e
/jedan od najboljih usisa sa 8 lamelica, zamenio sam big intake/
Carburator -MIKUNI 30mm TMX- manual choke, Powerjet - CS=34mm - 150e
/kupio sam pravi karburator sa power jet-om i flat šiberom, samo sam ga tek nakon 2 godine montirao/
Dva paketa main dizni za TM od 150-290 - 25e
Pakovanje pilot dizni za TM 13-35 - 13e
Power jet dizne 5 kom - 10e
Igla za TMX - 15e

/oprema za takav karburator je cena pola cene novog, bez toga ne može/
Gear Cover Stage6 R/T - 89
/deklica prenosa, odvrtali su mi se šrafovi od vibracija na fabričkoj/
Malossi Primarni prenos +14% 13/44 - 40e
Motoforce gasni amortizer 295mm - 70e


Prodao sam TM 24 karburator - -70e
Prodao sam Stage6 big intake - -25e
Prodao sam Stage6 zvono - -40e
Prodao sam Motoforce kvačilo - -30e

-----------------------------------------
ukupno 627 - 165 = 462e

sledeći set-up 2010

ove prelaze Airsal T6, S6 Street race i Mikuni 16, ne računam jer to nema veze sa mašinom, kupio sam polovno i prodao, vozio se jedno leto po gradu dok nije bilo organizovanih trka , mislim 2010-e

Farbanje - 60e
/ovde sam ultrasonično jeftino prošao, al nema veze mora opet da se farba/
Stage6 240mm Oversized Disc - 100e
Brake Hose teflon HEBO - Galfer - 40e
Pločice MHR synth - 15e
Pakne MHR zadnje -15e

/rešio sam i kočnice/
Svi ležajevi u bloku i točkovima - 25e
Semerinzi prednjih štapova - 10e

/ovo sam sve izmenjao, ulja 5.1 , fork oil i u prenosu ne računamo, to je potrošni/

Koso RX1N - 160e
/ovog sam dobio na nekom popustu, sve u svemu akcelerometar je neophodan/
-----------------------------------
ukupno 365e

sledeći set up 2011-2012

Drag volan i dopler kandža - 50e
/želeo sam da opteretim mašinu više na prednjem delu/
Klip MHR 50x12 - 71e
/kupio sam rezervni, i sjebao ga kod razrade, tako da se vrti onaj prvi 0,40mm je zazor/
Igličasti - 10e
Intake manifold Pollini 30mm viton - 65e
/vozio sam kojekakve prelaze sa armiranim gumama, sve je to nestabilno i predugačko, kad se sabere i oduzme, ovo je prava stvar/
Air filter Stage6 Mikuni TM24/ S6 TM24 48mm connection, blue - 19e
/filter sam morao imati, vozim ga i kad nisu trke, 48mm je priključak/

slavina goriva OMG - 7e
siliokonska creva - 3e

-------------------------
ukupno 225e

poslednji setup 2013

tire Kenda K764HG Sport High Grip 130/60-13 53P - 43e
tire Kenda K764HG Sport High Grip 140/60-13 57P - 46e

/menjao sam gume posle 5 godina/
MHR klip 50x12 - 70e
/ovog jubilarno ove sezone menjam ponovo/
Gear box final drive -BGM- Minarelli MA, MY, CW - 19% - 60e
/sekundar 19% sam uzeo za neke druge potrebe, trenutno je gore i testiram ga u kompletu sa primarom ukupno 33%)
Overrange remen MHR 768x17 - 20e
/ovog sam kupio od Pite da imam za rezervu/
Brza ručka Motoforce - 20e
/ovo je neophodno jer u zglobu treba odvrnuti 3cm za TMX30, polovno sam kupio sa foruma, ali nekorišteno/

Koso RS Dyno - 190
/ukazala se prilika, ima akcelerometar sa grafikonom ubrzanja, sad je bio popust, inače je na SA oko 240e/

Prodao sam Conti gume - -50e
Prodao sam Koso RX1N - -120e

zaboravio sam
NGK BR10EIX - 10e
kapica silikonska - 4e
presvlaka za sedište -5e
Koyo poliamidni 6204 C4 ležajevi radilice 2x - 8e
Novi Corteco semerinzi na radilici - 4e
Led lampe napred + natrag - 8e

Ariete silikonske ručke par - 12e
Tegovi STR8 - 10e
subframe za aerox-a -40e
----------------------------------
ukupno 380e

ako ništa nisam propustio onda sam na 4000e sa motorom...

bilo je delova koje možda nisam trebao uzimati, a ima još sitnica koje nisam naveo, sve u svemu ja sam zadovoljan sa odnosom uloženo dobijeno, ne govorim sad da je ovo idealan slučaj, već pokušavam da sklopim neku verziju trkačkog setup-a za što manje para...ono što bude višak svakako će se prodati

eto vidimo da je za stazu dovoljno i prvo ulaganje od 2500e sa sve motorom, sad ako je mašina u ok stanju kočnice, amortizeri, vešanje, onda za drag ne treba više para... kod mene su neki delovi već bili za reparaciju, pa se narednih godina još radilo...

nadam se da sam pomogao u kalkulaciji i ulaganjima, u mom slučaju su delovi svi novi pa je cena malo jača...

#373 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 January 2014 - 13:57

Auuuuuuuuuu, pa ja sam onda još i dobro prošao sa hiljadarkom ojra. :D

#374 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 29 January 2014 - 20:11

Jbo te !!!To je cena slave ? Mi ostali smo male bebe za tebe ....A, ja se brinem zbog nekih sitnica kao sto je auspuh kako da saopstim zeni ...Cim budem u buli sa njom oko nekih delova, pokazacu joj ovo tvoje , pa nek vidi kako je sa mnom dobro prosla ...

#375 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 January 2014 - 23:27

vidi problem ne počinje kod cifre koju si odvalio za mašinu sa kojom želiš da se trkaš, već kada shvatiš da sa takvim setup-om ne možeš lepo da se navozaš, preagresivan, suviše gladan goriva, troši najskuplje ulje, i kratkog su veka delovi koji se jako eksploatišu, recimo klip...

međutim zadovoljstvo nema cenu, ja bih bio srećan da se samo jedna trka održi godišnje kod nas u zemlji, želim samo da učesvujem, več smo razmišljali o prikolici i logistici da idemo u HR kada bude susret.. jer na kraju zato sam je i radio, želim da učestvujem, a rezultati su moji, mojih ruku delo, i moje konstrukcije produkt...

ovo što se malo provozamo za lično zadovoljstvo to je nedovoljno, pruža izuzetno mnogo, ali nije za touring.. kada bi me sada pitao da li bih ponovo radio ovakav, setup. , moj odgovor glasi.. da naravno, evo radim tomosa e-90 u retro racing stilu, volim to i želim da vidim koliko mogu da postignem i na tom polju...

#376 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 30 January 2014 - 00:02

Svaka cast,vidi se da volis ovo sto radis,,,koliko je samo ovde sati i zivaca ulozeno,,,Jesil imao problema kao Alien ? :welcome1:

#377 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 January 2014 - 00:13

heh ne nisam, mene je žena otpisala još kada sam kymco radio.. al sreća pa sam počeo i zarađivati u radionici, pa se to donekle kompenzovalo... i kod mene žena vozi skuter i leti joj je prevozno do posla i natrag, tako da je i ona dobila tunirani 4T... i naravno konstatovala da nisam normalan.. već x puta...

#378 weljko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 posts

Posted 30 January 2014 - 00:51

View PostMario, on 30 January 2014 - 00:13, said:

heh ne nisam, mene je žena otpisala još kada sam kymco radio.. al sreća pa sam počeo i zarađivati u radionici, pa se to donekle kompenzovalo... i kod mene žena vozi skuter i leti joj je prevozno do posla i natrag, tako da je i ona dobila tunirani 4T... i naravno konstatovala da nisam normalan.. već x puta...

to mogu da zakljuce zene, penzijoneri i pirocanci. :)

4000e je velika cifra taman da se kupi neka 1000cc masina, ali nije to to drugacije je kad znas da si ga ti napravio!!!

bravo mario cestitam sr-ka je do 00 :)

#379 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 January 2014 - 00:52

Kad tuning jednom udje u vene, tesko izlazi. Sreca tvoja pa kroz radionicu nesto i zaradis, ako nista da bar zeni zamazes oci, ja nemam cime da zamazujem jer ne radim druge, samo svoj, eventualno pomognem prijateljima, za dz naravno. Daljnji komentar nije potreban, pogledi popreko mi sve govore.

#380 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 30 January 2014 - 11:56

Ne, Goggy , to nikad ne izlazi iz krvi , ili si takav , ili nisi ...Mario je samo ekstremni slucaj , a svi smo mi tu negde po ludosti ...ali to treba prihvatiti i nase zene ne bi bile sa nama kad ne bi shvatale da smo im mi takvi kakvi smo , ipak, najbolja opcija ...jbg. , neko da po par stotina ( ili vise ) evra za par golubova , ili koju stotinu za neko pedigrirano stene , neko takve ili vece sume iscirka u kafani , pa valjda i mi mozemo ponesto da potrosimo ...Jako dobra stvar je kad se nesto odradi kao kod Maria , pa po principu kako doslo , tako otislo, deo se sam kupi , ja mnoge stvari tako resavam , ni ne prijavljujem ( to je takozvani easy money ) , brzo i lako doslo , jos brze otislo , a deo je tu...pri svemu tome je jako znacajno da i zene budu zadovoljne , narocito ove koje voze ( mojoj je to trece dete i prilikom eventualnog razvoda odrekla bi se svega , ali skutera ne ) ....

Maria svakako podrzavamo u njegovom entuzijazmu , da nije njegovog projekta kako bi videli gde su granice i kako bi nesto naucili ? Svi mi znamo da je najlakse sve bataliti , kupiti nesto vece i jace i voziti se ko covek i ne znati nista , ali kad imas nesto ovako ( malo , a mocno ) pa oderes nesto mnogo vece , svi zinu , pa jos kad kazes da je tvojih ruku delo ...to nema cene ...





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users