#521
Posted 28 October 2015 - 12:46
Sad ćeš moći da gasiraš kao pravi, kao prave Roller Mofa tuning Švabe što ne znaju da drže konstantan gas...
#522
Posted 28 October 2015 - 13:37
A interesantno je da je i patku pukla ta plastikica na mf rucki pa kasnije i on uzeo ko moju, ti sad pazi na taj detalj i sve bi trebalo biti ok..
#523
Posted 28 October 2015 - 23:49
Testirao sam danas malo po dvorištu, ručka je prava stvar, dobio sam najzad ceo spekrar karburatora odlično kontrolisan iz zgloba ruke.. Veliki je ovo problem bio, jednostavno izgubi se osećaj u ruci kada je previše visoko ili nisko zglob..
Što se tiče downhill volana, to sam trazio, veoma mi se dopala vozivost Pitine SR-ke, uži je i oko 15cm višlji položaj ruku, lakše se upravlja, drugačije sedi, i položaj nogu napred više ne predstavlja neku napetost, sad koliko se vozi sa nogama napred a koliko na fuzasterima za suvozača, nebitno je....
Baca lakše na zadnji, to je jasno, i moram da konstatujem da je za prgavu konfiguraciju onaj drag volan neprikosnoven, tu se najbolje može opteretiti prednjica, ali za sve ostalo je lošiji.. Ne bih da komentarišem kakav je za sprint u odnosu na ovaj dok i to ne probam, mada prvi utisci obećavaju...
#524
Posted 28 October 2015 - 23:58
Jel te rucke imaju mogucnost stelovanja sajle, recimo, ako je predugacka i ne podize klipic do kraja i obrnuto?
#525
Posted 29 October 2015 - 00:02
#526
Posted 29 October 2015 - 00:04
#527
Posted 15 November 2015 - 00:37
lažem ne vozim, jer da vozim onda bi to sredio..
I tako rešim iglu i plovak i u jednom potezu 5 brojeva manju glavnu i ide test... rezultat nula, ne valja..
Danas sam rešio da odradim da mogu lonče karb-a da skinem bez demontaže karb-a jer je kod mene izmena glavne dizne baš peripetija... dole zadnju plastiku- dole sedište- dole sajlu- dole creva i dole karburator... jednom rečju dođe mi da i ne vraćam plastike..
Kupio sam imbuse 10x80 koji mi deluju fino za prihvat ruke, glava je 15mm prečnika i dubine oko 10-12 mm, planiram da ih postružem na meru da može rukom da se odvrće..
Orignalni su M5x12mm, meni su potrebni zadnji koji su prema bloku nešto duži, dok su ovi prednji koji su na dohvat ruke dovoljni i malo kraći...
Prvog sam uradio, i odmah merim, jedan šraf ima 30-ak grama dok je ceo karb težak oko 400g...
Nisam utripovan po pitanju ukupne težine vać me iritira to što ta vitonska prirubnica sve nosi i što se sve klacka na 4 šrafa preko tassinari-ja koga u zadnje vreme već redovno lepim silikonom.
Evo još nekih slika izrade, trebalo mi je čitavo popodne..
Kako sam i mislio imam oko 100g više
Međutim nisam zadovoljan, unutrašnjim šrafovina rukom ne može da se priđe, odnosno nedovoljno za neko odvrtanje i zavrtanje... jedino imbus ključem
Onda sam pak mogao i neke lakše šrafove ovde da odradim ako će se skidati imbusom... videću sutra kako je najbolje, u svakom slučaju moram ovo rešiti... ideje su dobrodošle..pišite
#528
Posted 15 November 2015 - 01:12
Jel imas mesta da (kada potrosis gorivo iz lonceta zavrtanjem slavine) otpustis prirubnicu i zarotiras karb za 90* tako da poklopac dizne dodje bocno?
#529
Posted 15 November 2015 - 10:12
#530
Posted 15 November 2015 - 10:25
Dobru ideju razradjujes s tim da su mogle ici i manje glave kad vec moras da koristis imbuse, ok lako je sad pametovati..
Naci ces vec manje dugacke imbuse pa ces zameniti s ovim i to je to.
#531
Posted 15 November 2015 - 11:10
#532
Posted 15 November 2015 - 14:04
#533
Posted 15 November 2015 - 14:48
#534
Posted 16 November 2015 - 00:54
Ok dobri su šrafovi, sve ide rukom osim kraja, za tu zgodu imam neki manji imbus i potrebno je dotegnuti uglavnom 1/4 kruga.. Dosta brzo ide dole i gore, ona dva unutrašnja je dobro da sam ostavio duža jer je interesantno pogoditi rupu...
U načelu ne moraju ovi šrafovi ostati osim u situaciji kada se radi setup, mada poučen iskustvom da je NS-u uvek drugačija vlažnost vazduha i da se mora doterivati karb, možda odradim neke lakše šrafove..
#535
Posted 16 November 2015 - 02:25
#536
Posted 16 November 2015 - 22:09
#537
Posted 16 November 2015 - 22:22
Kada je igla skroz podignuta, mašina je ok, sa 230 diznom imam puno primanje gasa međutim početak trokira. Taj prvi otklon je veoma bitan za dobar start i ovo mi ne odgovara.. Pilotka je 17,5 sraf mi se javlja na nekih 3 kruga i da bi radio kako valja, mada kako krenem sa gasom ulazim u nalivanje...
ovako je radio na Motovillu i ovde ima u gornjem spektru najvise tečne snage kada se ubode i power-ka.. Mislim da sam zbog ove situacije i zatvarao plovak da bi na sreednjim otklonima umanjio gorivo i putem nivoa goriva, ali uzalud, došao sam do stadijuma da ponestane goriva na punom gasu...
Sa iglom pogidnutom za samo jedan zub, imam odlično javljanje na početku, mašina je oštra do 2/3 gasa i sa 235 diznom i 90 power-kom imam baš fino ispucavanje snage i rupetinu pred pun gas, dakle nedostaje mi goriva na 3/4 i jednostavno mašina štucne i zastenje... Ovde bi sad trebala drugačija igla ili atomizer, a njih nemam.. Kupio sam jednu drugačiju iglu ali je na moju žalost za TMX 27 i kraća je.. Sa njom još nisam pokušavao da se bavim, mada sumnjam da bi uspeo... U NS-u je bio sa 240 diznom kao i u mitrovici, međutim rupa na 3/4 je ostala, dok je na punom gasu bio malo prebogat.. pogotovo na onim vrućinama, šanse za dobrom snagom nije bilo, plus je ponestajalo goriva...
Sada sam probao da na 235, postavci podignem gorivo na pilotki, međutim nije dobro, isto tako naliva kao i kada podignem iglu, rupa je na 3/4 i nju bi po pravilu trebao da peglam jedino sa glavnom diznom,...
evo jedna slika, ovde nemam šta da komentarišem
Na kraju sam se spustio na najmanju pilotku koju imam 15, i ona je dovela šraf u spregu na 2,5 kruga dole je sasvim sve jedno šta se radi, međutim uvrnuo sam ponovo 240, ali sam spustio na najmanju power-jet-ku koju imam 75 i testiranje je počelo.. Dobio sam skoro dobru situaciju, rupa se minimalizovala, gledao sam da ugrejem mašinu na 60C pre nego što počnem da radim... Sa nižim temperaturama mašine je situacija nešto gora, dakle možda bi leti ovo bilo OK, u ovim hladnijim temperaturama vazduha je baš na granici...
snimio sam i jedan snimak ove postavke, apsolutno se može uraditi procena i sa podignutim zadnjim točkom, vrlo slično je kao i kada ima punog opterećenja
rešio sam da vidim koliko će se situacija menjati na sa 245 diznom, i tu sam uspeo da zalijem mašinu... mislim kada 30-ka nalije to je pun minareli benzina, može slobodono da se odvrne svećica i skine auspuh i ostavi da isparava preko noći... otkinuo sam se od kurblanja..
dakle mislim da će biti ovde negde dobro, pitanje je koliko će se ova situacija ispeglati sa toplijim vazduhom, i naravno nastavljam da kopam po ponudama igala za ovaj TMX 30...
edit: da se dopišem šrafovi koje sam pravio definitivno rade posao, juče i danas sam otvorio lonče jedno 15-ak puta, zaista su me spasili...
#538
Posted 16 November 2015 - 23:44
Svaka ti čast kako držiš motor jednom rukom a drugom gasiraš....ipak se mazga otima na 13.000 rpm....ne daj bože da točak zagrize asfalt!!
ps: probaj iz Kine da nabaviš iglu.... oni imaju sigurno!
#539
Posted 16 November 2015 - 23:52
#540
Posted 16 November 2015 - 23:55
Jel mi se cini ili je malo zamukala SR-ka na 1:24?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users