Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#521 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 October 2015 - 12:46

Mnogo je bolji osećaj davanja gasa s ovom ručkom..videćeš, iz zezancije opališ pun gas na zavrtanje zgloba!!

Sad ćeš moći da gasiraš kao pravi, kao prave Roller Mofa tuning Švabe što ne znaju da drže konstantan gas... :)

#522 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 October 2015 - 13:37

Ok je ta rucka, ja sam imao tu motoforce ali je nisam ni ugradio jer mi je stigla sa puknutom providnom plastikicom pa sam je vratio i kasnije sam uzeo onu iz motobika koja ima crni poklopac koji je bas savitljiv i po meni dosta bolje odradjeno.

A interesantno je da je i patku pukla ta plastikica na mf rucki pa kasnije i on uzeo ko moju, ti sad pazi na taj detalj i sve bi trebalo biti ok..

#523 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 October 2015 - 23:49

Moguće je da ta plastika pukne od pretezanja centralnog šrafa, kako god treba paziti, prc plastika je u pitanju sreća glavno telo je odlivak...

Testirao sam danas malo po dvorištu, ručka je prava stvar, dobio sam najzad ceo spekrar karburatora odlično kontrolisan iz zgloba ruke.. Veliki je ovo problem bio, jednostavno izgubi se osećaj u ruci kada je previše visoko ili nisko zglob..

Što se tiče downhill volana, to sam trazio, veoma mi se dopala vozivost Pitine SR-ke, uži je i oko 15cm višlji položaj ruku, lakše se upravlja, drugačije sedi, i položaj nogu napred više ne predstavlja neku napetost, sad koliko se vozi sa nogama napred a koliko na fuzasterima za suvozača, nebitno je....

Baca lakše na zadnji, to je jasno, i moram da konstatujem da je za prgavu konfiguraciju onaj drag volan neprikosnoven, tu se najbolje može opteretiti prednjica, ali za sve ostalo je lošiji.. Ne bih da komentarišem kakav je za sprint u odnosu na ovaj dok i to ne probam, mada prvi utisci obećavaju...

#524 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 October 2015 - 23:58

Odlicno si uradio te pipave precizne radove...Mislim da niko ne voli te poslove oko prepravljanja sajle i obicno ako se ne uradi kvalitetno vrlo brzo zavrsi pucanjem iste. Mada po slikama vidim da si uradio bolje nego fabrika :0takoje:
Jel te rucke imaju mogucnost stelovanja sajle, recimo, ako je predugacka i ne podize klipic do kraja i obrnuto?

#525 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 October 2015 - 00:02

da da ima šraf sa kontramaticom, ne vidi se na slici jer je ispod one gume koja uvodi sajlu... poslikaću ti ako te zanima

#526 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 October 2015 - 00:04

Ma pitam onako usput ako nekada budem pakovao to, cisto da znam sta je sve moguce raditi sa takvom ruckom. :)

#527 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 November 2015 - 00:37

Neki dan sam ponovo počeo da se bavim karburatorom, u poslednjim vožnjama sam primetio da mi ponestane goriva na punom gasu. Sećam se da sam pre NS-a u tom ludilu pripreme , naravno Krstine mašine sebi na brzinu samo spustio iglu za jedan podeok i umanjio dotok na plovku, a pre toga smo merili onih 129,7... , i sje**m postavku iz rukava u 5min i tako vozim cele sezone,

lažem ne vozim, jer da vozim onda bi to sredio..

I tako rešim iglu i plovak i u jednom potezu 5 brojeva manju glavnu i ide test... rezultat nula, ne valja..

Danas sam rešio da odradim da mogu lonče karb-a da skinem bez demontaže karb-a jer je kod mene izmena glavne dizne baš peripetija... dole zadnju plastiku- dole sedište- dole sajlu- dole creva i dole karburator... jednom rečju dođe mi da i ne vraćam plastike..

Kupio sam imbuse 10x80 koji mi deluju fino za prihvat ruke, glava je 15mm prečnika i dubine oko 10-12 mm, planiram da ih postružem na meru da može rukom da se odvrće..


Posted Image

Orignalni su M5x12mm, meni su potrebni zadnji koji su prema bloku nešto duži, dok su ovi prednji koji su na dohvat ruke dovoljni i malo kraći...

Prvog sam uradio, i odmah merim, jedan šraf ima 30-ak grama dok je ceo karb težak oko 400g...

Posted Image Posted Image


Nisam utripovan po pitanju ukupne težine vać me iritira to što ta vitonska prirubnica sve nosi i što se sve klacka na 4 šrafa preko tassinari-ja koga u zadnje vreme već redovno lepim silikonom.

Evo još nekih slika izrade, trebalo mi je čitavo popodne..

Posted Image Posted Image Posted Image

Kako sam i mislio imam oko 100g više

Posted Image

Međutim nisam zadovoljan, unutrašnjim šrafovina rukom ne može da se priđe, odnosno nedovoljno za neko odvrtanje i zavrtanje... jedino imbus ključem
Posted Image Posted Image


Onda sam pak mogao i neke lakše šrafove ovde da odradim ako će se skidati imbusom... videću sutra kako je najbolje, u svakom slučaju moram ovo rešiti... ideje su dobrodošle..pišite

Posted Image

#528 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 November 2015 - 01:12

Heh, stvarno si majstor! Na kraju ce ispasti da je lakse skinuti zadnji tocak pa prici dizni odozdo..

Jel imas mesta da (kada potrosis gorivo iz lonceta zavrtanjem slavine) otpustis prirubnicu i zarotiras karb za 90* tako da poklopac dizne dodje bocno?

#529 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 November 2015 - 10:12

Nemam na žalost, ova 30ka stoji u subframe-u na 2-2mm

#530 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 November 2015 - 10:25

Ogroman je karb i nema se gde s njim..
Dobru ideju razradjujes s tim da su mogle ici i manje glave kad vec moras da koristis imbuse, ok lako je sad pametovati..

Naci ces vec manje dugacke imbuse pa ces zameniti s ovim i to je to.

#531 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 November 2015 - 11:10

Majku mu, gledam, nema mesta ni za leptir glave koje bi bile zgodnije za prste.. U stvari, najbolje bi bilo kada bi navoj bio krupan pa iz pola okreta ili jednog kruga stegnes lonce, ali ne znam koliko je pametno igrati se sa navojima u telu karba.

#532 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 November 2015 - 14:04

Bilo bi dobro kad bi se moglo napraviti da je lonce zavrnuto sa samo 2 srafa kao na pwk karbovima, onda se i brze odvrce i jednostavnije bi bilo. A najbolji fazon bi bio da porucis onaj sraf veliki za lonce karba (preko ebay-a, aliexpressa), cini mi se da je odlivak predvidjen da moze imati onaj veliki sraf u sredini, i samo izbusis rupu, urezes navoj i cao..

#533 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 15 November 2015 - 14:48

Da to bi bilo najbolje

#534 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 November 2015 - 00:54

Medjutim kada se kombinuje rad više dizni šraf u dnu je samo delimično rešenje, možda ga mikuni s razlogom nije stavio...

Ok dobri su šrafovi, sve ide rukom osim kraja, za tu zgodu imam neki manji imbus i potrebno je dotegnuti uglavnom 1/4 kruga.. Dosta brzo ide dole i gore, ona dva unutrašnja je dobro da sam ostavio duža jer je interesantno pogoditi rupu...

U načelu ne moraju ovi šrafovi ostati osim u situaciji kada se radi setup, mada poučen iskustvom da je NS-u uvek drugačija vlažnost vazduha i da se mora doterivati karb, možda odradim neke lakše šrafove..

#535 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 November 2015 - 02:25

Pa vidi kod mene u 90% slucajeva fino stelovanje ide glavnom diznom i iglom, powerjet diznu sam uvrnuo neku srednju koju sam imao i na kraju sve prema njoj i pilotci nastelovao tako da vise nista nije moralo da se dira..

#536 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 November 2015 - 22:09

Ti si srecan covek, sto bi nasi ljudi rekli usr***o te je, od tebe je bolje prosao jedino Misa Alien na Tomos-u....stavio -upalio -ide - ne diraj.... :)

#537 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 November 2015 - 22:22

Juče i danas sam se bavio ponovo ovim TMX -om i sa s6 drag sunđerom koji koristim imam sledeću situaciju...

Kada je igla skroz podignuta, mašina je ok, sa 230 diznom imam puno primanje gasa međutim početak trokira. Taj prvi otklon je veoma bitan za dobar start i ovo mi ne odgovara.. Pilotka je 17,5 sraf mi se javlja na nekih 3 kruga i da bi radio kako valja, mada kako krenem sa gasom ulazim u nalivanje...
ovako je radio na Motovillu i ovde ima u gornjem spektru najvise tečne snage kada se ubode i power-ka.. Mislim da sam zbog ove situacije i zatvarao plovak da bi na sreednjim otklonima umanjio gorivo i putem nivoa goriva, ali uzalud, došao sam do stadijuma da ponestane goriva na punom gasu...

Sa iglom pogidnutom za samo jedan zub, imam odlično javljanje na početku, mašina je oštra do 2/3 gasa i sa 235 diznom i 90 power-kom imam baš fino ispucavanje snage i rupetinu pred pun gas, dakle nedostaje mi goriva na 3/4 i jednostavno mašina štucne i zastenje... Ovde bi sad trebala drugačija igla ili atomizer, a njih nemam.. Kupio sam jednu drugačiju iglu ali je na moju žalost za TMX 27 i kraća je.. Sa njom još nisam pokušavao da se bavim, mada sumnjam da bi uspeo... U NS-u je bio sa 240 diznom kao i u mitrovici, međutim rupa na 3/4 je ostala, dok je na punom gasu bio malo prebogat.. pogotovo na onim vrućinama, šanse za dobrom snagom nije bilo, plus je ponestajalo goriva...

Sada sam probao da na 235, postavci podignem gorivo na pilotki, međutim nije dobro, isto tako naliva kao i kada podignem iglu, rupa je na 3/4 i nju bi po pravilu trebao da peglam jedino sa glavnom diznom,...

evo jedna slika, ovde nemam šta da komentarišem


Posted Image





Na kraju sam se spustio na najmanju pilotku koju imam 15, i ona je dovela šraf u spregu na 2,5 kruga dole je sasvim sve jedno šta se radi, međutim uvrnuo sam ponovo 240, ali sam spustio na najmanju power-jet-ku koju imam 75 i testiranje je počelo.. Dobio sam skoro dobru situaciju, rupa se minimalizovala, gledao sam da ugrejem mašinu na 60C pre nego što počnem da radim... Sa nižim temperaturama mašine je situacija nešto gora, dakle možda bi leti ovo bilo OK, u ovim hladnijim temperaturama vazduha je baš na granici...

snimio sam i jedan snimak ove postavke, apsolutno se može uraditi procena i sa podignutim zadnjim točkom, vrlo slično je kao i kada ima punog opterećenja




rešio sam da vidim koliko će se situacija menjati na sa 245 diznom, i tu sam uspeo da zalijem mašinu... mislim kada 30-ka nalije to je pun minareli benzina, može slobodono da se odvrne svećica i skine auspuh i ostavi da isparava preko noći... otkinuo sam se od kurblanja..

dakle mislim da će biti ovde negde dobro, pitanje je koliko će se ova situacija ispeglati sa toplijim vazduhom, i naravno nastavljam da kopam po ponudama igala za ovaj TMX 30...

edit: da se dopišem šrafovi koje sam pravio definitivno rade posao, juče i danas sam otvorio lonče jedno 15-ak puta, zaista su me spasili...

#538 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 16 November 2015 - 23:44

Vrtiš se znači oko 240 glavnom 75 powerkom i 15 pilotkom...Leti će ti se 235 možda pokazati boljom ali otom potom...ipak si štelovao sad na 15c. ali ok pronašao si gde je mašina pokazala zube, a definitivno na snimku rado prima gas!! To kada iz mesta mirovanja tako brzo primi gas do punog, to je veoma dobra situacija...preskoči taj mali gas iz zajebancije...

Svaka ti čast kako držiš motor jednom rukom a drugom gasiraš....ipak se mazga otima na 13.000 rpm....ne daj bože da točak zagrize asfalt!!

ps: probaj iz Kine da nabaviš iglu.... :) oni imaju sigurno!

#539 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 16 November 2015 - 23:52

Hteo bih ja da kupim, ali me strah da mi možda pošalju tri iste...

#540 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 November 2015 - 23:55

Bas si se naostrio da dovedes sve pod konac, svaka cast. Najbolje napravi svoj set igala kao sto je NesaBG radio hehe :D

Jel mi se cini ili je malo zamukala SR-ka na 1:24?





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users