Jump to content


Piaggio NRG mc3 by rade007



869 replies to this topic

#861 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 03 May 2018 - 22:55

Ova dva piaggio kilera su mozda nijansu veca od orginal sr hladnjaka.

Mislim da je 20x11cm mjera

Kod tebe je glava jedna od uzrocnika visoke temp.
Ja nemam modular glavu,nego jednodjelnu,ali je rijesena kao da je modular.Vodi kruzi komplet oko nje.

#862 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 15 May 2018 - 09:07

Jucer provozana turpija nakon jedno 2-3 tjedna.Kako taj setup moze izmamiti osmijeh na lice,nevjerovatno.

Izbacen je orginal pia remen jer je katastrofalno radio i ubacen malossi specijal koji je radio izvrsno i opet radi izvrsno.Ostalo nisam nista dirnuo,a trebalo bi malo lakse rolice jer vrti jedno 500okretaja premalo i malo naspanati kuplung jer upadne u blagu rupu na startu.
Ubacena je i 13% dulja getriba,odnosno zipov sekundar.

Pa evo mali snimak i top speed,na ms-u su me podboli da mi uvijek nesto smeta za krajnju i slicno,pa sam ga malo raspuhao.



Posted Image

Imam premalo okretaja za vecu krajnju,kad podignem okretaje u medjuubrzanju cu provjeriti opet.Znaci 126km/h na 11800 okretaja.Probao 3puta i 2puta mjerio 126,jedan put 125km/h.

Medjuubrzanja i punjenje cajgera su daleko bolja nego sa serijskom getribom.Vibracija nema nikakvih i skuter na leru radi tise nego necije serijale.Izlazna brzina na jednom mjestu di mjerim je porasla sa 132 na 145 po satu,s tim da ne vrtim dovoljno okretaja i start je truba za sad.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#863 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 May 2018 - 05:50

Izgleda da cu opet morati otvarati blokove,od kad je zalijepio klip vucem povecani luft na radilici.Klapara na sve strane i jedno 2mm seta unutra-van.Zanimljivo je da bas nikakvih cudnih zvukova nema.Jucer sam na toplo provjeravao i taj luft je jos veci nego je bio.

Imate kakav savjet,meni se cini da je neki dosjed lezaja prdnuo u rosu?

#864 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 19 May 2018 - 06:35

Kod ovakvih setup-a ima mnogo različitih vibracija. Jednostavno nisu sve komponente prrdviđene za ove obrtaje, snagu i impulse koji potiču od velike kompresije. Upravo zbog toga su planirani ležajevi sa C4 zazorima. Ukoliko neki od njih nema dovoljno mogućnosti za toleranciju, krene propadati dosed ili u kućištu ili na osovini. Ti ovde možeš da se poslužiš lepkom međutim problem zbog koga C4 ležaj nije bio dovoljan ostaje, te havarija vreba na drugom mestu..

Jednostavno za 12,5k već moraš imati komponente balansirane i predviđene za tu namenu. Dakle variomat, ventivar, remen, rolnice i magnet su komponente koje su sporne.

Vidi šta je uzrok pa razmisli...

#865 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 May 2018 - 06:52

Nezz sta bi rekao,sve komponente su nove i visoke kvalitete.

Znaci malossi rhq radilica,c4 skf poliamid lezajevi,nov mhr variomat,nov stage 6 ventilvar,nov ventilator,nove matice,jedino je magnet stari,ali s te strane nisam nikada imao problem,uvijek do variomata.Rolice uvijek na vagi dovedem do 0.01gr razlike max.

Ugradnja je uvijek napravljena po ps-u i nezz zasto sam uvijek jebene srece da nesto od vitalnih dijelova ode.

Skuter ide ko sotona,jucer sam jos dostelao finese i stvarno sam prezadovoljan kako ide,ali evo opet problem...

Setup je prosao nekih 1200-1300km

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk

#866 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 May 2018 - 08:56

Nemoj da te zavarava strana na kojoj cikne lezaj, dosed u bloku ili samo ima povecanog lufta. Problem predstavljaju komponente koje vode u debalans za te vise obrtaje a to je u tvom slucaju magnet. A zasto u 99% slucajeva prvo cikne strana do variomata je prosto zato sto je taj krak radilice pod konstantim naponom od strane remena. Odakle god da se pojave i najsitnije vibracije (mala pesnica, mali krak) uvek ce prvo provrteti dosed do varija jer na tu stranu remen konstanto vrsi silu, u ovom slucaju natezanja. Jos jedna stvar u prilog, cak i kada je sve u redu, kevlar remen moze da povuce celu radilicu ka variomatu. U tom slucaju, a desava se cesto, kluglice unutar lezaja se oslanjaju na zid vecom silom nego sto je planirano pa sta duze izdrzi - lezaj ili dosed. Ako se osvrnemo na racing kuce, recimo Malossi, stroga preporuka je upotreba inner rotor paljenja zbog male mase zamajca i dobrog balansa. Takodje na novim tvorenivinama blokova (c1 i rc1) presli su na lezajeve 6204 ali i samo to nije dovoljno pa je lezaj do variomata valjkasti NJ, nije klasicni kuglicni.
Na kraju krajeva, lezajevi su potrosna roba, eto na tim setupima 15-20ks preporuka je da se karika, svecica, lezajevi i ostale sitnice menjanju na kraju trkacke sezone koja je u proseku 5 takmicenja, ugrubo 500km...

#867 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 May 2018 - 08:59

Jucer smo mu pred rastavljanje izvadili dusu,jedno 70km smo napucali skoro stalno u punom gasu.
Dacerovs je izmjerio i novi rekord,od zadnji puta je spusteno 0.2gr na rolicama,ubacena dodatno 0.5mm sajbica,naspanan kuplung i dostelan karb.

Posted Image

170km/h po satu od mog nrg-a,pri 12200 okretaja.

Kad sam ga predao dacerovsu,svjecica je vec pocela lagano kenjat,pa mi je tu i tamo izostavila takt.On ju je sahranio skroz.
Ovaj video je snimio sa losom svjecicom(ne cuje se na videu,ali trokira i prekida)
Evo snimka ubrzanja,cak na pocetku ide blago uzbrdo jer je jedna udolina preko mostica.Uspravan 120+ gps-a.Medjuubrzanje 60-100gps-a je niskih 5sec(75-122km/h po satu)




Kroz par dana ide na kirurski stol,pa javim sta se desilo sa masinom.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#868 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 22 June 2018 - 15:01

Red je da i ovdje dopisem sta se izdogadjalo,proslo je dosta vremena od kad sam rekao da ide na remont,ali jos se hodalo po meetovima i vadilo mu mast na najjace.
Pali su mnogi,pa evo da napisem neke od njih:Ove do 200cc necu ni pisat jer sam se igrao s njima...Bev 250,300,350,nexus 300(na krajnjoj),sr150(glava,kanali,vario) Malaguti f12 s masinom sr150(pwk24 glava kanali,multivar...)
Malaguti je vozio 10.82sec-201m,a od onda je stavio multivar,dodatno glavu spustio i doturpijao kanale.

Pa idemo polako sa rastavljanjem:

Daverovs mi je pomogao skinuti masinu i ustabiliti skuter posto nema centralne nogare,pa smo skinuli masinu.
Posted Image

Ja sam polako to rascerupao i snimio kako klapara radilica prije rastavljanja:



Blokove sam otvorio rukom,jedini otpor je bila diht masa.Stanje provrtio dosjed lezaja na rhq radilici do strane variomata i dosjed u malom bloku s kontra strane.



Klip je onako li-la,za slaganje po ps-u bi trebalo novi,karika je na 0.3 zazoru(nova bila 0.28)cilindar je ko nov,honovi se vide i nema nikakvih tragova.Celo klipa je utisnuto na sredini.



Nastavak slijedi...

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#869 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 09 July 2018 - 09:56

Skuter je vracen u serijalu,slozio sam drugi blok na novo i naserafio sve orginal gore.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Postelao sve i stavio u oglasnik.Skuter je isti dan prodan.

Poslano sa mog D5503 koristeći Tapatalk



#870 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 10 July 2018 - 13:12

Moze lock teme...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users