Jump to content


Aprilia SR50 Minarelli gubi snagu u brdu


  • This topic is locked This topic is locked
84 replies to this topic

#41 radeeee

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 68 posts

Posted 23 October 2016 - 19:48

Zna li neko cemu sluze ona crjeva koja idu sa glave na karburator,usput evo i kako remen stoji


Posted ImagePosted Image

Послато са Lenovo A806 уз помоћ Тапатока



#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 October 2016 - 20:18

Creva služe da guraju toplu vodu kroz karb... to je primetno u hladnijim danima, smeša je stabilnija..

Remen ti stoji visoko, daleko je od bolcne, ali ako si tako postigao odnos za kvačilo, onda nije ni bitno...

#43 radeeee

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 68 posts

Posted 23 October 2016 - 20:29

Slikati cu ponovo kad stavim centralnu i oprugice

#44 radeeee

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 68 posts

Posted 24 October 2016 - 22:32

Na koliko da odvrnem sraf od smjese Dellorto 12 glavna dizna 72 fabricki air box

#45 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 October 2016 - 22:45

Na onoliko koliko ce biti najbolji obrtaji.

Moras da procitas "karburator i sve o stelovanju" u podforumu karburator.

#46 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 24 October 2016 - 23:18

Hahaha Aco ne sali se stvarno ce uraditi tako :D , treba da odvrnes 1,5kruga od dole ali kako sto je rekao Aca procitaj sve u temu za karburatora i stelovanje na forumu.

#47 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 October 2016 - 00:05

Pa ne salim se, ne moze to napamet da se kaze, jer nije svaki agreagt isti. Malo veci ili manji stepen kompresije ili drugi auspuh, prljaviji ili protocniji filter vazduha i motor nece raditi isto, trebace drugo setovanje.
Svaki karb se steluje sa diznama iglama i pilotkama, cim se nesto od perifernih delova menja, trebace novo setovaje. Ne moze se samo podesiti sraf smese da fino radi na leru a da se ne pokvare drugi otkloni, pola gasa, pun gas...

#48 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 25 October 2016 - 00:54

Ma znam ja , ima svakakvih znas , dodas gorivo sa strafom +20km/h zagarantirovano :0takoje:

#49 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 October 2016 - 06:42

View PostDamjan66, on 25 October 2016 - 00:54, said:

Ma znam ja , ima svakakvih znas , dodas gorivo sa strafom +20km/h zagarantirovano :0takoje:
Onda ako tvrdis da znas, nemoj coveku savetovati da odvrne sraf na 1.5 krugova. Takav savet moze da prouzrokuje stetu ukoliko se shvati kao zdravo za gotovo.
Pravi odgovor lezi u temi o karburatoru, a mi ne zelimo da se ponavljamo stalno, jer je ovde par puta vec linkovana ta tema.

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk

#50 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 October 2016 - 07:10

Meni je na primer najbolji na 15min, ali to je u mojoj postavci najbolje, u nekoj drugoj će biti drugačije, pisali smo kako se podešava karburator..

#51 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 October 2016 - 09:05

Samo da ukazem kako zivot nije vise tako tezak sa 2 vrhunska i iskrena savjeta.

Nije ni karbos za svakoga, cak ni za vecinu. Kakvo bre neprekidno setovanje, za mase treba ECU sa ukucanim parametrima pod konac i sve se svodi na to jel pali ili ne pali :D

Preostaje eventualna stela prenosa ako se hoce sve pod konac, makar takva masina sa vise momenta oprasta sve moguce promasaje u prenosu, sve ce da izgura, dok karbos ume da upadne u jarugu po pitanju obrtaja i onda tek nakon kilometar utrci u rezonancu.
Usrecio sam mnogo obicnih korisnika i naprosto su odusevljeni, svako malo se jave (da me scimaju) kako je sve pod konac nakon neresivih agonija iz proslosti, ne kriju odusevljenje, etiketiraju me kao kralja, s posla i na poso, a niti jedan jos nije dobio otkaz zbog kasnjenja :D
Isto kao sto ja nisam ostao u kvaru niti na jednoj od putesestvija, a niti u posljednjoj seriji od 5000km u 3.5 meseca, koja ce da se nastavi bez kraja kako se cini :D
Prvo testiram i uveravam sebe samoga, a kasnije sa jakim argumentima izdajem garancije kakve niti jedan ovlasteni ne moze da ponudi za novoga, a kamoli polovnog. A sta reci kada jos toliko garantujem da for free nudim slepanje u slucaju otkazivanja na putu. Pa to moze samo pravi pjurdzetisa:D
Imate pravo pogadjati dvaput o kojem se agregatu radi.





Srecno sa studiranjem karbosa, prvo teorija, a tek onda praksa :D

#52 radeeee

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 68 posts

Posted 25 October 2016 - 09:07

Procitat cu temu pa cu onda pocet sa stelovanjem

Послато са Lenovo A806 уз помоћ Тапатока



#53 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 October 2016 - 09:43

Karburator je osetljiva sprava i treba proučiti kako se smeša šteluje sa glavnom diznom, iglom, pilot diznom i šrafićem za smešu...i sve je samo nije po šablonu, znači nema saveta tipa 'odrvni na 1,5 krug i to je to'....No passaran!

#54 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 October 2016 - 10:25

Da, karb i štelovanje istog je smoran posao, ali neizbežan, u protivnom ništa od performansi, a dobro je ako ne završi lepljenjem termogrupe. Što se tiče PJ tu se moram složiti sa dajtehom, jednom dobro složen PJ radi besprekorno u svim situacijama, ono leto-zima, nema to veze, ide svakako i nema šanse da zalepi čak i kad je siromašan, uverio sam se i sam xx puta. Zašto je to tako, nisam siguran da mogu izneti naučnu studiju, a cvaja je, kao i karb verzija..
al nećemo ovde o tome...
Kao što su već ostali napisali, bilo koje štelovanje, karb, prenos... je apsolutno individualna stvar, tu šablona nema, samo treba savladati gradivo, pribaviti setove dizni i igala, naoružati se strpljenjem i samo napred, ali veoma obazrivo, čim se oseti da je mršav, stop! Zato se uvek kreće od bogate postavke pa se spušta ka optimumu, nikako obrnuto.

#55 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 25 October 2016 - 13:07

Pa gde sam ja cito 1,5-2 kruga DA je standard sve sam pomesao.

Sent from my D5103 using Tapatalk



#56 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 October 2016 - 14:57

View PostDamjan66, on 25 October 2016 - 13:07, said:

Pa gde sam ja cito 1,5-2 kruga DA je standard sve sam pomesao.

Sent from my D5103 using Tapatalk
Možda na fabričkoj postavci kad silazi sa trake, gde su svi elementi manje-više približno istih karakteristika, pa se može reći da postoji neki šablon ili neko početno setovanje i naravno +/- sitne korekcije. Kod polovnjaka to više ne važi, sve zavisi od stanja termogrupe, stanja filtera vazduha, auspuha, svećice...

#57 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 October 2016 - 15:55

I naravno, kada stelujemo karburator tezimo ka tome da ga nastelujemo glavnom diznom, iglama i pilot diznom tako da nam se sraf smese javi izmedju 1 - 2 kruga od skroz zatvorenog, ali to ne znaci da se steluje tako sto samo namestis sraf na toliko i gotovo. Zato i ne dajemo takve striktne savete. Kao sto su Lauda i Gogy vec objasnili, osluskujemo sta masina trazi, jer svaka masina je jednistvena sama za sebe.

#58 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 25 October 2016 - 16:20

Pa tako sam I mislio 1.5 kruga I dizne menjas.

Sent from my D5103 using Tapatalk



#59 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 October 2016 - 16:27

Damjane, molim i tebe da procitas onu temo o setovanju karburatora, da se ne ponavljmo, a vidim da i tebe muci karb na tvom skutu, uvek je dobro nanovo procitati.

#60 radeeee

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 68 posts

Posted 26 October 2016 - 11:09



Evo problem pomagajteeee

Послато са Lenovo A806 уз помоћ Тапатока







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users