Aprilia SR50 Minarelli gubi snagu u brdu
radeeee
23 Oct 2016
Zna li neko cemu sluze ona crjeva koja idu sa glave na karburator,usput evo i kako remen stoji


Послато са Lenovo A806 уз помоћ Тапатока


Послато са Lenovo A806 уз помоћ Тапатока
Mario
23 Oct 2016
Creva služe da guraju toplu vodu kroz karb... to je primetno u hladnijim danima, smeša je stabilnija..
Remen ti stoji visoko, daleko je od bolcne, ali ako si tako postigao odnos za kvačilo, onda nije ni bitno...
Remen ti stoji visoko, daleko je od bolcne, ali ako si tako postigao odnos za kvačilo, onda nije ni bitno...
radeeee
24 Oct 2016
Na koliko da odvrnem sraf od smjese Dellorto 12 glavna dizna 72 fabricki air box
Razredni
24 Oct 2016
Na onoliko koliko ce biti najbolji obrtaji.
Moras da procitas "karburator i sve o stelovanju" u podforumu karburator.
Moras da procitas "karburator i sve o stelovanju" u podforumu karburator.
Damjan66
24 Oct 2016
Hahaha Aco ne sali se stvarno ce uraditi tako
, treba da odvrnes 1,5kruga od dole ali kako sto je rekao Aca procitaj sve u temu za karburatora i stelovanje na forumu.

Razredni
25 Oct 2016
Pa ne salim se, ne moze to napamet da se kaze, jer nije svaki agreagt isti. Malo veci ili manji stepen kompresije ili drugi auspuh, prljaviji ili protocniji filter vazduha i motor nece raditi isto, trebace drugo setovanje.
Svaki karb se steluje sa diznama iglama i pilotkama, cim se nesto od perifernih delova menja, trebace novo setovaje. Ne moze se samo podesiti sraf smese da fino radi na leru a da se ne pokvare drugi otkloni, pola gasa, pun gas...
Svaki karb se steluje sa diznama iglama i pilotkama, cim se nesto od perifernih delova menja, trebace novo setovaje. Ne moze se samo podesiti sraf smese da fino radi na leru a da se ne pokvare drugi otkloni, pola gasa, pun gas...
Damjan66
25 Oct 2016
Ma znam ja , ima svakakvih znas , dodas gorivo sa strafom +20km/h zagarantirovano

Lauda
25 Oct 2016
Damjan66, on 25 October 2016 - 00:54, said:
Ma znam ja , ima svakakvih znas , dodas gorivo sa strafom +20km/h zagarantirovano 

Pravi odgovor lezi u temi o karburatoru, a mi ne zelimo da se ponavljamo stalno, jer je ovde par puta vec linkovana ta tema.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
Mario
25 Oct 2016
Meni je na primer najbolji na 15min, ali to je u mojoj postavci najbolje, u nekoj drugoj će biti drugačije, pisali smo kako se podešava karburator..
Dajteh
25 Oct 2016
Samo da ukazem kako zivot nije vise tako tezak sa 2 vrhunska i iskrena savjeta.
Nije ni karbos za svakoga, cak ni za vecinu. Kakvo bre neprekidno setovanje, za mase treba ECU sa ukucanim parametrima pod konac i sve se svodi na to jel pali ili ne pali
Preostaje eventualna stela prenosa ako se hoce sve pod konac, makar takva masina sa vise momenta oprasta sve moguce promasaje u prenosu, sve ce da izgura, dok karbos ume da upadne u jarugu po pitanju obrtaja i onda tek nakon kilometar utrci u rezonancu.
Usrecio sam mnogo obicnih korisnika i naprosto su odusevljeni, svako malo se jave (da me scimaju) kako je sve pod konac nakon neresivih agonija iz proslosti, ne kriju odusevljenje, etiketiraju me kao kralja, s posla i na poso, a niti jedan jos nije dobio otkaz zbog kasnjenja
Isto kao sto ja nisam ostao u kvaru niti na jednoj od putesestvija, a niti u posljednjoj seriji od 5000km u 3.5 meseca, koja ce da se nastavi bez kraja kako se cini
Prvo testiram i uveravam sebe samoga, a kasnije sa jakim argumentima izdajem garancije kakve niti jedan ovlasteni ne moze da ponudi za novoga, a kamoli polovnog. A sta reci kada jos toliko garantujem da for free nudim slepanje u slucaju otkazivanja na putu. Pa to moze samo pravi pjurdzetisa:D
Imate pravo pogadjati dvaput o kojem se agregatu radi.
Srecno sa studiranjem karbosa, prvo teorija, a tek onda praksa
Nije ni karbos za svakoga, cak ni za vecinu. Kakvo bre neprekidno setovanje, za mase treba ECU sa ukucanim parametrima pod konac i sve se svodi na to jel pali ili ne pali

Preostaje eventualna stela prenosa ako se hoce sve pod konac, makar takva masina sa vise momenta oprasta sve moguce promasaje u prenosu, sve ce da izgura, dok karbos ume da upadne u jarugu po pitanju obrtaja i onda tek nakon kilometar utrci u rezonancu.
Usrecio sam mnogo obicnih korisnika i naprosto su odusevljeni, svako malo se jave (da me scimaju) kako je sve pod konac nakon neresivih agonija iz proslosti, ne kriju odusevljenje, etiketiraju me kao kralja, s posla i na poso, a niti jedan jos nije dobio otkaz zbog kasnjenja

Isto kao sto ja nisam ostao u kvaru niti na jednoj od putesestvija, a niti u posljednjoj seriji od 5000km u 3.5 meseca, koja ce da se nastavi bez kraja kako se cini

Prvo testiram i uveravam sebe samoga, a kasnije sa jakim argumentima izdajem garancije kakve niti jedan ovlasteni ne moze da ponudi za novoga, a kamoli polovnog. A sta reci kada jos toliko garantujem da for free nudim slepanje u slucaju otkazivanja na putu. Pa to moze samo pravi pjurdzetisa:D
Imate pravo pogadjati dvaput o kojem se agregatu radi.
Srecno sa studiranjem karbosa, prvo teorija, a tek onda praksa

radeeee
25 Oct 2016
Procitat cu temu pa cu onda pocet sa stelovanjem
Послато са Lenovo A806 уз помоћ Тапатока
Послато са Lenovo A806 уз помоћ Тапатока
Pita
25 Oct 2016
Karburator je osetljiva sprava i treba proučiti kako se smeša šteluje sa glavnom diznom, iglom, pilot diznom i šrafićem za smešu...i sve je samo nije po šablonu, znači nema saveta tipa 'odrvni na 1,5 krug i to je to'....No passaran!
goggyso
25 Oct 2016
Da, karb i štelovanje istog je smoran posao, ali neizbežan, u protivnom ništa od performansi, a dobro je ako ne završi lepljenjem termogrupe. Što se tiče PJ tu se moram složiti sa dajtehom, jednom dobro složen PJ radi besprekorno u svim situacijama, ono leto-zima, nema to veze, ide svakako i nema šanse da zalepi čak i kad je siromašan, uverio sam se i sam xx puta. Zašto je to tako, nisam siguran da mogu izneti naučnu studiju, a cvaja je, kao i karb verzija..
al nećemo ovde o tome...
Kao što su već ostali napisali, bilo koje štelovanje, karb, prenos... je apsolutno individualna stvar, tu šablona nema, samo treba savladati gradivo, pribaviti setove dizni i igala, naoružati se strpljenjem i samo napred, ali veoma obazrivo, čim se oseti da je mršav, stop! Zato se uvek kreće od bogate postavke pa se spušta ka optimumu, nikako obrnuto.
al nećemo ovde o tome...
Kao što su već ostali napisali, bilo koje štelovanje, karb, prenos... je apsolutno individualna stvar, tu šablona nema, samo treba savladati gradivo, pribaviti setove dizni i igala, naoružati se strpljenjem i samo napred, ali veoma obazrivo, čim se oseti da je mršav, stop! Zato se uvek kreće od bogate postavke pa se spušta ka optimumu, nikako obrnuto.
Damjan66
25 Oct 2016
Pa gde sam ja cito 1,5-2 kruga DA je standard sve sam pomesao.
Sent from my D5103 using Tapatalk
Sent from my D5103 using Tapatalk
goggyso
25 Oct 2016
Damjan66, on 25 October 2016 - 13:07, said:
Pa gde sam ja cito 1,5-2 kruga DA je standard sve sam pomesao.
Sent from my D5103 using Tapatalk
Sent from my D5103 using Tapatalk
Razredni
25 Oct 2016
I naravno, kada stelujemo karburator tezimo ka tome da ga nastelujemo glavnom diznom, iglama i pilot diznom tako da nam se sraf smese javi izmedju 1 - 2 kruga od skroz zatvorenog, ali to ne znaci da se steluje tako sto samo namestis sraf na toliko i gotovo. Zato i ne dajemo takve striktne savete. Kao sto su Lauda i Gogy vec objasnili, osluskujemo sta masina trazi, jer svaka masina je jednistvena sama za sebe.
Damjan66
25 Oct 2016
Pa tako sam I mislio 1.5 kruga I dizne menjas.
Sent from my D5103 using Tapatalk
Sent from my D5103 using Tapatalk
Razredni
25 Oct 2016
Damjane, molim i tebe da procitas onu temo o setovanju karburatora, da se ne ponavljmo, a vidim da i tebe muci karb na tvom skutu, uvek je dobro nanovo procitati.