Jump to content


Skidanje katalizatora 2T AM6 motor


5 replies to this topic

#1 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 14 October 2016 - 21:28

Pozdrav,

U pitanju je motor Generic Trigger 50cc AM6 masina. Da li mi preporucujete da skinem katalizator u rezonantnom loncu, da li postoje neke lose strane ako skinem katalizator?

Slika:

Attached File  kat.JPG   2.1MB   17 downloads


Planiram takodje da mu skinem i onaj eko sistem koji povezuje izduv i filter sa vazduhom, ali kad sam vec rasturio auspuh skinuo bi i katalizator ako nista ne steti motoru?

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 October 2016 - 07:00

Taj katalizator sa aspekta izduva tebi ne smeta, njegovo delovanje funkcioniše uz pomoć onog SAS ventila na grani i dodatnog vazduha, tako da to ili ostavljaš ili vadiš u paru...

Međutim svaki auspuh funkcioniše na principu podpritiska. Ovaj katalizator je projektovan u celom sistemu da svojom zapreminom vrv i utiče na podpritisak pored svih cevki i pregrada pa je moguće da ćeš njegovim vađenjem pogubiti taj odnos, stoga na to obrati pažnju..

Ako ne budeš imao dovoljan podpritisak onda će ti se radni rež auspuha pomeriti, potrošnja povećati itd...

#3 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 15 October 2016 - 09:40

Hvala za info onda nista necu dirati, i imam jos jedno pitanje skinuo sam top i kad ga protresem cuje se da lupa nesto u njega plus ispadaju crni opiljci. Hocu da ga otvorim ocistim i da stavim perforiranu cevku i okolo kamenu vunu. Pretpostavljam da to nece da utice na perfomanse motora?

#4 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 October 2016 - 10:12

Perforacije na cevki nece uticati na performanse, samo je bitno da nova cevka bude istog unutrasnejg precnika kao i stara.

#5 Mile123

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 31 posts

Posted 15 October 2016 - 10:20

Ja sam planirao da bude malo veci obim da bi mogo da navucem pocetak stare u novu cevku.

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 October 2016 - 10:39

Pa ok, u teoriji se nece nista desiti. Izmedju zadnjeg protiv konusa (suzenja) auspuha i topa postoji cevka (stinger) koja ima odredjeni - proracunati precnik. Ona je ta koja ce praviti podpritisak i njen precnik ce biti zaduzen za propustanje odredjenog dela gasova kao i vracanje odredjenog talasa. Ako njen precnik ne menjas nista sto radis posle stingera nece uticati na performanse, nista u smislu perforacije ceveke ili povecanja precnika, a naravno, suzenje hoce, donece pad perfromansi.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users