#1
Posted 05 November 2016 - 19:38
Radi se o Luni sa koje je odluceno maknuti chinarelli i stavit pravi minarelli.
Nabavljena AC masina sa skutera Beta Ark.
Zatim se odma sa prijateljem Dariom tj. rade007 sa foruma krenulo u rastavljanje mašine.
Pa onda slika di je radilica s gustom izletila vanka
Jos malo slika stanja blokova i masine
Zatim sam kupio Koyo C3 lazajeve i corteco semeringe.
Ohladeni lezajevi, usijani blokovi radilica sjela i zasarafljeni serafi.
Medutim nastao je problem, radilica je spigana sa strane di dolazi variomat, popizditis sam dobio istog trena.
Nabavljena nova RMS radilica, vrti base kit i kakva god da je, nova je, budet mi je bio na izmaku nakon svih dijelova.
Prije toga se zaletio u ducan:
Dr.Evo 70
Dellorto 19
Pollini HiSpeed
DMP stelajuci kuplung i Motoforce Racing Zvono
Pollini centrala 22.5kg
Rolice 4.5-5g
remen Bando
Minarelli open CDI
Ducati namotaji
Giannelli Extra Titan V2 spuh
Paiolli amortizer
Iglicasti lezaj Stage6
Osiguraci klipa Pollini
Dizne m5 75-98
Svjecice super bosna 100 i NGK br8
Evo par slika
Pa slika zvona
Onda par slika sklopljenih blokova
Zatim je krenula montaza na Lunu
Zatim je slijedila muka po struji, spajanje Luna struje i ducatija je bilo problem.
Minarelli CDI spojen bez problema, ima shema na Moj Skuter dok za spajanje ducati namotaja sam uvjeravan da to nece raditi bez integrirane bobine u CDI.
Uglavnom, spojio sam to cudo i sve normalno radi, bez problema i najmanjeg.
I slika di je motor prvi puta upalio
Motor ide perfektno, u pocetku bio na 88 dizni, zatim smo se u 150km voznje spustili na 82 te se vozimo na 4% mjesavini.
Ovdje je frend Dario( rade007) na motoru, on je i majstor sta se tice stelanja frgica i setupa opcenito.
Nakon 100km odlucio sam snimiti ubrzanje da se vidi kako motoric ide.
Motor je trenutno milina vozit.
Evo i slika svjecice trenutno u svim otklonima gasa.
Pa malo da ubacim i mjerenja
Motor nekad ide 87GPS, nekad 89gps sto se vidi sa slika, ubrzanje 3.9sec do 60 GPS.
Nabavljena LC aerox getriba pa jedva cekam napravit mjerenja sa tom getribom.
Evo i malo slika motora.
Bit ce tu jos farbanja, original felga, blatobran, farbanje dekla, farbanje crvenih plastika na podnici u crnu pianolak, stavit obrtaljku digitalnu u ovaj sat , LED rasvjeta itd itd
To je to trenutno, javljam se uskoro kad stavim LC getribu i isprobam motor koliko mi vrijeme dozvoli.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#2
Posted 05 November 2016 - 19:57
Za stelanje frgica ce se vjerojatno javiti rade007 jer se obozava igrat oko toga, kao i skidanja i stavljanja svjecice po 100 puta hahah
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#3
Posted 05 November 2016 - 20:03
Samo da nadodam snimka je radjena sa 88 diznom i tu je trokirao skuter,tako da tu nije bio full pod konac...
Sad smo radi razrade ostavili malo bogatije,trenutno se vozi sa 82 diznom a nakon razrade cemo se nac na 80 mozda cak i 78 kad bude toplije vani.
Potrebno je naruciti i atomizer i rasprsivac 262an jer je trenutno unutra atomizer i rasprsivac za 4t motore 262au,tek nakon toga ce bit pod konac i skroz bez trokiranja na malim otklonima.
Trenutno se seraf smjese javlja na pola kruga i manje...
Rolice jos nismo probavali,trenutno je unutra 5g i kvacilo s najmeksim oprugama skroz otpusteno i vec sad bez sajbica i bez nekog stelanja motor na startu odvaja kotac od zemlje.
Budemo jos isprovali malo lakse rolice pa cemo vidjeti gdje cemo se pronaci...
Paljenje je zakrenuto i trenutno smo oko 19 stupnjeva prije GMT
Edited by rade007, 05 November 2016 - 20:08.
#4
Posted 05 November 2016 - 20:15
#5
Posted 05 November 2016 - 20:24
#6
Posted 05 November 2016 - 20:48
Minarelli je uvijek bio odvaljivac po pitanju starta, takav dozivljaj se ne moze postici na piaggiu.
Svakako nabavite LC primar, moze biti samo bolje. Ako vam se neda otvarati getribu da vidite sta je unutra onda izbrojite okretaje zvona na 1 okret kotaca, pa cu vam reci kako je kod mene na lc bloku kojeg imam u steku.
#7
Posted 05 November 2016 - 20:55
#8
Posted 05 November 2016 - 21:07
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#9
Posted 05 November 2016 - 21:08
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#10
Posted 05 November 2016 - 21:10
#11
Posted 05 November 2016 - 21:30
Tih 5% ce dici maksimum za nekih 3-4kmh gpsa na ovu postavku.
#12
Posted 05 November 2016 - 21:41
Udarila juzina, vani preko 20, milina za vozit se.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#13
Posted 05 November 2016 - 21:50
Kako to dati svijetli samo 1 far, trebala bi oba biti za kratko i dugo. Ili si stavljao jacu zarulju?
#14
Posted 05 November 2016 - 21:52
dajteh, on 05 November 2016 - 21:30, said:
Tih 5% ce dici maksimum za nekih 3-4kmh gpsa na ovu postavku.
Gledam si da sljedece godine piknem neku pollini duzu getribu, mozda 10-15%
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#15
Posted 05 November 2016 - 21:54
dajteh, on 05 November 2016 - 21:50, said:
Kako to dati svijetli samo 1 far, trebala bi oba biti za kratko i dugo. Ili si stavljao jacu zarulju?
Primjetio sam da mi jace svjetle svjetla od kad nemam elektronski cok, jel to moguce???
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#16
Posted 05 November 2016 - 22:17
Npr. Dario (rade007) ima tog LeoVince Sprinter, zvuk mi je katastrofa, bas dreci brutalno ili vunu treba mjenjat ili jednostavno da yasunija pikne i rjesena stvar
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#17
Posted 05 November 2016 - 22:22
ako piknem yasunia masem ti u krajnjoj pogledaj kako je dajteh ustelao runnera s yasunčetom ! Zezam se ja malo,moram vunu promjenit,ko zna kad je to mjenjano ako i je ikad...
Edited by rade007, 05 November 2016 - 22:24.
#18
Posted 05 November 2016 - 23:23
Vjerojatno Yasuni radi pola posla
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#19
Posted 06 November 2016 - 01:21
Piaggio je dobar za krajnju i pocne bjezat minareliju pred kraj jer ima bolji prijenos za to. A njihov lc 50 cilindar je vrh, mnogo toga ce prestici u krajnjoj, a kad stavis base kit ide svega par kmh brze, samo sto brze dodje do te brzine. Ali dobro ima na trzistu zanimljivih variomata danas, tako da je jedina mana minarelliju mali iglicasti 10 skupa s bolcnom, taj tesko moze izdrzati 10tkm ako se ga posteno lozis, i manji prijenos u kojem se dosta toga brze i neocekivano trosi.
Cok ti uzima 6-7W i to predstavlja veliko opterecenje za strujni krug, kod piaggia se svjetla pojacaju za 50% kad ga istekas na halogenkama 35W, jer napon poraste sa nekih 10V na 12V.
#20
Posted 06 November 2016 - 07:52
A gle, zato sam i stavio Stage6 iglicasti, malo je skuplji ali je kvalitetniji sigurno.
Ako odvrti 12-15tkm base kit, ja bi bio prezadovoljan.
To bi bilo otprilike 3-4 sezone s obzirom koliko se ja vozim jer imam i auto, ali ljeti sigurno bude motor vise u upotrebi, jos da mogu zenu i djete stavit na njega hahhaha to bi onda bilo to
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users